הגעת אל היעד הנכון או שסתם בזבזת את זמנך?

לא כל יום את חשה כי באמת את מצדיקה את קיומך בעולם, האמת שאת גם לא ממש חייבת להזכר בכך, את בהחלט את יכולה לעצור לרגע ולבדוק מה איתך? * אם את מרגישה כי את לא ממש בכוון יש 4 מרכיבים שיעזרו לך לבדוק, אם הגעת אל היעד או שבעצם את חייבת לעבור ליעד הבא? (תרבות)

טליה אדר | כיכר השבת |
את לא ממש מתקדמת, והשקעת כבר זמן ואנרגיה די מכובדת ביעד הנוכחי, זה לא עוד אימון אישי או כל מיני משפטי עידוד, חיזוק וזריקת מרץ, זה פשוט בדיקה ויצירה של מציאות מחודשת: 4 מרכיבים שיעזרו לך לבדוק אם את במקום הנכון או שאת באמת סתם מבזבזת את זמנך, אז קחי דף ועט ותתחילי ליצור מציאות חדשה או לקדם את המציאות בה את אוחזת..

1. זמן

כמה זמן את כבר עומדת באותה נקודה ואינך מתקדמת הלאה? אם את כבר מעל שנה באותו מקום, קחי בחשבון שאולי זה קצת מדי הרבה זמן ביחס לציר החיים שלנו.. כדי להניע דברים איננו יכולים להיות מאלו, שמחכים כי הזמן ייטיב עימהם, הזמן אמנם משתדל לעשות זאת אך לא תמיד ניתן לתלות הכל בגינו, לכן חשבי מהו הזמן הממוצע לו את מוכנה להקדיש למען השינוי הבא, עשי חשבון כי התוספות וההמתנה לדבר שיקרה מאליו הם אינם תמיד לטובתך, בזמן ההמתנה לשינוי את יכולה ליצור שינוי חדש משל עצמך, יותר טוב.

2. התמקדות - פוקוסינג

לפעמים מרוב מטלות החיים המרובות, הקצב המסחרר של החיים אנחנו מתפזרים, יש דברים חשובים ודחופים שנכנסים, יש כאלו שלא ציפינו לבואם, ויש את השוטף של היומיום שאנו חייבים. ברגע שאנו מתמקדים ומכינים רשימה של סדר עדיפויות, אנו ממפים את המטלות, יוצרים כמעין מפה שבועית לפי מה שחשוב יותר ומקדישים זמן להתמקד ביעד שהצבנו לעצמנו.

3. לדעת לוותר

קורה כי אחרי שקבענו בראשנו כי הנה זה היעד וזו המטרה אליה היינו רוצים להגיע, היינו קצת פחות מציאותיים ביחס לתוצאה, ייתכן כי באמת זה אינו מתאים עבורנו, או לא תואם את מידותינו בשלב הנוכחי הזה, במידה ובאמת מרגישים כי המאמץ המושקע הוא גדול לעומת התוצאה, כדאי להרפות ולחפש לנו יעד אחר, כמובן לא להרים ידיים כל עוד לא מיצינו את כל הבדיקות האפשריות על מנת לוודא כי היעד אינו מתאים לנו כעת.

4. תסתכלי על הדרך

ברגע שהחלטת לוותר, אל תתיאשי, הביטי לאחור וראי כמה עברת על מנת להיות בנקודה שאת מבינה כי זה איננו מתאים עבורך, היי בטוחה שיבוא לך משהו אחר טוב יותר .. בהצלחה ביעד הבא..

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית