מאמע בחופשה: "קייטנת הנכדים" של סבתא

הכירו את "קייטנת הנכדים" של משפחת קליגר: סבתא נהדרת שהחליטה לקבץ את כל הילדים של חמשת ילדיה הנשואים, לקייטנה אצלה בבית למשך יומיים * מאמע בחופשה (ילדים)

יעל קליגר | כיכר השבת |
מגיע לנו מזל טוב! חגגנו בת מצווה המונית, אבל בת מצווה מסוג אחר. מוקדם יותר הערב חגגנו שנים עשר שנות "קייטנת הנכדים" זה פשוט כך כמו שזה נשמע. קיטנה לכל דבר ועניין, כולל המנון ותוכניות ובריכה ולינה וארוחות וחוויות. אבל משפחתית, לנכדים ולנינים בלבד.

זה התחיל לפני 12 שנים כשחמותי הצדיקה ניסתה לחשוב איך להקל מעט מעל ילדיה בחופש. היא החליטה לקבץ את כל הילדים של חמשת ילדיה הנשואים, לקיטנה אצלה בבית, בשביל שהנשואים ייהנו להם מזמן איכות ליומיים.

היא הזמינה כמה ימים מראש את הנכדות הגדולות, שתהיינה המדריכות, החליטו על הנושא שיהיה בקייטנה, וכן על חלוקת הילדים לפי גילאים ורמות, כך שכל נכדה גדולה קיבלה תחת חסותה כמה ילדים קטנים יותר אותם היא הפעילה לפי שיקול דעתה בהנחייתה של חמותי שהייתה גננת עשרות רבות של שנים.

וכך, אחרי תשעה באב, כשכולם בחופש כולל הבנים, כולם הגיעו לחמותי, ל"קייטנת הנכדים", כאשר חמי יד ימינה של חמותי ומביא ולוקח וסר להנחיות בצייתנות מתוקה מעוררת הערכה. גיסי ה handy man. של המשפחה מגיע בקביעות יום לפני, ועושה הצללה במרפסת, שם מתקיימות הפעילויות.

לכל הילדים נשלחות הזמנות מבעוד מועד, עם תוכניה מפורטת כולל שעות בריכה וארוחות. שבוע מראש באופן קבוע ישנה ישיבת היערכות אצל חמותי, באוירה של שיתוף עם פיצות ריחניות.. שם המדריכות והמדצ"ים מתכננים במדוייק מי עושה מה. אפילו הבן שלי מעל בר מצווה, העביר דבר תורה לילדים, היה חלק מהצוות.

וכך, נפגשים כולם ביום המתוכנן, בלילה עושים משטחים עם מזרנים וילדים מקיר לקיר.. ורק צוות המדריכות הבנות דודות, עושות לילה לבן חוויתי משותף. בערוב היום השני, מגיעים גם ההורים לערב חוויתי משותף, הערב נפתח בתוכנית בה כל קבוצה מציגה בעזרת המדריכה שלה, שיר, מחול או קטע קומי יצירתי.

ואחרי שכולם מוחאים כפיים לכול הילדים.. ורגע לפני שמסתערים על ארוחת ערב בייתית, יש את הגיסה המוכשרת הקבועה שמחברת ברכה אישית שונה לכל מדריכה ע"פ כישוריה, תמיד יצירתי, תמיד מכל הלב, ואז ברכה ותשורה מכל הלב לחמי וחמותי שבאמת נותנים את הנשמה, הכח שאין ובעיקר..הלב.

12 שנים. כל שנה אותה חוויות אינסוף. בנות דודות שהיו המדריכות מהשנים הראשונות, היום שולחות את ילדיהם גם הן לקייטנת הנכדים, בני נכדים, כבנים. לחמי ולחמותי היקרים אאחל עוד המון כח ושנים רבות וטובות של נחת ובריאות! ולכל אחד שקורא את זה וזה אפשרי לו, ממליצה בחום לאמץ. זה שווה מליונים.

אסיים בשיר אותו שרים כל הילדים בגרון ניחר, אין כמו סבתא בעולם, זאת ידוע לכולם!

ההזמנה לקייטנה של סבתא:

זה התחיל לפני 12 שנים כשחמותי הצדיקה ניסתה לחשוב איך להקל מעט מעל ילדיה בחופש. היא החליטה לקבץ את כל הילדים של חמשת ילדיה הנשואים, לקיטנה אצלה בבית, בשביל שהנשואים ייהנו להם מזמן איכות ליומיים.,היא הזמינה כמה ימים מראש את הנכדות הגדולות, שתהיינה המדריכות, החליטו על הנושא שיהיה בקייטנה, וכן על חלוקת הילדים לפי גילאים ורמות, כך שכל נכדה גדולה קיבלה תחת חסותה כמה ילדים קטנים יותר אותם היא הפעילה לפי שיקול דעתה בהנחייתה של חמותי שהייתה גננת עשרות רבות של שנים.,וכך, אחרי תשעה באב, כשכולם בחופש כולל הבנים, כולם הגיעו לחמותי, ל"קייטנת הנכדים", כאשר חמי יד ימינה של חמותי ומביא ולוקח וסר להנחיות בצייתנות מתוקה מעוררת הערכה. גיסי ה handy man. של המשפחה מגיע בקביעות יום לפני, ועושה הצללה במרפסת, שם מתקיימות הפעילויות.,לכל הילדים נשלחות הזמנות מבעוד מועד, עם תוכניה מפורטת כולל שעות בריכה וארוחות. שבוע מראש באופן קבוע ישנה ישיבת היערכות אצל חמותי, באוירה של שיתוף עם פיצות ריחניות.. שם המדריכות והמדצ"ים מתכננים במדוייק מי עושה מה. אפילו הבן שלי מעל בר מצווה, העביר דבר תורה לילדים, היה חלק מהצוות.,וכך, נפגשים כולם ביום המתוכנן, בלילה עושים משטחים עם מזרנים וילדים מקיר לקיר.. ורק צוות המדריכות הבנות דודות, עושות לילה לבן חוויתי משותף. בערוב היום השני, מגיעים גם ההורים לערב חוויתי משותף, הערב נפתח בתוכנית בה כל קבוצה מציגה בעזרת המדריכה שלה, שיר, מחול או קטע קומי יצירתי.,ואחרי שכולם מוחאים כפיים לכול הילדים.. ורגע לפני שמסתערים על ארוחת ערב בייתית, יש את הגיסה המוכשרת הקבועה שמחברת ברכה אישית שונה לכל מדריכה ע"פ כישוריה, תמיד יצירתי, תמיד מכל הלב, ואז ברכה ותשורה מכל הלב לחמי וחמותי שבאמת נותנים את הנשמה, הכח שאין ובעיקר..הלב.,12 שנים. כל שנה אותה חוויות אינסוף. בנות דודות שהיו המדריכות מהשנים הראשונות, היום שולחות את ילדיהם גם הן לקייטנת הנכדים, בני נכדים, כבנים. לחמי ולחמותי היקרים אאחל עוד המון כח ושנים רבות וטובות של נחת ובריאות! ולכל אחד שקורא את זה וזה אפשרי לו, ממליצה בחום לאמץ. זה שווה מליונים.,אסיים בשיר אותו שרים כל הילדים בגרון ניחר, אין כמו סבתא בעולם, זאת ידוע לכולם!,ההזמנה לקייטנה של סבתא: ,,
‏

יש לכם פעילויות, רעיונות מעניינים וחוויות מרתקות לחופש? שתפו אותנו כאן mame@kikar.net ונפרסם!

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית