איך את מעצבת את הגבות שלך?

הגבות משקפות את ההבעות שלנו, הן מהוות מסגרת לעין ואת המראה הכללי לפנייך. לכל אחת מבנה פנים שונה, עגולות, מוארכות, חדות * כמה טיפים שיעזרו לך לעצב את הגבות בהתאם למבנה הפנים שלך (יופי)

Mame | כיכר השבת |
בסידור הגבות קיימים 4 סגנונות עיקריים: עגולות וקעורות "משולשות", "כנף" או שטוחות וישרות. את הגבה יש להתאים למבנה הפנים כמו גם הפרופורציות שבתווי הפנים עצמם. הרעיון הוא יצירת קו שישלים את המראה הטבעי של הפנים ויחמיא להן. בשלב עיצוב הגבה, מומלץ להיצמד לקו הצמיחה הטבעי ולא ליצור שינויים דרסטיים.

לבעלות מבנה פנים עגולות ומלאות - יחמיאו גבות בצורה קשתית גבוהה, אשר יצרו אשליה של פנים מוארכות.

לבעלות מבנה פנים מוארכות - מומלץ ליצור גבה מוארכת ופתוחה שתיצור מראה פנים רחבות יותר

לבעלות תווי פנים בולטות וחדות- כדאי ליצור קו טבעי ועבה ככל שניתן. גבה דקה לא תיבלוט ותבלע במראה הכללי

בחרת במראה גבה עבה?

"מראה שכזה מהווה בעצם מסגרת ותיחום למבנה העין הטבעי הנתון" מסביר שטיין. הוא ממליץ להתייחס לעובי ורוחב הגבה על מנת לא להעצים נתון שלא רוצים להדגיש. לדבריו, מבנה עין שקועה עם עצם גבה בולט יוצר מעין הצללה על העין עצמה - והגבה העבה רק מדגישה ומוסיפה על ההצללה. בנוסף, גבה עבה על פנים צנומות וצרות עשויות להשתלט בגסות. גם במבנה עיניים קטנות הוא מציע להימנע מעיצוב גבות עבות ורחבות אשר ידגישו ויעצימו את קטנותן של העיניים.

אז למי מתאים עיצוב גבה עבה?

נשים בעלות עיניים עם מבנה בולט ייהנו מטעות אופטית של עין שקועה, ואילו עיניים רחוקות יזכו בחלק הרחב של הגבה,בזווית העין הפנימית וייצרו אשליה של קרבה בינהן. קיימות מספר טכניקות ליצירת מראה גבות עבה. חלקן לוקחות זמן ממושך וחלקן נוצרות בעבודה מיידית. לאלה מבינכן שהתברכו ביכולת להצמיח גבות באופן טבעי ולקבל מראה עבה וסמיך צריכות רק להתאזר בסבלנות עד שהגבה תגיע לעובי הרצוי ולאחר מכן לעצבה בהתאם.

הקו השעיר מעל העין משמש לא אחת קו מתאר 'המתקן' את מבנה העיניים, מוסיף שטיין: "בעיניים קרובות - הגבות יעוצבו כך שמרכז שורש האף יהיה נקי, והמרחק בין תחילתה של גבה אחת לשנייה יהיה מרוחק מעט על מנת לשוות מראה מרוחק בין העיניים. במקרה של עיניים קרובות עיצוב הגבות יהיה בדיוק הפוך. המרחק בין תחילתה של גבה אחת לשניה באזור שורש האף יהיה קרוב יותר על מנת לייצר אשלייה אופטית כי העיניים קרובות בינהן".

טיפים, לגזור ולשמור:

  • לבעלות מבנה פנים מוארך מומלץ לאמץ סגנון של גבות ישרות, או מעוגל עם קשת נמוכה, אלה יטשטשו את אורך הפנים ויקנו מעט רוחב.
  • לבעלות מבנה פנים אובאלי, התברכתן. זהו מבנה פנים הקלאסי ביותר, ללא מגבלות עיצוב ולכן כל סגנון מתאים.
  • לבעלות מבנה פנים עגול: מכיוון שמדובר במבנה רחב יחסית, מומלץ לעצב את הגבות לגובה ולא לרוחב. סגנון העיצוב יהיה זוויתי או מעוגל בעל קשת גבוהה.
  • לבעלות מבנה פנים לב:, מומלץ לבחור בעיצוב של גבות מעוגלות בעלות קשת בינונית עד גבוהה, שמעדנות את מבנה הסנטר המחודד.
  • למבנה פנים יהלום: עיצוב גבות בסגנון גלי ומעוגל מטשטש את מבנה הפנים הרחב ומעדן את הסנטר הזוויתי.
  • למבנה מבנה פנים מרובע: גבות עם זוויות גבוהות עוזרות לטשטש קווי לסת חזקים.
  • ולסיום אם מתחשק לכן לצבוע את הגבות, זכרו לעשות זאת בהתאם לגוון העור וצבע השיער שלכן. גבות בהירות מדי ייצרו מראה דהוי, וכהות מראה לא טבעי. הגוון הרצוי לגבות לבעלות שיער כהה הוא גבות הבהירות בשתי דרגות מגוון השיער. הגוון הרצוי לבעלות שיער בהיר, הוא גבות הכהות בשתי דרגות מגוון השיער.
  • ]]>
    תוכן שאסור לפספס

    0 תגובות

    אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

    טוען תגובות...
    תוכן שאסור לפספס

    Mame לאישה הדתית