בלי בוטוקס: טיפול מוקדם מונע קמטים

כדי להימנע מהזדקנות עור הפנים, קמטים מיותרים, חייב לטפח את עור הפנים על בסיס יומי. שרי יהל ממליצה: "טיפוח העור בגיל צעיר הכרחי, שמרנה על עצמכן, הפנים שלכן, מבטאות את אישיותכן" (יופי)

Mame | כיכר השבת |
האקלים ומזג האויר הישראלי, אורח החיים והתזונה הם מכלול דברים שיכולים לגרום לעור הפנים שלך להראות זקן ביחס לגילך הביולוגי. תוסיפי לזה חוסר בשעות שינה והתוצאה ניכרת על הפנים. השאלה הנשאלת: כיצד שומרים על מראה קורן? והאם הבוטוקס וההזרקות באמת יכולות לשפר את המראה לטווח ארוך? ומה באמת כדאי לנו? שרי יהל מאפרת, סטייליסטית ופרזנטורית עושה קצת סדר:

אחרי שנים לא מעטות בהן אני עוסקת בתחום האיפור והסטיילינג, עמדתי הפעם מול מצלמה בניסיון להעביר חוויית טיפול לנשים ולקרוא להן לקחת אחריות על עור הפנים, ועל עצמן. הצורך שלנו להיראות צעירות ולשמור את העור קורן, הם חלק מדרך חיים בשבילי. כיום, קיימת קלות לא מובנת, בה נשים בגילי עושות הזרקות בוטוקס בפנים, ללא צורך ולא תמיד באחריות מספקת.

במגזר הדתי, נשים בנות גילי כבר מחתנות ילדים והעול לא קטן. אני מציעה להתחיל בגיל צעיר להשתמש במוצרי אנטי אייג'ינג על מנת לשמור על עור הפנים ולדחות את הביקור אצל מנתח הפלסטי.

כשאני מאפרת כלות ואירועים הסוד והטיפ שלי למראה מואר וזוהר הוא השימוש במוצרי אנטי אייג'ינג. מניסיון והיכרות קרובה מאוד עם תחום האיפור והאסטטיקה, הכל מתחיל בטיפוח היומיומי. גם כאלה שבורכו בגנים משובחים יותר, יודעות כי הטיפול בעור הפנים הוא הטיפול החשוב ביותר, הנחוץ ביותר והמשתלם ביותר.

אני שמחה על בחירתה של חברת "דשלי" בי כפרזנטורית. חשוב לי להדגיש לבנות כי אין שינוי ללא טיפול. ככל שנתחיל מוקדם יותר, כך נמנע את הזדקנות העור ונשאר צעירות וקורנות. מוצרי הקוסמטיקה של 'דשלי' חדשנית וטבעית המיוצרת על בסיס תאי גזע ממקור צמחי, נלחמת ביעילות בפגעי העור השונים ובעלת השפעה זהה להזרקת בוטוקס.

בעבודתי היומיומית עם כלות, אמהות ומלוות, אני רואה עד כמה המייקאפ לא באמת מסתיר בעיות עור כשהן יכולות להיות פתירות בידינו, ובהתמדה שלנו.

שמרו על עצמכן, הפנים שלכן, מבטאות את אישיותכן.

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית