קופסאות פלסטיק גורמות ללידה מוקדמת

מחקר חדש שנערך באוניברסיטת טקסס מצא כי חשיפה של נשים הרות לקופסאות או מוצרים המכילים בספינול A, הנם בעלות סיכוי גבוהה יותר ללדת ילדים פגים ולגרום ללידה מוקדמת (הריון ולידה)

טליה אדר | כיכר השבת |
נשים הרות שמנה לב, מחקר חדש בדק ומצא כי שמירת מזון בכלים מפלסטיק מעלה את הסיכון 'ללידה מוקדת'. ביספנול A - או BPA - הינם כימיקלים המצויים בפלסטיק, מומחים בדקו בדיקות דם של נשים הרות שהיו חשופות לחומרים הללו, וגילו כי נשים הרות שהיו חשופות לחומר הפלסטיק ברמות גבוהות נטו ללדת פגים ואף החומר גרם ללידה מוקדמת ולמוות של התינוק. יותר מנשים שהיו פחות חשופות לחומרים המצויים בפלסטיק.

המדענים ציינו כי חשיפה מוגברת לחומר הבספינול גורם ללידה מוקדמת והוא התורם המוביל למותם של תינוקות, החומר הכימי נפוץ ומצוי בעטיפת ניילון, קופסאות אחסון מפלסטיק, לידה מוקדמת מתרחשת כאשר התינוק נולד לפני שבוע ה-37. זהו התורם הגדול ביותר למוות התינוק - ואחד הגורמים המובילים של מוגבלויות נירולוגיות לטווח ארוך אצל ילדים, (הנתונים על פי המרכז לבקרת מחלות ומניעתן).

מומחים מאוניברסיטת סניף רפואי טקסס גלווסטון חשפו במחקרים ע"י בדיקת נשים בהריון שנבדקו ונמצאו עם ריכוזים גבוהים של ביספנול A כימי - או BPA בדם הן בעלות סיכוי גבוה יותר ללידה מוקדמת.

ד"ר Ramkumar מנון אמר: "נשים נחשפות ללא הרף לחומר BPA מכיוון שהוא קיים בצפויים של מכלי מזון במיוחד כאשר מכניסים אותם לחימום במיקרוגל או בחשיפה למקורות חום אחרים. "למעשה BPA הוא נמצא בשימוש נרחב שכמעט כל הנשים חשופות אליו ברמה מסוימת במהלך היום".

כמעט אחד מכל 10 תינוקות שנולדו בארה"ב נולדו מוקדם, על פי ה- CDC גם בבריטניה, מקרי מוות מוקדם מהוות כמעט שבעה אחוזים מהלידות, על פי הארגון שהוקם לצורך המחקר בארה"ב ציינו המדענים כי בטקסס נילקחו דגימות דם מנשים בהריון, שהיו בדרכם לבית החולים בזמן הצירים והלידה. הם בדקו גם את מי השפיר של העובר שנאסף במהלך העבודה. הם מצאו כי נשים הרות עם רמות גבוהות של BPA בדמם היו בעלות סיכוי גבוה יותר ללדת תינוק פג.

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית