בר שלום: 'אבא לא התנגד שנשים חרדיות יכהנו בכנסת'

הרבנית עדינה ברשלום נשאה דברים בכנס הישראלי; "ההתקדמות של נשים חרדיות תלויה באופן שבו נפעל, לציבור החרדי יש ערכים נהדרים וצריך לשמור על הבנות שלנו, להביא את החדש ביחד עם הישן ולא כתחליף" (אקטואליה)

מאמע | כיכר השבת |
אתמול התקיים כנס במכון הישראלי לדמוקרטיה, הכנס עסק בהשתלבותן של הנשים החרדיות בחברה הישראלית בזמננו. בו השתתפה הרבנית עדינה בר שלום, ואמרה כי אביה לא התנגד לכך שנשים חרדיות יכהנו כחברות כנסת. "אני חושבת שנשים חרדיות צריכות להיות חברות כנסת, זה לא נוגד את ההלכה", היא הוסיפה עוד "אבא שלי לא התנגד לזה והוא אמר שנשים יוכלו לעשות עבודה טובה בכנסת".

"ההתקדמות של נשים חרדיות תלויה באופן שבו נפעל. יש לציבור החרדי ערכים נהדרים וצריך לשמור על הבנות שלנו, להביא את החדש ביחד עם הישן ולא כתחליף", המשיכה בר שלום. הרבנית עדינה ידועה בפעילותה הציבורית ופעילותה למען השתלבות נשים בתפקידים בכירים, כמו כן היא עומדת בראש המכללה החרדית שהביאה עימה מבין הראשונים את השתלבותן של בנות חרדיות באקדמיה, היא בעצמה בבחירות האחרונות היא הייתה תקוותן של נשים חרדיות ליברליות שקיוו כי תרוץ לכנסת במסגרת מפלגתו של משה כחלון. לבסוף, העדיפה בר שלום לתמוך בש"ס ולעמוד בראש מועצת הנשים של המפלגה. עדינה בר-שלום היא דמות לפריצת דרך בשילובן של נשים חרדיות בחברה הישראלית.

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית