הטלאים יודעים למכור!

על פי האסטרולוגיה היהודית, ניסן הוא החודש הראשון. ואכן, הטלה הוא המזל הפותח את גלגל המזלות הוא התינוק של האסטרולוגיה. ההבנה הזו היא אבן ייסוד בתפיסה לאשורה של התנהגותו 'הבעייתית לעיתים' של יצור מתוק זה * טלאים זה החודש שלכם (מזלות)

מלי אברהם | כיכר השבת |
האם הזדמן לכם באחרונה לפגוש אדם ידידותי מהרגיל, שופע מודעות עצמית תמימה, סיפורים על פרטי חייו הקטנים, חיוכו ענק ולחיצת ידו איתנה ובוטחת? אם כן. יש סיכוי שפגשתם טלה טיפוסי.

האם לעיתים הוא נוהג באופן אנוכיי מוחלט, אך תמימותו וטוב ליבו מרחפים מעל האגואיסטיות הזו והופכים אותה לנסבלת?
האם הסבלנות מתחילה איפה שהוא נגמר והוא מביע את מורת רוחו מאיחורים ועיכובים בלי שום עכבות? הוא מתעצבן- מתרתח ואין לו שום כוונה לחסוך במילים שיביעו בדיוק מה הוא מרגיש כלפי חלזונות ושבלולים איטיים וקהי תפיסה.
כן. כן. טלה כנראה.

פניו רחבות משהו, עצמות לחייו גבוהות. חיוכו מלא חמימות. גבותיו מזכירות אזניי צאן וכשהוא נכנס, החדר מתמלא בנוכחותו, (גם אם הוא שייך לזן המאופק של הטלאים).

הייצור הזה מלא מרץ ככדור גז. הוא מסוגל להספיק פי שניים מכל אחד אחר כשהוא במ ו ז ה. הבעיה היא, שפעמים רבות אינו במוזה. יש לו נטיה ילדותית לשגות בהבלים רגשיים ולהציב להם מקום של כבוד בסדר יומו. הטלה כמו ילד, נלהב ומלא ששון מהתחלות. הוא מעולה בהתחלות. התחלות הן שמו השני. תמיד בהתחלה הוא נוצץ כמטבע. אבל שוב, כמו ילד, ברגע שהברק של הפראש נעלם, הוא כבר לא שם. איפה הוא? המשיך הלאה, שועט דוהר וממהר לפרויקט המלהיב הבא.

תמיד תמיד יתחדש. תמיד ייולד מחדש. גם כאשר הוא התאכזב ממשהו, לא תמצאו אותו בוכה או מדוכא יותר משעתיים. זרעי הדיכאון אינם נובטים בלבבו של טלה אמיתי. ילד. אמרנו? אופטימי לנצח. בתוך תוכו, תמיד יאמין בניסים. גם אם לא ייגלה לכם את זה. זה הסוד שלו.

עבודה

עולם התקשורת והפרסום מלא בטלאים (כמו גם תאומים ודליים) שי ו ד ע י ם למכור. ברגע שהוא מאמין במוצר שלו, אין על הטלה במכירות. הצצה להסטורית האמנים המפורסמים, תגלה כי נוכחות טלאית בהחלט כבשה במות ושטחי אמנות אחרים. החל מציור(ואן גוך) וכלה במשחק (צרלי צפלין) כתיבה (מישקה בן דויד) ושירה (ריטה).

פוליטיקה לא! למה? מי מנחש?

יפה מאד. בשביל פוליטיקה צריך לדעת לשקר. או לפחות להיות נפתל כלשהו. ילדנו הטלאים אינם יודעים לעשות זאת. הפוליטיקאית הטלאה היחידה שאני מכירה היא שלי יחימוביץ, הידועה ביושר שלה. ללא כל פשרות. לכל מי שמעסיק טלה- אני ממליצה ללכת עם כובע הפוך ביד, ולהטיל לתוכו את הרעיונות וההבלחות של בני המזל. מהר מהר לפני שיישכחו, שכן, כמו אחיו התאומים, גם הטלה שלנו הוא ייצור מבריק להפליא. תריסר ביממה. אין גבול ליצירתיות של טלה המאושר בעבודתו. (כאשר לא מגבילים אותו ומאידך לא משעממים אותו... כן כן. החבל דק.. אבל כשזה עובד, זה משתלם. בלי ההתלהבות והמרץ הטלאיים שום עסק לא יתקיים).

הטלאה

בניגוד לאחיה בן המזל, הטלאה תהיה קצת יותר מיומנת בתורת המשחק. זוהי אישה אמיתית על כל המשתמע. כשהיא נכנסת לחדר, היא נכנסת לחדר. דעות לה נחרצות בכל ענין ולא תמצאו אותה לעולם מפקפקת או חסרת ביטחון. היצורות הללו נולדו עם מנת משכל גבוהה בענייני ביטחון עצמי נשיי והן יודעות מאד ובדיוק מה נדרש מהן. היזהרו שלא לפגוע בהן לעומק. בגלל תמימותן הבסיסית ואמונן בבני אדם, קשה לפגוע בהן. אבל!!!

בת מזל טלה שפגעו בה או מעלו באמונה, תהפוך מכדור אש לנציב קרח. היא יכולה להיות אכזרית עד מאד בהשיבה מלחמה. שמעתי כמה וכמה משפטים מבנות טלה, שננעצו כסכין בכמה וכמה גווים. הן לא חושבות פעמיים (עוד תכונה ילדותית חמת מזג) ולא מומלץ להקשיב להן בכעסן. הן יודעות לפגוע בחזרה. ולפעמים באופן שאינו ניתן לתיקון.

אבל כשהן במצב רוח טוב, אין חברה נעימה משהיה במחיצתן. מארחות מקסימות, בנות שיחה מלבבות, ועובדות מצטיינות כאשר הן בעבודה מתאימה לאופיין ולכשרונן . טלאה אמיתית לא תהסס כשליבה אומר לה משהו. זוהי אישה אמוציונלית במאת האחוזים. יכול להיות לה מוח מצוין, אבל היא לא תשמע בקולו, אם אתם מבינים את כוונתי.

בנות מזלות האש (טלה, קשת, אריה) בניגוד לאחיותיהן בנות האויר (תאומים, דלי ומאזניים) אינן שכלתניות, כי אם רגשיות. הלב הוא מלכן ואחריו הן הולכות. זו הסיבה שידידיה והאנשים היקרים לליבה זוכים למידה רבה של אמון ועזרה. טלאה אמיתית אינה יודעת גבולות בהקדשה של זמנה, כספה ולבבה.

רק תיזהרו לא לעצבן אותה. יש לה מעט מאד סבלנות לאנשים איטיים או מקובעים. מהו קיבעון!? זה ה י א תקבע. היא די שתלטנית אם מודים על האמת. אבל שתלטנותה אינה נובעת מהאני המוחלט כמו מחוסר הסבלנות הנצחי שלה. פרטים ונוקדנות עלולים לגרום לה לדמעות. לחכות בתור זהו סבל שאין דומה לו ושלא תחשבו אפילו לייגע אותה עם חשבונות משעממים.

הלוא היא טיפוס מקרין, מלא מאד ב'אני' שלו, וחיובי בתכלית- אם יודעים להלך עימה נכונה. אם יש לכן חברה בת מזל טלה בסביבה, דעו לשמור אותה. דרוש מאמץ כלשהו כדי להתגבר על החספוס הראשוני הילדותי, אבל מי שמצליח/ה להגיע לעומק, ימצא פרי מתוק מאד. כי בינינו, מה חשוב יותר מאדם אמיתי?

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית