תקנת האוטובוסים: לא משלמים על עגלת ילדים

אם עד היום עלית לאוטובוס עם עגלה ושילמת מחיר מלא בשעות העומס, לשר התחבורה ישראל כץ יש בשורה בשבילך. מהיום את פטורה מתשלום על עגלה גם בשעות העומס * כיף לילדים? אולי, חיסכון להורים? ודאי (אקטואליה)

יערית אלבז | כיכר השבת |
אם עלית לאחרונה באוטובוס עם עגלה בשעות העומס והיית צריכה לשלם מחיר מלא, מהיום כבר לא. בשורה טובה להורים. שר התחבורה, הבטיחות בדרכים והמודיעין, ישראל כץ, החליט לתת פטור מלא מתשלום דמי נסיעה באוטובוסים עבור עגלת ילדים פתוחה, במשך כל שעות היום והלילה.

לפני כשנתיים החליט השר כץ לתת פטור מתשלום עבור עגלת ילדים, בקווי השירות הבינעירוניים, למעט בין השעות 07:00 עד 09:00 בבוקר שהן שעות השיא של התחבורה הציבורית. עד אז, ניתן פטור מתשלום דמי נסיעה באוטובוסים עבור עגלת ילדים מקופלת ואילו עבור עגלת ילדים פתוחה, ניתנה הנחה של 50% שגם אותה יזם השר כץ

שר התחבורה החליט על הפטור בעקבות פניות שהופנו אליו על ידי הורים בעלי עגלות ילדים הנאלצים לשלם באוטובוס מידי יום תשלום מלא עבור העגלה. השר כץ הנחה את אנשי משרדו לפעול לתיקון צו הפיקוח על מצרכים ושירותים הפוטר מתשלום עגלות ילדים באוטובוסים. תיקון הצו, אמור להיחתם על ידי שר התחבורה.

נסיעה טובה!

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית