לא סיפורי סבתא: הצדיק הבטיח - והצדיק קיים

זוכרים את סיפור התאומים המדהים? הנה זווית נוספת ומרתקת לא פחות: קבלו את סבתא בלימי פיש - אמא לתאומות, שוויגער לתאומים אחים, וסבתא לזוג נכדות חדשות (משפחה)

בלימי פיש | כיכר השבת |
ביום המיוחד הזה ט"ו באב, שרובנו זוכרות לפקוד קברי צדיקים ולומר תודה, רצינו גם אנו לומר תודה עצומה - ולהודות על הנס המופלא שפקד את ביתנו. אמנם רצינו לשמור את הסיפור לעצמנו, אך כאשר ראינו שכל מי שסבב אותנו עמד משתומם, החלטנו שהמקום הראוי ביותר לחלוק אותו יהיה במגרש הביתי - באתר חרדי שלא יסנן ולא יתבייש לומר את האמת, הצדיק הבטיח - והצדיק קיים!!!

לא עשינו שום דבר מיוחד, אנחנו רואים את ההשגחה הפרטית לכל מה שקרה כאן, ואת התולדה של המעשה הנ"ל שגרם לפרסומי ניסא, התעוררות והתחזקות באמונת חכמים, והכניס שמחה יהודית פשוטה בהרבה משכבות העם מהידיעה שיש מנהיג לבריאה וכשמחליטים משהו בשמים - צריכים עיניים עם אמונה לראות את זה בארץ.

לצידי יושבות התאומות המקסימות שלי ומחלימות מלידה משותפת של 23 דקות הפרש בין אחת לשנייה, והבעלים שלהן שהם תאומים-אחים אף הם, מתרגלים לאבהות חדשה. אני מחוייכת ושמחה, ומלאת הכרת הטוב באמירת תודה לקב"ה.

במשך השבוע האחרון קיבלנו כל כך הרבה תגובות, והשמחה פרצה לה גבולות בכל המישורים סביב. היו אנשים שחשבו שיתכן ואת סיפור הדי-הזוי הזה, בדה מישהו מלבו. חלילה.

אז זהו שלא. אני אימן של התאומות ושמי הוא בלימי, נעים להכיר.

בנותיי נולדו לפני 20 שנה בהפרש של 20 דקות אחת מהשנייה. לאהל'ה נולדה ב-21:30 ורבקי נולדה ב-21:50.

אחרי שבנותיי סיימו את הסמינר, מוהרא"ש הציע להן שידוכים. הפגישות נערכו בביתו, כמו כן שבירת הצלחת והאירוסין המשותפים באותו מעמד שהתרחשו, איך לא, בהפרש של 20 דקות.

במבט לאחור, אני לא בטוחה שהבנתי עד כמה עמוקה ראייתו של הצדיק למרחוק שרמז מפעם לפעם דברים שונים בעניין השידוך, ולמרות כל המניעות העצומות זכינו לחתן את התאומים/תאומות בהפרש של 4 ימים בלבד אחד מהשנייה.

אי אפשר להסביר עד כמה הזוגות דומים ומשלימים התאומות אופות באופן מקצועי, והתאומים בשלנים מקצועיים.

הבנות שרות ומופיעות בפני נשים, הבנים התאומים עורכים דיסקים והרצאות.

אנחנו שבועיים אחרי לידה ב"ה, עם שתי תינוקות מקסימות פייגא-שפרה וחיה- שיינדל, מתמוגגים מהנס הגדול, ומברכת הצדיק שהתקיימה בנו.

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית