ארזתם? הטיפים שיהפכו לכם את החופשה לנהדרת

אז העמסנו את כל הבית בערך במזוודות, הזמנו טנדר ונסענו לכמה ימים, להחליף כוח, כדי לייצר חופשה משפחתית מושלמת יש כמה טיפים שיעזרו לכם במיוחד * מה צריך לזכור כשיוצאים לנופש?

מלי אברהם | כיכר השבת |
1. ראשית, חשוב מאוד להתאים את החופשה לילדים וגם להתאים את הציפיות שלכם לחופשה מסוג זה. בחירת חופשה שאין בה פעילויות לילדים ועיקרה היא התבוננות בנוף, סופה ידוע מראש.

2. מטרת החופשה ואופי הנופשים הם שיקולים מרכזיים בבחירת מבצעים ובכלל. בעת בחירת חופשה חשוב להקפיד על בחירת אתר שמספק לנו אטרקציות שיתאימו לטעמים של כל בני המשפחה. וכמובן- האם המקום כשר גם מבחינת האנשים? האם חלילה יש סיכוי שבני המשפחה יתקלו במראות שלא היינו מעוניינים בהם, נחשב מסלול מחדש.

3. לפני שיוצאים לטיול, הכינו מפה של האזור, ותכננו מראש כל יום, לאיזה יעד אתם רוצים לצאת ומה אתם מתכוונים לעשות באזור.

4. חפשו במלון/ בבית הארחה/צימר/ דירה שאתם נמצאים, עלוני הנחות, קופונים ושוברים לאטרקציות באזור, מה שיוזיל את עלות החופשה שלהם.

5. רצוי לבחור פעילויות שמשלבות הנאה לילדים וגם ערך חינוכי עבורם, שיכולות לתרום לפיתוח החשיבה והדמיון של הילד. חשוב להתאים את האטרקציה לילד לפי אופיו, גילו, תחומי העניין שלו ותחביביו.

6. ילדים הנמצאים בסביבה חדשה וזרה, מחפשים משהו מוכר להיאחז בו. לכן ארזו אתכם ספרים וצעצועים שהילד אוהב.

7.בין הארוחות הילדים עשויים להיות רעבים, לכן היערכו מראש בפירות, ירקות וחטיפים, כדי שלא להוציא כסף רב על קניית אוכל דרך שירות החדרים, מה שמעלה את הוצאות החופשה.

8. שמרו על חדר מסודר ונקי. הדבר חשוב, במיוחד שחדרי מלון בדרך כלל קטנים יחסית למרחב שבביתכם, ומעט בלגן עלול להפוך אותם למקום שלא נעים לשהות בו. לכן השתדלו ככל שניתן להשתמש בארונות שבמלון לאחסון הבגדים, ואת היתר שמרו במזוודה.

9. שחררו – אתם בחופשה, בזמן איכות משפחתי, ולכן סדרי יום שעובדים בבית יעבדו בחופש פחות (כמו התעקשות על שגרת שעת שינה). ברגע שמבינים שבחופש דברים מתנהלים אחרת, יהיה הרבה יותר פשוט וכיף גם לילדים וגם לכם.

הטיפים באדיבות מלון 'המצודה' צפת

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית