המבזקון של מאמע: ממתווה הגז ועד לרב הטוויטר

עו"ד עדי קידר מארגון 'חננו' כינס הערב מסיבת עיתונאים בהם תקף בחריפות את השב"כ, על עינויים של קטינים שנעשים בחדר החקירות. ח"כ גפני מסייר במוסדות החינוך, והחרדים דורשים מברקת את סגירת מתנ"ס יובלים בעוד בטוויטר מתנהל קרב צמוד על כס הרבנות הוירטואלי * אז יש לנו רב? (סיכום יומי)

יערית אלבז | כיכר השבת |
מזל טוב - מתווה הגז נחתם לאחר מאבק ממושך בתקשורת ובכנסת נגד מתווה הגז, חתם. הבוקר רה"מ בנימין נתניהו על המתווה. במהלך החתימה אמר נתניהו כי הגז ניתן לנו כמתנה מהקב"ה שנתן לנו מאגרי גז ענקיים וזה הופך אותנו לכח חשוב בזירה הבינלאומית. גם שר האנרגיה יובל שטייניץ שהיה ממובילי החתימה של מתווה הגז אמר הבוקר כי "זה יום חג למדינת ישראל. שנים של עיכובים מיותרים הובילו למאגר לוויתן להישאר כאבן שאין לה הופכין במעמקים. היום לאחר 6 חודשים של מאמץ אדיר נחתם מתווה הגז ואני גאה בו. מנגד הודיעו עמותות וארגונים חברתיים המתנגדים למתווה כי יעתרו לבג"ץ נגד המתווה, גם ראש האופוזיציה ח"כ יצחק בוז'י הרצוג הודיע כי יעתור לבג"ץ בשם סיעתו נגד מתווה הגז.
מזל טוב - מתווה הגז נחתם,,(פלאש 90, קובי גידאון),ניסיון פיגוע דרומית לשכם,,(פלאש 90, גרשון אלינסון),רוה"מ יעבור מחר בדיקה 'במעיני הישועה' ,עינויים בחדר החקירות ,,(פלאש 90, יונתן זינדל)‏,גפני סייר במוסדות החינוך העצמאי, באור יהודה,,‏ (פלאש 90, יעקב נעמי)
(פלאש 90, קובי גידאון)

ניסיון פיגוע דרומית לשכם

הבוקר התרחש ניסיון לפיגוע: מחבל פלסטיני ניסה לדקור חייל צה"ל בין חווארה לחטמ"ר שומרון דרומית לשכם, חיילי צה"ל שהבחינו בו ירו בו למוות לפני שהצליח לפגוע בחייל צה"ל. ‏(פלאש 90, גרשון אלינסון)

רוה"מ יעבור מחר בדיקה 'במעיני הישועה'

לשכת רה"מ בנימין נתניהו הוציאה הודעה "כי רה"מ יעבור מחר בבוקר בדיקה רפואית תחת טשטוש למשך כחצי שעה", לכלי תקשורת נודע כי הבדיקה תיערך בביה"ח 'מעיני הישועה'. את מקומו של נתניהו ימלא מ"מ רה"מ ושר הביטחון בוגי יעלון. כזכור חשף העיתונאי עמית סגל (ערוץ 2) כי בסוף יוני האחרון הגיע רה"מ נתניהו לביה'ח מעיני הישועה תחת חשיאות גדולה שבמהלכה עבר טיפול תחת הרדמה מקומית.

עינויים בחדר החקירות

עינויים בחדר החקירות: עו"ד עדי קידר מארגון חננו כינס הערב מסיבת עיתונאים בהם תקף בחריפות את השב"כ לאחר שלטענתו נפגש עם הקטינים החשודים בהצתה בדומא וגילה כי עברו עינויים קשים בחדרי החקירות, קידר סיפר על עינויים ואלימות פיזית בקטין, "אין דין ואין דיין ומותר לעשות הכל בגופו של העצור" בתגובה לכך הוציא שב"כ הודעה חריגה וטען כי, פיגועי הטרור אשר על פי החשד בוצעו ע"י התארגנות, הובילו בין השאר לרצח שלושה פלסטינים חפים מפשע וכתוצאה מכך תרמו לערעור היציבות באזור וע"כ חובתינו לסכל זאת מבעוד מועד. (פלאש 90, יונתן זינדל)‏

גפני סייר במוסדות החינוך העצמאי, באור יהודה

יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני ערך הבוקר סיור במוסדות החינוך של חינוך העצמאי באור יהודה, שם עמד יחד עם רה"ע ליאת שוחט על הצרכים של המוסדות. במהלך הסיור דיבר גפני כיצד מתקבלים ההחלטות אצל מרן הרב שטיינמן "שבוע לפני הבחירות החוזרות שהיו בכמה ערים נכנסתי למרן הרב שטיינמן ושאלנו במי 'דגל התורה' צריכה לתמוך לראשות העיר, השאלה הראשונה ששאל הרב שטיינמן מי האיש הכי ישר בין המתמודדים" עוד הוסיף גפני כי איננו חושבים שגדולי ישראל הם נביאים אך עם זאת תמיד מרוויחים שמקשיבים לעצתם. ‏(פלאש 90, יעקב נעמי)

נציגי הסיעות החרדיות לברקת: 'פרק את המינהל הקהילתי יובלים'

נציגי הסיעות החרדיות בעיריית י-ם דורשים מרה"ע ניר ברקת לפרק לאלתר את המינהל הקהילתי יובלים. במכתב ששלחו לרה"ע כותבים חברי הסיעות החרדיות בחריפות "מינהל קהילתי יובלים פועלים באופן שערורייתי ועצמאי, וזאת למרות שהוא מחויב ע"פ הגדרתו להעניק שרות לקהילה ולהוות בית חם לפעילויות שונות ומגוונות עבור כל תושבי השכונה ללא אבחנה בין אמונתם, דתם ואופיים. בסיום המכתב אף מאיימים כי אם רה"ע לא יפרק לאלתר את מינהל קהילתי 'יובלים' הרי שמעתה ואילך לא ניתן את ידינו להעברת תקציבים עבור המינהל. על המכתב חתומים חברי הסיעות החרדיות מיהדות התורה ושס שאליהם מצטרף ח"מ העיר אריה קינג, יש לציין שחבר המועצה החרדי היחיד שלא חתום במכתב הוא חיים אפשטיין המכהן גם כסגר"ע. ‏(פלאש 90)

ראש בראש: אז יש לנו רב?

סאגה תקשורתית התרחשה היום ברשת החברתית "טוויטר", מדובר בשני אנשי תקשורת בכירים הראשון ירח טוקר המכהן כדוברו של ח"כ משה גפני, והשני איציק סודרי שכיהן כדובר ש"ס בעבר. השניים החליטו להתמודד על תפקיד וירטואלי של "רב הטוויטר" אלא שהדבר נהפך לנושא מרכזי ברשתות החברתיות, קבוצות הווטצאפ החרדיות געשו ורעשו במהלך היום, יחד עם גימיקים מענינים. לשיא הגיעו הדברים במהדורה המרכזית בקול ברמה כאשר משה גלסנר מגיש המהדורה, העלה לשידור את ירח טוקר ואיציק סודרי. איציק סורי גבר על יריבו 51% מול 49% לירח טוקר, אז יש לנו רב.. ‏ העיקר הגימיק (צילום: ירח טוקר - ריקי קטרוביץ, איציק סודרי - דוד זר) ]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית