נס: ילד עבר בהצלחה השתלת כפות ידיים

לאחר שבגיל שנתיים עבר כריתה מלאה, זאיון הארווי זכה בזוג כפות ידיים חדש * "לא השתניתי אני אותו ילד, אל תוותרו על החלומות שלכם, חלומות מתגשמים". צפו (בריאות)

יערית אלבז | כיכר השבת |
בגיל שנתיים עבר הארווי כריתה מלאה של כפות ידיו ורגליו בשל זיהום שתקף אותו, מאז ההשתלה עבר הפך הארווי לאדם הצעיר ביותר שעבר השתלת כפות ידיים. במשך השנים פיתח הארווי יכולות הסתגלות על אף החסרון בכפות ידיים, ופרוטזות הצמודות לרגליו. מטבעו הוא ילד שמח ואופטימי והסתגל למצבו שנראה כבלתי אפשרי.

אך תמיד הוא חלם שיהיו לו שוב כפות ידיים אמיתיות. הרופאים של הארווי החליטו שלמרות הקושי בחיבור ידיים אמיתיות, הם ינסו לעשות זאת בשבילו. ואכן למרבה הפלא, הניתוח שארך 11 שעות עם 40 אנשי צוות, ביניהם מומחים מפילדלפיה, רופאים, אחים ואחיות, עבר בהצלחה.

אך תמיד הוא חלם שיהיו לו שוב כפות ידיים אמיתיות. הרופאים של הארווי החליטו שלמרות הקושי בחיבור ידיים אמיתיות, הם ינסו לעשות זאת בשבילו. ואכן למרבה הפלא, הניתוח שארך 11 שעות עם 40 אנשי צוות, ביניהם מומחים מפילדלפיה, רופאים, אחים ואחיות, עבר בהצלחה.,,‏צוות חדר הניתוח בזמן ההשתלה (צילומסך מתוך יוטיוב), ,,‏הארווי בוחן את ידו לאחר הניתוח (צילום מסך מתוך יוטיוב)
‏צוות חדר הניתוח בזמן ההשתלה (צילומסך מתוך יוטיוב) הרופאים אמרו כי מדובר בניתוח מסובך ובתהליך שיקום לא פשוט, וגם בשל העובדה כי כפות ידיו של הארווי נתרמו מתרומת איברים, למרות שבדרך כלל אנשים נרתעים מלתרום איברים גלויים ונראים לעין, בשונה מאיברים פנימיים.
‏הארווי בוחן את ידו לאחר הניתוח (צילום מסך מתוך יוטיוב) השתלה זו היא השניה שעובר הארווי בגופו, בגיל מוקדם יותר נאלץ לעבור גם השתלת כליה, בגלל הזיהום הנוראי שתקף אותו, הארווי הצליח להופיע במסיבת עיתונאים שנערכה במיוחד כדי לסקר את הפלא והנס בו זמנית, הוא הצליח לנופף להם לשלום ואף לחתום את שמו. "לא השתניתי " אמר "אני אותו ילד, אל תוותרו על החלומות שלכם, חלומות מתגשמים". תהליך שיקום ארוך עוד מחכה לילד הקטן הזה, אך הנחישות שלו ושמחת החיים, מוכיחות כי לא יוותר על חלומותיו.
]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית