עצבנית? אל תכססי ציפורניים

לכסיסת ציפורניים סיבות רבות כגון: עצבנות יתר, מתח, חרדה, אובססיה, חוסר שקט ועוד. אם את בכל זאת מרגישה כי זה הכרחי עבורך ורק כך את נרגעת, כדאי שתדעי מה את מכניסה לפה. מלבד הנזק האסתטי שנגרם לציפורניים שלך הנזק הבריאותי חשוב יותר (בריאות)

מאמע | כיכר השבת |
מכיון שקצה האצבעות נטול תחושה בשל מערכת העצבים שאינה פעילה שם, זו הסיבה לכך שאינו חשים מאומה כאשר אנחנו גוזזים ציפורניים, הציפורן הינה חלשבון קשה שממוקם מעל האצבע, היא גדלה בממוצע של 0.1 מילימטר ליממה, בהמרה - זה סנטימטר ל-100 ימים כדי שציפורן תצמח במלואה נחוצים לה ארבעה עד שישה חודשים. זה אומנם תלוי בקצב הגדילה, הגיל ובגורמים תורשתיים שונים.

הציפורנייים מהוות כרטיס ביקור אסתטי, הם גם מראות על התרחשותן של בעיות בריאותיות שונות שניתנות לאבחון כגון: בעיות בריאות, עישון, פסוריאזיס פטרת הציפורן, פס שחור יכול להופיע אצל חולי סרטן העור, ציפורניים צהובות עכורות ו"אכולות" מופיעות גם אצל חולי סוכרת, וכאלו שמערכת החיסון שלהם נמוכה.

הציפורניים הם מקור לתולעים וחיידקים - כסיסת ציפורניים עד זוב דם, יכולה להוות גם כגורם לאינפקציה וזיהום. קחי בחשבון את התעסקותך במשך היום, במגע עם כל מיני דברים המצריכים נגיעה בדברים נגועים במשטחים הנגועים בחיידקים, המצטברים בציפורניים ולאחר מכן את מכניסה את זה לפיך. במידה ויש לך בבית ילדים קטנים הסובלים מתולעים, דעי כי זה מדבק ועובר דרך הציפורניים הישר למעיים, ויכול לגרום להדבקה לכל בני הבית.

נגיסה בציפורנייים עלולה לפצוע את החניכיים, ולגרום לדלקות עד לכדי נזק ממשי לשן. הנגיסה בציפורן הקשוחה, עלולה לגרום גם לשינויים בעמדת השיניים, לשבירת השיניים, נזק בזגוגית השן. ישנם כמה דברים שיסייעו לכם להימנע מקיסוס יתר: לק, מרה, קרם ציפורניים לחיזוק הציפורן, תוספים וויטמינים החיוניים לחידוש וחיזוק העור בתוספת ויטמין סי.

בעיקר הגורם המרכזי שהינך צריכה להציב לעצמך שבזמן שאת חשה חוסר סבלנות, עצבנות ודקה לפני שאת מכניסה את האצבע לנגיסה בציפורנייך, פשוט תחשבי על כמות החיידקים המצויה שם והימנעי..

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית