מה היה קורה אילו 'אמא' שלי' היתה בדור הבא?

לפעמים אני חושבת לעצמי ותוהה, מה היה קורה אילו אמא היתה פמיניסטית או עזבו! אם אמא הייתה בעצם הדור הזה.. ואני הייתי בדור הבא? מתארת לעצמי אם אמא היתה מתחילה לחשוב שמגיע לה יותר, שצריך להיות שוויון, שאישה זה גבר וגבר זה אישה לא משנה צורה, גזע מין, מתי, למה, כמה, איפה, ומדוע. אילו היה?

גילי ש. | כיכר השבת |
שיום אחד זה סנדוויצים של אבא ויום אחד טרמפ של אמא,אם אבא היה צריך לעשות חלק מהכביסה חלילה והייתי צריכה לצעוד לבית הספר עם חולצה כחולה וחצאית תכלת. אם היה תלוי באבא ארוחת הצהריים בחלק מן הימים..היינו מקבלים הרעלת פיצה בטוח או גרוע מזה! היינו צריכים לעבור דירה למה אבא פעם שרף אפילו סלט..

אם אחד מהקטנים היה צריך לחכות שאחד מהבנים יחליפו לו, עד שלא יתמלאו 25 הקילוגרמים כפי שרשום באריזה של פמפרס..הוא היה מסתובב עם החבילה שלו ומאוורר את הבית. אם הבנים היו צריכים לקפל כביסה! הייתי צריכה ללבוש חצאית ישרה בתור חצאית כפלים. ואם חס ושלום הייתי אמורה לנסוע לבצפר כל בוקר עם אמא,היינו צריכים לקנות כל שבוע רכב. ואם חלילה הייתי חוזרת הביתה מצוברחת ואמא לא היתה בבית עם חיבוק ושניצל ופירה?

ואם היה קורה הדבר השני? שאמא היתה מעודכנת ומתעדכנת,פמיניסטית שתציל את העולם מטורנדו הגברים שתקף אותנו..שלא היתה מחכה לי המנה של האוכל האהוב עלי בול בטמפרטורה. שאחיי היו מבשלים לבד חלילה..שהיה לה וואצאפ לעידכון ואינסטגרם עם כל מתכון, שהייתה רכונה איליו יומם וליל, והיתה שוכחת עלינו להתפלל..שהמספר הביתי לא היה חופר לי פעם בשעה וקולה של אמא נשמע מהצד השני.. אלא סמס יבש ואמוג׳י או שיחה מ״אימוש״ המ-אגניבה שלי..

אז למה? למה אני ואנחנו עכשיו כאלה? אפילו שנגיד שאנחנו לא,בימינו..ש:

עקרת בית זו בחורה עצלנית מטיבעה, ואם את עובדת בבית מחפשים לך את הגבס. לרוב מחברותי יש שלושה ילדים, בן בת ואייפון, והאייפון הכי מפונק. בחורה מבשלת זה כבר מדע בדיוני,ואחת שיודעת להכין חביתה לא במיקרו זו שפית עם שלושה כוכבי מישלן,ורגע אבא לא מחליף ואמא רק מבשלת? איך זה שהבית שלכם עדיין עומד ולך אין חוסר צומת לב ולא בעיות בהתפתחות? אין לך תואר אז רגע איפה תעבדי? אה

ובעלך לא יודע אנגלית אז הוא סתם בחור ישיבה סטנדרט שכזה. רגע אתם עשרה ילדים? אבל את בטוח רוצה חמש! נו הצפיפות וכו׳...ודעעעייי אין מצב שאת דוברת אנגלית איך הרי בבצפר היית בהקבצה ב׳ 2! בטוח לומדת שעות נוספות והכסף נשפך לך שם כמו מים, העולם מתקדם ואין כמו ההרגשה העילאית שאתה מסביר לאבא שלא מבין איך פותחים קובץ במחשב,או איך לוחצים פשוט על המסך אמא! (לא חזק שלא ישבר!)

הרגשה של התקדמות והדור הישן מאחורינו שלא מבין דבר..נו אבא אבא חלון זה במחשב ואין באמת בחדר שלנו עכבר!
אבל אני יושבת וחושבת על עוד כמה שנים..שלדור המשוכלל שלנו יהיו כמה ילדים.. וליבי נכמר מרחמים על מה יהיה ולאן כבר נתדרדר אם זה מצב העניינים. אז אני משאירה פה את ״הצוואה״ הזו לאולי עוד כמה שנים,שתיכנס לכאן ילדה קטנה ויפה עם צחוק נעורים..תראו לה שלפחות אמא ניסתה, אבל מראש אני אומרת לך ילדונת..סליחה!

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית