עורכים שולחן: קיפולי אוריגמי מיוחדים לסוכה

שולחן החג הוא אחד המרכיבים החשובים בעיצוב הסוכה, קיפולי מפיות יהפכו את שולחן החג שלכם לחווית עיצוב בלתי נשכחת. אלישבע גליקסברג ב-4 עיצובים מעניינים לשולחן החג * סוכות שמח. צפו

אלישבע גליקסברג | כיכר השבת |
(צילום: חיילי פייג)אווירה בסוכה ‏ הסוכה במלוא הדרה מזמינה אירוח מעוצב ומייצג. מכיוון שמדובר ברצף של ארוחות ואושפיזין, אני ממליצה על קונספטואליות אקלקטית, מבלי לחשוש לערבב ולהרכיב סדרות כלים וקולקציות אירוח ממגוון של בדים, אלמנטים ואקססוריז, אשר יקבלו משמעות עיצובית אחידה באמצעות הסטיילינג. סטיילינג בשחור צהוב ולבן - האירוח הנוכחי, תחילתו באנקדוטה ושמה יריעת בד. מדובר בבד מדוגם שראיתי באיקאה. ההדפס המקורי שלו הצית את דמיוני , גרם לי להפגיש בין קוביית אננס אוריינטלית ועוגית מקרון יוקרתית על צלחת , הוביל לקיטום גרברה שסגר את הפינה העיצובית - וכל השאר לפניכם. נוסטלגיה ירוקה בסוכה ‏ היום ירוק מאד, צובע את הסוכה ועונת טרום הסתיו שיגיע אלינו מיד אחרי החגים בגוון מרענן אשר מפיג את העגמומיות. מי יודע, אולי יעזור קצת לאזן את עודפי המשקל שנאגרו בחגים (הפיגמנט הירוק מרגיע את התיאבון)
(צילום: חיילי פייג)

אווירה בסוכה

,אווירה בסוכה,,הסוכה במלוא הדרה מזמינה אירוח מעוצב ומייצג. מכיוון שמדובר ברצף של ארוחות ואושפיזין, אני ממליצה על קונספטואליות אקלקטית, מבלי לחשוש לערבב ולהרכיב סדרות כלים וקולקציות אירוח ממגוון של בדים, אלמנטים ואקססוריז, אשר יקבלו משמעות עיצובית אחידה באמצעות הסטיילינג. סטיילינג בשחור צהוב ולבן - האירוח הנוכחי, תחילתו באנקדוטה ושמה יריעת בד. מדובר בבד מדוגם שראיתי באיקאה. ההדפס המקורי שלו הצית את דמיוני , גרם לי להפגיש בין קוביית אננס אוריינטלית ועוגית מקרון יוקרתית על צלחת , הוביל לקיטום גרברה שסגר את הפינה העיצובית - וכל השאר לפניכם.,נוסטלגיה ירוקה בסוכה,,היום ירוק מאד, צובע את הסוכה ועונת טרום הסתיו שיגיע אלינו מיד אחרי החגים בגוון מרענן אשר מפיג את העגמומיות. מי יודע, אולי יעזור קצת לאזן את עודפי המשקל שנאגרו בחגים (הפיגמנט הירוק מרגיע את התיאבון)
‏

הסוכה במלוא הדרה מזמינה אירוח מעוצב ומייצג. מכיוון שמדובר ברצף של ארוחות ואושפיזין, אני ממליצה על קונספטואליות אקלקטית, מבלי לחשוש לערבב ולהרכיב סדרות כלים וקולקציות אירוח ממגוון של בדים, אלמנטים ואקססוריז, אשר יקבלו משמעות עיצובית אחידה באמצעות הסטיילינג. סטיילינג בשחור צהוב ולבן - האירוח הנוכחי, תחילתו באנקדוטה ושמה יריעת בד. מדובר בבד מדוגם שראיתי באיקאה. ההדפס המקורי שלו הצית את דמיוני , גרם לי להפגיש בין קוביית אננס אוריינטלית ועוגית מקרון יוקרתית על צלחת , הוביל לקיטום גרברה שסגר את הפינה העיצובית - וכל השאר לפניכם.

נוסטלגיה ירוקה בסוכה

‏

היום ירוק מאד, צובע את הסוכה ועונת טרום הסתיו שיגיע אלינו מיד אחרי החגים בגוון מרענן אשר מפיג את העגמומיות. מי יודע, אולי יעזור קצת לאזן את עודפי המשקל שנאגרו בחגים (הפיגמנט הירוק מרגיע את התיאבון), ולאחר העיצוב הזה תצאו מעצבים ומעוצבים...

כלי ושמו עיצוב –הפתעה בסוכה

‏

המרחב הביתי שלנו, מוגדר ממכלול החפצים שאגרנו עם הזמן. קיים ממשק דינמי, של יחסי גומלין בין הנפשות הפועלות לבין האובייקטים. בעוד שאנחנו אוספים את האלמנטים והרהיטים, ממקמים ומתחזקים, הם מחזירים לנו אנרגיות המנתבות את הלך רוחנו. על כן, חייב להיות איזון והרמוניה בין נפח הפריטים לחלל הנתון. ההדגש על כך צובר תאוצה כשמדובר באירוח אישי. בפרזנטציה הנוכחית, קיימת ההוכחה שהשלם גדול מסך חלקיו

שיק יפני - מינימליזם, שימת דגש לפרטים, אומנות וארגונומיה - ברוכים הבאים לעידן הג'אפניזם שיק, אשר מטביע חותמו במרחב הציבורי או הביתי. מעבר לאספקט האסתטי, תרוויחו אנרגיות טובות, אווירה ואווירה, כשכל סובייקט חש נינוחות וביטחון ללא העומס הויזואלי.

יופי של פינוק

‏ בין אירוח לארוחה, אני מנצלת כל רגע נתון לקפה ומאפה. על כן, ערכתי לכבודכם שולחן קונספטואלי, על מנת שתיקחו ממנו השראה. הבאתי לכם את המסיבה, בטוחה שתמצאו כבר סיבה. אומנות הפרלינים, חלטנו קפה ופנינו להקים את הסט.

אלישבע גליקסברג - מנכ"ל יופי של אירוע Style Academy ייזום והפקות וסדנאות עיצוב אירועים וסטיילינג.

‏צילום: חיילי פייג. ]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית