פסח היום! איך עוברים אותו ללא עייפות?

כל עקרת בית בתקופה זו אשר תישאל מהי המילה אשר אוגרת בתוכה את כל שלל מחשבותיה על כל ספיחיהן ותולדותיהן, מייד תענה – פסח! עם פסח היא יוצאת עם פסח היא נכנסת עם פסח היא ישנה ואיתו איך לא, מתעוררת. פסח בקניות פסח במחשבות והמנצח על כל התזמורת הינו פסח בנקיונות. ונשאלת השאלה איך עוברים את זה בשלום? קרי, כאשר כל עצם במקומה הטיבעי. ואפילו עם קורטוב של רעננות (בריאות)

יערית אלבז | כיכר השבת |
עברנו את פרעה...נעבור גם את זה

כדאי מאד להתחיל בחשיבה חיובית, ניקח נשימה עמוקה, פרופורציות, הכל בסדר, הבה ונרגיע את עצמינו מכל הלחץ, כאשר אנו נקבל בשלווה את פסח כך בדיוק הוא יראה, תמיד נזכור שבסופו של יום כולם מגיעים לליל הסדר מתוך נקיון נוצץ ומבהיק מתוך בית כשר מצוחצח וטהור! אז אין מה לדאוג.

אמונה ושמחה

אם ישנם קשיים וישנם.. יש גם את אבא, נרים עיניים, נישא תפילה שייתן הכוחות שירפד הקשיים שיעזור לנו לצלוח את החג מתוך אור שמחה ושפע, לא להפסיק לחייך, גם אם אין מצב רוח לחייך, זה מאיר אותך, מאיר את הסביבה וכשאת מוקפת באור תקבלי אותו בחזרה מלמעלה.

עקרת הבית – עיקרו של הבית!

אמא יקרה, טפלי בעצמך, עם כל עומס המטלות האינסופיות, דאגי לאכול טוב, מצאי זמן קצת לנוח, כן, כן, אפילו 10 דקות של שקט יכולות להעניק כוחות, מומלץ מאד בתקופה לחוצה זאת לקחת תוספי תזונה טבעיים המחזקים את הגוף כגון תוספי התזונה המתאימים ביותר לתקופה זו הינה כמוסת ה"ספרולינה" הידועה בסיוע לשיפור רמות האנרגיה והחשיבה , דבר המאד נצרך בזמן הלחוץ של פסח כמו"כ הינה מנקה את הגוף מרעלים ומתכות ותומכת בפעילות הכבד, מחזקת את מערכת החיסון ועוד...הינה מכילה שפע של וויטמינים ומינרלים ולכן נטילתה על בסיס יומיומי תייעל את תפקודי הגוף השונים על כל מערכותיו והכי חשוב תעלה את רמת האנרגיה.

גם כמוסת "הכלורלה" יכולה מאד לעזור שכן הינה עוזרת בהורדת ואיזון לחץ הדם, מנקה את הגוף מרעלים מחזקת את מערכת החיסון ומטפלת ומונעת אנמייה ועוד. כמוסות אלו יכולות להעניק אנרגיה ולהקל על עומס המטלות המצטברות של החג.

ע"פ דבריה של ד"ר רינה גרנות תזונאית בכירה: כמוסת הספרולינה מתחלקת ל"סור מרע ועשה טוב". סור מרע – בכך שהיא מנקה את הגוף מרעלים ומתכות. ועשה טוב – ספרולינה הינה אצה אשר מקור גידולה הינו באגמים ונחלים של מים טריים , היא גדלה עם הרבה שמש ואנרגיה ומכילה כ 60 אחוז חלבון ואת כל הוויטמינים והמינרלים שהגוף נזקק להם, עקב מקור גידולה המלא אנרגיה טבעית הינה משפיעה באופן מיידי על הגוף ונספגת מיד, הגוף אינו נדרש לעבוד קשה כדי להפיק ממנה אנרגיה והיא מתאימה במיוחד לזמני עומס ולחץ וגם כמובן על בסיס יומיומי.

אז קחי ספירולינה אחת ביום ופסח יהיה רענן ומלא אנרגיה.

#תוספי התזונה של roots הינם טבעיים אורגנים של י.ג.נ, לחיזוק הגוף עייפות ועוד.

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית