הציל את עצמו מסרטן בעזרת קנביס

טיפולי כימותרפיה הם סיוט בלתי נסבל, דיויד היביט אובחן כחולה סרטן בגיל 32, הרופאים העריכו כי נותרו לו 18 חודשים לחיות, דיויד בחר להפסיק את הטיפולים הקשים, וטיפל בעצמו בדרך אחרת (בריאות)

Mame | כיכר השבת |
סוגיית השימוש בקנביס למטרות רפואיות עלתה השבוע לכותרות בעקבות יוזמתו של סגן שר הבריאות יעקב ליצמן . הקנביס הינו צמח הנתון במחלוקת אולם יש דעות שאף מיחסות לו תכונות ריפוי רבות.

דיויד היביט אובחן כחולה סרטן בגיל 32, הוא לא ממש התרגש ממה שהרופאים שערו לגבי המשך חייו, הוא טען כי הוא העדיף למות מאשר לקבל טיפולי כימותרפיה, הוא מתאר כי הטיפולים היו מדי קשים עבורו והרגיש שהם אלו שמקרבים אותו אל המוות יותר מהסרטן עצמו. הוא שמע על שמן הקנביס מחבריו, בתחילה התנגד, אך מששמע סיפורים כי שמן הקנביס סייע לאנשים שסבלו ממחלת הסרטן, החליט לנסות.

'לא היה לי מה להפסיד' אמר דיויד. הרי ממילא הרופאים נתנו לו חודשים ספורים, הוא עבר טיפולי כימותרפיה וניתוח להסרת המעיים, הניתוח כשל והסרטן התפשט בגופו, הוא החליט כי הוא מנצח בכל מחיר. ופנה לנסות בעצמו את שמן הקנביס שלמרבה שמחתו עזר לו מאד..

התוצאה המדהימה: אחרי 18 חודשים ניצח את הסרטן, הרופאים הודיעו לו כי הוא נקי לעת עתה מהמחלה, והתפלאו מהתוצאה. מחקרים בתחום הסרטן אינם מצביעים על הקנביס כתרופה מומלצת, אך מידי פעם צצות מניפלאותיו המשפיעות באופן ספציפי על אנשים שנטלו מהצמח. דיויד כיום עוזר לאנשים חולי סרטן באמצעות שמן הקנביס.

הסיפור התפרסם בדף הפייסבוק של דייויד

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית