עייפה באמצע היום? לכי לנוח, ושימי לב לשעון

עייפות, תשישות, העיניים שלך כמעט נעצמות ואת רק בחצי היום הראשון שלך. אל תוותרי שינה בצהריים תועיל מאד לשיפור יכולותיך * כמה זמן שינה נדרש לגוף כדי להטעין את עצמו מחדש? (בריאות)

טליה אדר | כיכר השבת |
לכל אחת מאיתנו יש את השעה הזו שאנו מרגישות שלא יכולות לסחוב יותר, 10 דקות שינה יסייעו לך להטעין מחדש אך לא את כל שלבי השינה את תצליחי לייעל ב -10 דק'. אם את חושבת לתפוס תנומה קלה, אז כדאי שתכווני את השעון ל-20 דקות החשיכי את החדר והתכרבלי לך, אל תחסכי מעצמך גם קצת שקט. במידה ומתאפשר לך כבי את הטלפון ופשוט תצללי לשינת צהריים.

שינה זו תתן לך תמריץ למחצית השניה של היום, תעזור לך להתפקס. מחקרים מראים כי תנומה קלה אפילו של 10 דקות בלבד מונעת תחושת עייפות ונותת כמעין זריקת מרץ לגוף. לעומת זאת שינה של 30 דקות, אינה נחשבת לשינה המושלמת, תחושת הריפיון שהיא מעניקה אחכ' יכולה לבלבל את המערכת ההורמונלית, וכתוצאה מכך להחליש את מערכת החיסון. אם את רוצה ממש להיות חדה ורעננה שינה בת 60 דקות תעשה את העבודה נהדר, היא תגרום לחידוד הזיכרון האחראי על עובדות, נתונים ופרצופים ולתחושת עירנות למשך 10 שעות. מה שכן צפי לתחושת טשטוש בשעת ההתעוררות, קפה אחד והכל עובר.

אבל אם יש לך זמן ואת ממש בעניין של לחדש את הגוף, שינה של 90 דקות, עושה פלאים, כאשר ישנים יותר משעה וחצי הגוף עובר את כל שלבי השינה, ולכן כשמתעוררים משינה כזו ההתעוררות תהיה קלה יותר ופחות מטושטשת. מחקרים מראים כי שינה ומנוחה קלה לגוף באמצע היום משפרת את היכולות ומחדדת את הפעולות, המטלות שאת עושה יהיו פחות מסורבלות ובכלל את תהיי אמא רעננה וסבלנית יותר. תנוחי לך.

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית