המעצבת הדתיה המובילה בעולם בבגדים צנועים

מגזין אופנה וסטייל נחשב בחר את המעצבות האורתודוכסיות בעולם, הילה יאיר מעצבת דתיה בסגנון המזרח נבחרה לאחת המובילות בתחום האופנה הצנועה (סטייל)

מאמע | כיכר השבת |
מעצבת האופנה היהודית שזכתה מקום ראשון בעולם. הילה יאיר נבחרה לאחת ממעצבות העל הדתיות בעולם האופנה, היא מובילה קו אופנה צנוע האם סגנון רחוב הבוהמה להיות משולב עם הדוגמות ההלכתיות? הגורו האופנה המוכשר הילת יאיר נראה לחשוב כך.

הילה יאיר, מעצבת האופנה היהודיה שזכתה במקום ראשון בעולם. נבחרה לאחת ממעצבות העל הדתיות בעולם האופנה, היא מובילה קו אופנה צנוע המשלב בין סגנון רחוב תל-אביבי לבין דוגמנות הלכתית, הסגנון שהילה מכתיבה נובע מסיורה ברחבי העולם היא נסעה על פני יבשות רבות ומכך היא שאבה השראה, כל פריט שהילה מעצבת בליין שלה נובע ממקור אחר, כיום הילה נמצאת בהודו עם משפחתה על מנת לעצב ליין אופנתי צנוע ומיוחד בסגנון 'המזרח הרחוק', בצורה צנועה ומעניינת העונה על דרישות ההלכה.

האם סגנון רחוב התלאביבי יכול להיות משולב עם סגנון העונה על ההלכה? מסתבר שכן. צניעות קיימת בדתות רבות, ולא רק ביהדות. נשים רבות צריכות לכסות את שערות ראשן חלקם מכסות בפאה, בחיג'אב או במטפחת וכו' מעצבי העל, הכניסו השנה את האופנה האורתודוכסית, המעצבות היהודיות מככבות בעולם במקומות הראשונים.

הילה יאיר, מעצבת האופנה היהודיה שזכתה במקום ראשון בעולם. נבחרה לאחת ממעצבות העל הדתיות בעולם האופנה, היא מובילה קו אופנה צנוע המשלב בין סגנון רחוב תל-אביבי לבין דוגמנות הלכתית, הסגנון שהילה מכתיבה נובע מסיורה ברחבי העולם היא נסעה על פני יבשות רבות ומכך היא שאבה השראה, כל פריט שהילה מעצבת בליין שלה נובע ממקור אחר, כיום הילה נמצאת בהודו עם משפחתה על מנת לעצב ליין אופנתי צנוע ומיוחד בסגנון 'המזרח הרחוק', בצורה צנועה ומעניינת העונה על דרישות ההלכה.,האם סגנון רחוב התלאביבי יכול להיות משולב עם סגנון העונה על ההלכה? מסתבר שכן. צניעות קיימת בדתות רבות, ולא רק ביהדות. נשים רבות צריכות לכסות את שערות ראשן חלקם מכסות בפאה, בחיג'אב או במטפחת וכו' מעצבי העל, הכניסו השנה את האופנה האורתודוכסית, המעצבות היהודיות מככבות בעולם במקומות הראשונים.,
‏הילה וביתה בהודו..]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית