מי שפך את הסוכר?

אבישי, שוב הצלחת להעלות חיוך על שפתי וכאחת שאוהבת להחזיר טובה. אתחיל במשל, מכיר את הסיטואציה בה ילד קטן מפזר חבילת סוכר במטבח ולפתע מפתיעה אותו האם כשנכנסת ואומרת ״מי שפך פה את הסוכר"? (דעות)

גילי ש. | כיכר השבת |
והילד שהיה לבד במטבח ישר מחפש אשמים עד שאומר ״זה הדובי עשה!״ נו נו,זה בדיוק מה שהרגשתי שקראתי את מאמריך על האשמת התקשורת והעיתונאים החרדים להתפרקות במרכאות של העולם החרדי.

עכשיו הם אשמים? לא מסוגל לקחת את אשמת ה״פדיחה״ שהפלת על עצמך? כבר כמעט הצלחת לשכנע את העולם וכלתו שזהו.. התפרקנו! החרדים כבר אורזים מזוודות.. הגענו לשפל. ולפתע פקחנו עינך (כן, כן) וזעמנו בשמועות המטופשות שהפצת עלינו בתקשורת החילונית.

אסכים אתך שהתקשורת (לאו דווקה החרדית.. התקשורת כולל הכל) היא דבר הורס, ותסתכל ביופי של שנות השמונים בהם ילד היה מאושר יורד לשחק בחצר עם גולות וחבילת במבה, והיום הוא יושב בבית למה בחדשות אמרו שיש בסין רעידת אדמה וגולות זה מסוכן כי ילד נחנק ובמבה זה בכלל משמין.

(אגב, אצלינו בעולם החרדי זה עדיין לא הגיע.. אחת אפס לטובתי)

כ'סטודנטית' גם אני רציתי לשמוע את דבריך ולקרא את מאמריך ומה יצא? איזה עוד האשמות? חיפשתי ברב גוגל כל פיסת מידע מהאירוע. וכשהתאכזבתי מהתוכן החלטתי לחזור שוב על כתבותיך, כן לא טעיתי! אתה סתם חוזר סחור סחור על אותן טעויות.. וכל קשר בינך לבין לייצג נכונה אותי ואת העולם החרדי האמיתי הוא מקרי בהחלט! הדבר הכי דומה אצל שנינו.. שלשנינו יש קוקו. חזור לסקר את אומן/אריה דרעי/וחצרות החסידים. העולם החרדי בכללי גדול וחזק ממך.

עכשיו, לנשות הכותל..

נשות הכותל זה לא באשמת שום איש משפיע חרדי וההיפך.. כמה שנכנסתי בזה זה פשוט נראה שהמשפיעים שלנו בסך הכל מנסים להגיע לפשרת שלום, בכדי להציל את הכותל הקדוש שלנו מכל מיני הצגות שמזכירות בית ספר בית יעקב שבו התחפשנו לרבנים עם טלית. העולם היהודי כולו חייב להזדעזע מהמראה הנוראי הזה, וגם אדם לא יהודי שמאמין בכבוד מקומות היסטורים השייכים לאמונה כלשהי.

תאר לך שמישהו יחליט שבמקום שיתפללו תפילת הנוצרים ביום ראשון זה יעבור לחמישי, כי ביום ראשון יש משחק כדורגל. או שבמקום שהערבים התפללו בצורה כזו וכזו הם יצטרכו לרקוד הורה..די! לא היה ולא נברא יש לנו דרך אחת שבה העולם היהודי צריך לנהוג וחוקים נקבעו לגברים ונשים ושום שנת 2016 הליברלית לא תשנה זאת.

ולא! זה לא קשור להתפרקות העולם החרדי.. וכך גם העיתונאים החרדים, זה כמו לבקש ששנה הבאה תהייה שנת 2010!אי אפשר להילחם ברבולוציה והאבולוציה וכל הלוציה שהרסה את העולם וכמובן שגם פגעה בעולם החרדי, אבל אין פה אשמים ואין פה התפרקות. אדם שתולה עצמו על מרנ״ים וכל מיני שמועות. ולא דובק במטרה אחת! לעבוד את השם יתברך בלבד הוא יתפרק מעצמו בכל מקום ובכל סיטואציה ומצב. לכן להתחיל לחפש האשמות מי אשם בהתפרקות זה לא הדבר הנכון לעשותו.

כי כל העולם התפרק והוא מתפרק מיום ליום..וכמובן שגם העולם החרדי לקח חלק, אבל העולם החרדי הוא נבדל מהעולם הרגיל הוא עולם מעל הטבע. ועולם כזה לא יכול להתפרק, רק אנשי הטבע הרגילים התפרקו ומתפרקים.

מכבדת..

נ.ב

הידעת אבישי?

יש שמועות שגם שרית חדד מתפרקת..חוזרת בתשובה..

מה יהיה איתנו,אההה?:)

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית