די לטרור: 13 יתומים בשלושה ימים

טרם מיקמו את הכסאות בסוכת האבלים של ילדי משפחת הנקין ולב העם חוטף התקף זעזוע נוסף, פיגוע מצמרר שבו נדקרו 2 יהודים אשר צעדו בתמימות לתפילה בשריד בית מקדשנו, וקיפחו את חייהם בשל היותם יהודים * עוד יתומים ועוד יתומים, עד מתי?

מירי גפן | כיכר השבת |
אומרים שתיקתוק התקדמות מחוגי שעון בשליחות השכחה, כביכול הזמן עושה את שלו. בדרך כלל זה נכון. אומרים שטבעו של המת להשתכח מהלב, אז אומרים.

אומרים שהשלום בוא יבוא?! אומרים! עתה האמירות בצד, הצעקה כבר לא אילמת. הצעקה זועקת: "עד מתי"? האמירות הללו נהפכים לסלנגים ציניים חסרי תעודת נכונות? אין ציפור עם עלה של זית לשלום, יש בת יענה, אשר טומנת ראשה במקצועיות בפעם אחר פעם.

טרם יבשה האדמה ממפלי דמעות מלוויית בני הזוג הנקין, טרם מיקמו את הכסאות בסוכת האבלים של ילדי משפחת הנקין ולב העם חוטף התקף זעזוע נוסף מפיגוע מצמרר שבו נדקרו יהודים אשר צעדו בתמימות לתפילה בשריד בית מקדשנו וקיפחו חייהם של 2 יהודים. עוד יתומים ועוד יתומים!

והצעקה פורצת:"עד מתי"? כיצד ניתן לקיים מצוות חג של "ושמחת" כשלב העם מתמלא ביגון אסונות בפעם אחר פעם לצערינו, בת היענה העונה לתכונותיה של ממשלת ישראל, הטומנת ראשה בחול על אף גל הטרור המתגבר..

המשיכו לטמון ראשכם ולהתעלם מעומק המצב, המשיכו לטמון ראשכם ממחול הרצח הסוער והסוחף על אדמת ארצנו.
הפסיקו להתעטף בתרוצים עלובים שאינם מייחצנים את האמת, אלא מלטפים את האגו בקנאות רודפת אחר שמירת הכסא ה"מכובד" שלכם בכנסת.

הרימו ראשכם, הביטו למצב במשקפי אמת, הצדיקו את פיתקית הבחירה ששמנו עבורכם בקלפית הבחירות. עיצרו את מעגל היתמות של נפגעי הטרור המתרחב בקצב מסחרר.

די לדמעות!
די לרציחות נתעבות!
די לטרור!
די לכאב!

נקמו דם "עבדכם" השפוך כמים.

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית