צפו: מה חושבת טיירה בנקס על המקווה?

רגע מדהים בו אישה יהודיה גאה מסבירה על מצוות המקווה בתוכנית טלוויזיה פופולרית בארה"ב - ואיך הגיבה המנחה טיירה בנקס ששמעה על כך בפעם הראשונה? אל תפספסו (ויראלי, זוגיות)

mame | כיכר השבת |
(צילום: shutterstock)הקטע הבא תועד בתוכניתה של טיירה בנקס, ידוענית מפורסמת מארה"ב שמנחה תוכנית אירוח בשם "דה טיירה בנקס שואו", כמה מפתיע. באחת התוכניות, ביקשה בנקס מהנשים בקהל לשתף את הצופים בטקסים מעניינים לנשים שהן נוהגות לפי דתן. למיקורפון ניגשה אישה בפאה, הציגה את עצמה כיהודיה, חרדית וחסידית. ופתחה בתיאור מלא גאווה על מצוות המקווה: "בתרבות שלנו, בזמן המחזור, אנחנו נפרדות פיזית מבן הזוג. ובסיומו, אנחנו עורכות בדיקה כדי לוודא שהוא הסתיים ואין יותר דימום, באמצעות בד לבן מיוחד. אנחנו סופרות 7 ימים 'נקיים', ומבצעות בהם את הבדיקה. בתום שבעת הימים, אנחנו הולכות למקום שנקרא 'מקווה', מבנה שקיים בכל קהילה יהודית, לצרכי טיהור. זה נראה כמו ספא יפהפה, עם חדר אמבטיה וחדר נפרד בו נמצא המקווה, שהוא מעין בריכת שחייה קטנה. את עורכת את ההכנות בחדר האמבטיה, המעוצב והמאובזר היטב. את מסירה כל דבר שאינו קשור לגוף שלך; כמו לק, איפור, תכשיטים ושיער מיותר, והבלנית מובילה אותך לחדר המקווה, את טובלת במים ואז מברכת". טיירה בנקס (צילום: shutterstock)
(צילום: shutterstock)

הקטע הבא תועד בתוכניתה של טיירה בנקס, ידוענית מפורסמת מארה"ב שמנחה תוכנית אירוח בשם "דה טיירה בנקס שואו", כמה מפתיע.

באחת התוכניות, ביקשה בנקס מהנשים בקהל לשתף את הצופים בטקסים מעניינים לנשים שהן נוהגות לפי דתן.

למיקורפון ניגשה אישה בפאה, הציגה את עצמה כיהודיה, חרדית וחסידית. ופתחה בתיאור מלא גאווה על מצוות המקווה:

"בתרבות שלנו, בזמן המחזור, אנחנו נפרדות פיזית מבן הזוג. ובסיומו, אנחנו עורכות בדיקה כדי לוודא שהוא הסתיים ואין יותר דימום, באמצעות בד לבן מיוחד. אנחנו סופרות 7 ימים 'נקיים', ומבצעות בהם את הבדיקה.

בתום שבעת הימים, אנחנו הולכות למקום שנקרא 'מקווה', מבנה שקיים בכל קהילה יהודית, לצרכי טיהור. זה נראה כמו ספא יפהפה, עם חדר אמבטיה וחדר נפרד בו נמצא המקווה, שהוא מעין בריכת שחייה קטנה. את עורכת את ההכנות בחדר האמבטיה, המעוצב והמאובזר היטב. את מסירה כל דבר שאינו קשור לגוף שלך; כמו לק, איפור, תכשיטים ושיער מיותר, והבלנית מובילה אותך לחדר המקווה, את טובלת במים ואז מברכת".

,הקטע הבא תועד בתוכניתה של טיירה בנקס, ידוענית מפורסמת מארה"ב שמנחה תוכנית אירוח בשם "דה טיירה בנקס שואו", כמה מפתיע.,באחת התוכניות, ביקשה בנקס מהנשים בקהל לשתף את הצופים בטקסים מעניינים לנשים שהן נוהגות לפי דתן.,למיקורפון ניגשה אישה בפאה, הציגה את עצמה כיהודיה, חרדית וחסידית. ופתחה בתיאור מלא גאווה על מצוות המקווה:,"בתרבות שלנו, בזמן המחזור, אנחנו נפרדות פיזית מבן הזוג. ובסיומו, אנחנו עורכות בדיקה כדי לוודא שהוא הסתיים ואין יותר דימום, באמצעות בד לבן מיוחד. אנחנו סופרות 7 ימים 'נקיים', ומבצעות בהם את הבדיקה. ,בתום שבעת הימים, אנחנו הולכות למקום שנקרא 'מקווה', מבנה שקיים בכל קהילה יהודית, לצרכי טיהור. זה נראה כמו ספא יפהפה, עם חדר אמבטיה וחדר נפרד בו נמצא המקווה, שהוא מעין בריכת שחייה קטנה. את עורכת את ההכנות בחדר האמבטיה, המעוצב והמאובזר היטב. את מסירה כל דבר שאינו קשור לגוף שלך; כמו לק, איפור, תכשיטים ושיער מיותר, והבלנית מובילה אותך לחדר המקווה, את טובלת במים ואז מברכת".,,טיירה בנקס (צילום: shutterstock)

טיירה בנקס (צילום: shutterstock)

"אז את לא רואה את בעלך במשך 12 ימים?" תוהה בנקס.

"לא, אתם גרים באותו הבית, אך נמנעים ממחוות פיזיות. ללא חיבוק, נשיקה או מגע. וכשאת חוזרת מהמקווה, הכל חוזר להיות חדש כמו בהתחלה".

"ומה קורה אם את עוברת על החוק?"

"ישנם כללים ברורים שעוזרים לכם ומקלים עליכם לא לגעת זה בזו. למשל, אנחנו אפילו לא מעבירים דברים אחד לשני באופן ישיר".

"אני אוהבת את עניין הספא. המסורת הזו כל יפה!" חתמה בנקס.

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית