איך לבנות מלתחה נוחה ושיקית לקיץ

הסטייליסטית של 'רנואר' ומעצבת האופנה אלישבע קסטנבוים מציגות: כך תעשי את זה נכון עם מספר כללים בסיסיים לבחירת ההופעה המושלמת בשבילך כל יום מחדש (אופנה)

יערית אלבז | כיכר השבת |
הקיץ בפתח וכשכולנו פותחות את הארון השאלה הנשאלת היא מה נלבש? ההמלצה שלנו תתחילו בחשיבה חיובית בריאה ונגיד לעצמינו שאכן נמצא מה ללבוש...ולאחר מכן נחליט איזה בגד הכי מתאים שיהיה גם נעים גם מאוורר וגם שיק.
ליקטנו מספר כללים בסיסיים לבחירת ההופעה המושלמת בשבילך כל יום מחדש.

לפני שאת פותחת את הארון ומתלבטת ראשית כל תתעדכני מהי התחזית היומית כדי שתוכלי לבחור בהתאם את הבגד הנוח לך...לאחרונה מזג האוויר משטה בנו כך שכדאי להתעדכן.

שנית, קחי לעצמך דקה להחליט באיזה מצב רוח את היום - מתלהב ושמח או רגוע ושליו? או שהיום את חדורת מוטיבציה לצמוח ולעלות...(מצבי רוח אחרים אינם באים בחשבון ,כי אנחנו עוסקים באופטימיות של קיץ כשהדגש הוא על אופטימיות...)

לאחר שהחלטת מהו מצב רוחך כל שנותר הוא להתאים צבע. הסטייליסטית של רנואר דאגה לכן לקולקציית קיץ צבעונית ופרחונית, אם את במצב רוח שמח ומתלהב במיוחד בחרי בצבע האדום על כל גווניו צבע חי ופורח, ססגוני ועמוק, שמלת מעטפת קיצית או חצאית מבד מתנפנף ורך יספקו לך מראה ותחושה נעימה קלילה ונוחה.

למצב רוח שליו יתאימו צבעי הכחול...צבע הים...שיעניק שקט ושלווה..גווני כחול עמוק וכהה או גוונים בהירים של שמי קיץ יגרמו לנו לקחת אויר להיטען בכוחות מחודשים ולהמשיך הלאה מתוך שלווה.

ואם יומך הוא יום של מוטיבציה וצמיחה אל על, צהוב הוא הצבע שלך...הוא נותן לבגדים השראה מרעננת , תחושה של פריחה וצמיחה , הצהוב על כל גווני האור שלו ייתן את המענה הנדרש.

לאחרונה התחדשה רנואר בקולקציית קיץ מרהיבה המתאימה למגזר הדתי והחרדי, עם תצוגות צבעוניות יפהפיות, נוחות וקלילות במיוחד לקיץ בשלל גוונים מרהיבים והכי חשוב אופטימיים במיוחד.

אלישבע קסטנבוים מעצבת אופנה וסטייליסטית בעלת בוטיק לשמלות כלה וערב: "אני מנסה לשנות לנשים את המחשבה ששחור זה מרזה, צבעוניות מעניקה לנו מראה רך ושמח, ואם תראו את הבדים שאני משתמשת בהם בצבעי פסטל זוהרים ותחרות רכות, תרגישו את מה שאני מרגישה, שמחה אמיתית".

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית