אל תוותרו עליה: בחום הזה אתם חייבים לימונדה

המשפטים הכי פופולריים בימים אלו: "איזה גיהינום", "לא מסוגלים עם החום הזה", "חייבים מזגן". חברות המשקאות אינן זקוקות בתקופה זו להשקיע ממונם בסבסוד חברות פרסום ומסתבר ש"קוקה קולה" לא בדיוק מביאה בימים אלו את הטעם לחיי החמסין * יש לנו לימונדה קרה בשבילכם, מתאים?

מירי גפן | כיכר השבת |
גל חמסין כבד פוקד את אזורנו בימים אלו.טמפרטורות גבוהות באופן קיצוני, עומס חום מכביד, תחושת מחנק אופפת באויר. עומס החשמל הנובע משימוש יתר במזגנים מאשר את אדי הלחות הבלתי נסבלים המבריחים את האנשים משוטטות בטבע. ומעשיר את מניות חברת החשמל.

המשפטים הכי פופולריים בימים אלו: "איזה גיהנום", "לא מסוגלים עם החום הזה" וכדומה. חברות המשקאות אינן זקוקות בתקופה זו להשקיע ממונן בסבסוד חברות פרסום. גל החמסין המהביל העוטף את היקום בחמימות יתר ממגנט בלאו הכי, בצמאון רב את הלקוחות למקררי השתיה. מסתבר ש"קוקה קולה" לא בדיוק מביאה בימים אלו את הטעם לחיי החמסין.

ל"פריגת" אין צורך לשכנע שטבעי שזה סחוט. משום שאדי חום הטבע השוררים בימים אלו סוחטים ומתישים את כוחותנו הטבעיים. חברת המשקאות "פרימור", מנסה להאשים את התפוזים בגל החום והצמאון. וטוענת: "זה לא אנחנו, זה בגלל התפוזים". וכדומה.

מה שבטוח שבימים אלו, המסלול לחיפוש משקה מרווה מתגלה כמסלול המאתגר ביותר את חופשת ימי בין הזמנים. דיאט, לא דיאט, טבעי, סחוט, עם או בלי קלוריות, חומרי מאכל ועוד. אינם תופסים שיקול כשצמאים. בחרתי להשקות צמאוני במשקה הלימונדה. כמה טבעי, כך מרענן. ואם תוסיפו למשקה זה נענע גרוס וכמה קוביות קרח, הרי שהרוותם את נפשי. חיינו מזמנים אותנו לעולם של הפתעות. וכטבען של הפתעות, שמגיעות ברגעים לא צפוים, ומסוגלות לשבש תכניותנו שהכנו מבעוד מועד.

מסתבר, שהן בנות משפחת "מרפי", ומסוגלות לבוא מבלי שנזמינן, תוך התפרצות חסרת רגישות והגיון, משאירות "עקבות" שצריך להתמודד איתן. ההפתעות הללו, משולות ל"לימון" חמצמץ ומלא בגרעינים. אך, "מכל לימון ניתן לעשות לימונדה". ואין כמו לימונדה מתוקה,מרווה ומרעננת. אלא, שבלי לימונים אין מיץ לימונים, וללא מיץ לימונים גם אין לימונדה. על אף כל המחשבות המטיילות במחשבתי, מעולם לא היה לי אפילו חלום על עולם נטול לימונדה!

הלימון, הוא אחד הפירות האהובים עלי. נשמע קצת מוזר? אגלה לכם, כי הלימון מהווה מרכיב מאחד מהמתכונים המומלצים כמוטו לחיים. אחד מיעדי המוטו שהצבתי לעצמי: להפוך כל לימון ללימונדה מתוקה. אין חיים ללא התמודדויות. קיימות מול המציאות הזו, אופציית הטביעה ב"חמצמצות" הנסיון, ואופציית המתקת הלימון על ידי הוספת סוכר.

כיצד ניתן להפוך חמצמצות למתיקות ברגעי התמודדות? על ידי הענקת הסתכלות נכונה. וחשיבה חיובית שבכוחה לשנות את ההרגשה למרעננת יותר.

המתכון ללימונדה אינו מסובך להכנה:

החומרים הדרושים:

לימון, סוכר, ומים

אופן ההכנה:

1. יש לסחוט את כל המיץ מהלימון.

כשאנו נפגשים בהתמודדות מאתגרת: ניתן להתייאש, זו תמיד פעולה קלה, אך ניתן לבחור להוציא מכך את הטוב הקיים בה. אף אם זה לא טוב מושלם. כמו שמיץ הלימון הוא עדיין חמוץ ולא טעים. זה בפירוש לא אומר לומר על רע שהוא טוב. פירושו: להוציא מתוך ההתמודדות את החלקים הטובים שיש בתוכה למעט חלקים מיותרים.כמו: הקליפות והגרעינים.

2. הוספת סוכר

לקחת את המיץ שמיצינו מתוך הלימון ולהמתיקו. זה אומר, הוספת מתיקות מהטוב שכבר קיים בחיינו, על אותה התמודדות. אם בשלב הראשון חיפשנו את הטוב בהתמודדות עצמה, הרי שכעת, נמצא את הטוב שכבר יש לנו, ואותו נוסיף על ההתמודדות העכשווית.

3. הוספת מים

כי מים הם חיים לעולם. וזה נוזל האמונה הזורם בתוך הלב היהודי שלנו ומשקה אותנו בצמאוננו. ולצורך ההמחשה, פוטרתם מעבודה, ההרגשה חמוצה, אם נסנן את כל חמצמצות המחשבות השליליות, ונוסיף מחשבה חיובית מתוקה, נצליח לראות כי דווקא בלב ליבו של הקושי שוכנת ההזדמנות להתקדם בעבודה טובה יותר, וקצת הזרמת נוזל האמונה נרווה הרגשתנו ונתרענן בצעידה הלאה ליעד הנכון.

אז נכון שהאויר חם ואפילו מאד, והילדים בחופשה וזה דורש קצת יותר, ונכון, ונכון ..קחו כמה קוביות קרח וקצת נענע גרוסה, הוסיפו ללימונדה שהכנתם, שתו לרויה, וחייכו לשמש המאירה, לימונדה, המלצה שלי!

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית