התאפרה באופן מוגזם ובעלה תבע אותה

מה קורה כאשר חתן טרי שנישא רואה את אשתו בפעם הראשונה ללא איפור? חתן אלג'ירי תבע את אשתו שלטענתו רימתה אותו בשל איפור מוגזם לפני החתונה, הוא לא האמין למראה עיניו כאשר קם בבוקר וראה אותה נטולת איפור. ומחיר האכזבה לא זול כלל

יערית אלבז | כיכר השבת |
תקופת החתונה מלווה ברגשות, התלהבות ותחושה כי העולם ורוד יותר ממה שחשבתם, התחושה הזו מלווה זוגות גם לתקופה קצרה מיד אחרי הנישואין עד שלאט לאט מתאזנים וחוזרים למסלול חיים רגיל. ומשם העבודה על הזוגיות מתחילה, בעצם התקופה הזו היא כמין 'אופוריה' שניתנה במתנה לזוגות שנישאים על מנת שיוכלו להכנס לחיים מבלי להסתכל על מגרעותיו של השני ולהתחיל את החיים המשותפים. אצל החתן הבא התקופה הזו הגיעה לסיומה מהר מאד.

זוג שנישא באלג'יריה בחתונה רבת משתתפים, מצא את עצמו יום למחרת בעיצומה של טראומה, הבעל שהתעורר בבוקר וראה את אישתו נטולת איפור, הזדעזע, לטענתו הוא חשב שזה גנב וכלל לא זיהה אותה. הוא אף אמר כי זה גרם לו לטראומה ונזק נפשי עמוק. במשך דקות ארוכות לקח לו להתעשת ולזהות כי זו האישה שנישא לה, הוא ציין כי במהלך תקופת ההיכרות איתה היא הייתה מתאפרת בצורה מוגזמת וזה מה שגרם לו לחשוב כי היא נאה ויפה יותר מכפי שחשב.

הבעל הגיש תביעה בסדר גודל של 13 אלף לירות סטרלינג, שזה אומר כ- 77 אלף שקלים. אולי חבל שלא חשבה על איפור קבוע למען שלום בית?

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית