מתנות גדולות: לפעמים פתק קטן עדיף

מתנות בזוגיות יכולות להיות מחווה מצויינת, אך יש כאלו שפתק קטן אחד משמח אותן יותר * רוצה שינוי? טיפ קטן אחד יכול לעזור לך להשיג את השינוי המיוחל (טיפים)

מירב לביא | כיכר השבת |
את טובי פגשתי בסדנה בנושא "שינוי בשניים" שערכתי בירושלים. כשדיברנו על שינוי, ועל כך שצריך לנסות משהו אחר כדי ליצור מציאות אחרת. הרחבנו את הנקודה שאנחנו לא פעם עושים עוד ועוד מאותו דבר. ולאחר שניסינו מספיק פעמים, מתייאשים ולא מבינים למה זה לא עובד.

בדרך כלל מרוב תסכול אנחנו נוטים להטיל את האשמה על האחר, שפשוט לא מבין. טובי ביקשה את רשות הדיבור ואמרה: "אני בעצם גרושה. בכל זאת הגעתי כי הנושא עניין אותי ואני מקבלת פה ערך עצום. אבל עם הנושא הזה קשה לי, כי אני עשיתי משהו אחר וזה לא עבד.

"במשך שנים ניסיתי להגיד לבעלי" – ואז היא סיפרה משהו שהתמיה את כולם – "שתמיד היה קונה לי מתנות ענקיות. לכל יומולדת או לידה היה מוציא אלפי שקלים על מתנה. זה מאוד הפריע לי כי זה היה מבחינתי בזבוז, והסברתי לו כל כך הרבה פעמים שאני באמת לא צריכה את זה, אני מסתפקת בפתק קטן שתכתוב לי מהלב".

זה לא עזר, ואז הלכנו ליעוץ. כששטחנו את הבעיה, וסיימתי להסביר ליועץ מה מפריע לי, הוא פנה לבעלי ואמר לו: "אתה שומע מה היא אומרת לך? היא לא צריכה את זה, היא בסה"כ מבקשת ממך פתק קטן..." כאן עצרתי אותה ונתתי לה לבדוק: האם באמת נעשה כאן משהו אחר? הלא זה בדיוק מה שהיא אומרת לו כבר שנים גם אם הלכנו ליעוץ, זה עדיין לא מבטיח שעשינו משהו שונה.

צריך לשים לב שהעבודה היא אחרת, מכיוון שונה. כי אם נעשה את אותן פעולות נגיע לאותן תוצאות, ואם בכל זאת תקרה תוצאה אחרת, היא כנראה תהיה יאוש של אחד הצדדים.

רוצים לדעת עוד על שינוי? לדבר אחרת ולהשיג תוצאות? לקבלת מתנה שתשנה את השיח ביניכם כך שיניב תוצאות, הכנסו: mlavi.ravpage.co.il/matana

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית