קושיה: מה תענדי החג הזה?

אחת הדילמות הקשות לפני חג או ארוע היא איזה עגיל לענוד ושיתאים להופעה מושלמת. מלכי שטרן בכמה טיפים שיעזרו לך לבחור את העגיל המושלם עבורך לחג הפסח (יופי)

מלכי שטרן | כיכר השבת |
מסתבכת בבחירת תכשיטים? מתבלבלת בין הסגנונות השונים? מתלבטת איך ליצור את המראה המושלם? מלכי עושה לך סדר בבלגן עם טיפים להתאמה מושלמת:

העיטורים חזרו לאופנה ובגדול..

עגיל שמשדר יוקרה ואלגנטיות, מתאים במיוחד לאירועים וחגים, משדר נשיות ורוך, ומדגיש את הזוהר הטבעי של הפנים. כשמדובר בעגיל דומיננטי, מומלץ לוותר על שרשרת או להסתפק בשרשרת עם תליון קטן יותר. בגלל הצורה הייחודית שצרה בחלק העליון ומתרחב בעדינות בחלק התחתון, העגיל מחמיא לפנים מאורכות ועגולות כאחד.

העיטורים חזרו לאופנה ובגדול..,עגיל שמשדר יוקרה ואלגנטיות, מתאים במיוחד לאירועים וחגים, משדר נשיות ורוך, ומדגיש את הזוהר הטבעי של הפנים. כשמדובר בעגיל דומיננטי, מומלץ לוותר על שרשרת או להסתפק בשרשרת עם תליון קטן יותר. בגלל הצורה הייחודית שצרה בחלק העליון ומתרחב בעדינות בחלק התחתון, העגיל מחמיא לפנים מאורכות ועגולות כאחד.,,עגילים שמשלבים אבני חן מתאימים בקלות לכל מטרה:, עגילים אלו משובצים באבני אמאטיסט שמזכירים את הפריחה האביבית, והאבן מתאימה במיוחד לבגדים פרחוניים ולבגדים בהירים. תכשיט כזה משדרג את ההופעה היומיומית והאבנים ממוסגרות בשיבוץ מעושן להדגשת היופי הטבעי של אבני האמאטיסט. ,,עגיל בעל נוכחות דומיננטית למראה עוצמתי וחגיגי מומלץ לענוד על בגדים בעלי צבע אחיד, עגיל מסוג זה מתאים לבגדים בגווני פסטל ובגדים כהים, נותן הופעה מכובדת ומעודכנת והצבע הכחול מוסיף רוגע ועומק להופעה שלך. הספירים הכחולים הם טרנד חזק בעולם התכשיטים והם מככבים בתצוגות האופנה של המותגים המובילים בעולם.,,למראה אלגנטי ורומנטי:,סגנון המתאים לבגדים חלקים או בעלי הדפסים בגווני אדום ורוד סגול ופוקסיה, זהו עגיל שמתאים גם לבעלות פנים עגולות, בניגוד למיתוס שעגילים עגולים מתאימים רק לפנים מאורכות.,,הכותבת היא מלכי שטרן, תכשיטי אמדוריה: sternmalki@gmail.com
‏

עגילים שמשלבים אבני חן מתאימים בקלות לכל מטרה:

עגילים אלו משובצים באבני אמאטיסט שמזכירים את הפריחה האביבית, והאבן מתאימה במיוחד לבגדים פרחוניים ולבגדים בהירים. תכשיט כזה משדרג את ההופעה היומיומית והאבנים ממוסגרות בשיבוץ מעושן להדגשת היופי הטבעי של אבני האמאטיסט.

‏

למראה דומיננטי ועוצמתי

עגיל בעל נוכחות דומיננטית למראה עוצמתי וחגיגי מומלץ לענוד על בגדים בעלי צבע אחיד, עגיל מסוג זה מתאים לבגדים בגווני פסטל ובגדים כהים, נותן הופעה מכובדת ומעודכנת והצבע הכחול מוסיף רוגע ועומק להופעה שלך. הספירים הכחולים הם טרנד חזק בעולם התכשיטים והם מככבים בתצוגות האופנה של המותגים המובילים בעולם.

‏

למראה אלגנטי ורומנטי:

סגנון המתאים לבגדים חלקים או בעלי הדפסים בגווני אדום ורוד סגול ופוקסיה, זהו עגיל שמתאים גם לבעלות פנים עגולות, בניגוד למיתוס שעגילים עגולים מתאימים רק לפנים מאורכות.

‏ הכותבת היא מלכי שטרן, תכשיטי אמדוריה: sternmalki@gmail.com]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית