נגד כל הסיכויים: שוחרר לביתו אחרי שנה בטיפול נמרץ

טרבור פרולק נולד לפני 345 יום, בשבוע ה- 23 להריון. הרופאים לא נתנו לו סיכוי לשרוד ובמשך חודשים הוא נאבק על חייו. שבוע שעבר הוא השתחרר לביתו * כל הצוות הרפואי הגיע להיפרד מהפג שהצליח לשרוד כנגד כל הסיכויים * מרגש, צפו

יערית אלבז | כיכר השבת |
במשך 345 יום (כמעט שנה) נלחם טרבור על חייו, הוא נולד בשבוע ה- 23 פג עם סיכויים אפסיים לשרוד, במשך חודשים ארוכים הוא נאבק ולא ויתר. בו אביו של טרבור אמר "אנחנו מאוד מאוד מתרגשים, זהו יום מיוחד עבורנו. לראות אותו היום, בהשוואה לאיך שהוא נראה בלילה שבו הוא נולד, וכבר התכוננו לגרוע מכל - זה בלתי נתפס".

לפני כשנה אימו של טרבור הובהלה לבית החולים כאשר חשה כאבים עזים, ארבעה חודשים לפני מועד הלידה. הצוות הרפואי בבית החולים בצפון דקוטה ניסה לעשות הכל על מנת להציל את טרבור, הלידה היתה בלתי נמנעת וטרבור נולד במשקל 623 גרם.

הוריו של טרבור אמרו כי הרופאים הבטיחו להם שיעשו הכל על מנת להצילו, וכי הם חייבים להיות חזקים ומוכנים לקראת 'רכבת רגשות', מלחמת השרדות. אכן זה מה שהיה.

לפני כשנה אימו של טרבור הובהלה לבית החולים כאשר חשה כאבים עזים, ארבעה חודשים לפני מועד הלידה. הצוות הרפואי בבית החולים בצפון דקוטה ניסה לעשות הכל על מנת להציל את טרבור, הלידה היתה בלתי נמנעת וטרבור נולד במשקל 623 גרם.,הוריו של טרבור אמרו כי הרופאים הבטיחו להם שיעשו הכל על מנת להצילו, וכי הם חייבים להיות חזקים ומוכנים לקראת 'רכבת רגשות', מלחמת השרדות. אכן זה מה שהיה.,,‏טרבור נלחם על חייו, וניצח. (צילום:Fox4 News)
‏טרבור נלחם על חייו, וניצח. (צילום:Fox4 News)

במשך כמעט שנה הצליח טרבור בעזרת הצוות המקצועי והוריו המסורים לשרוד את החיים, "אכן היו ימים טובים וימים שחשבנו כי הנה הסוף מגיע, הוא היה כלכך שברירי ופיצפון" אומר אביו שאפילו הצליח להשחיל את טבעת הנישואין מסביב לכף רגלו הזעירה ועוד נותר מקום.

הוריו של טרבור הנרגשים הודו לצוות הרפואי שהגיע בהרכב מלא להפרד מטרבור, גם האחים והאחיות שהיו בחופשה הגיעו לשחרר את הפג שניצח במלחמה על חייו ונפרדו בדמעות...סיפור מהחיים.

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית