למה 'נשות הכותל' עושות זאת לעצמן ובעיקר לנו?

נכון שלפני שנים רבות נשים חוללו מהפכה אדירה כדי שיוכלו לבחור, כדי שקולן יישמע, וכדי להגיע לרמת הכרה באישה כאדם בעולם ולא כפי שהתנהגו כלפני נשים דאז * נשות הכותל מצליחות להרוס כל פעם מחדש ולעוות את מה שהצליחו הגייבורות הנשיות בעבר להשיג, הן גורמות לריאקציה במעמדה של האישה, למה? לא ברור מה עובר עליהן (דעות)

עדינה אייריש | כיכר השבת |
אני פמיניסטית מוצהרת, כל מה שקשור למעמד האישה כגון: קידומה, כבודה וכיוצא בזה הוא בעייני ניצב ראשון בסולם הערכים במיקום הגבוה ביותר, גם לגברים השוביניסטינטים יש לי מה לענות ללא רחם על אף צימצומם וחוסר הבנתם בתחום. הפעם אני רוצה לחוות דעה, על 'נשות הכותל' - התנהגותם 'הכאילו' פמינסטית של נשות הכותל. אגב, אני נטולת דת באופן רשמי, ולא ממש חושבת שדת, נשיות ולחימה על זכויות כרוכות זו בזו מטיבן וטיבען עד שכופין עליהן קשירה ויוצרים מקשה אחת שלימה של בלבול תעשייתי בין המונחים הברורים ככ' 'גברים ונשים'.

חבריי החילונים יעידו כי אני ידועה בתור אחת שדעותיה אודות 'נשים' היא נחרצת, כבודה של האישה בעייני מקום ראשון, כפי שציינתי ואינו נבדל מכבודו של שום אדם אחר גם אם הוא בדמות גבר, כשם שלנשים דרוש כבוד גם לגברים, מה שנותר הוא לאזן את הסטיגמה הרווחת שנשים חלשות יותר. ופה נכנסות לתמונה נשות הכותל שמעוותות כל דימוי נשי מסוג שהוא, ומטשטשות את מעמדינו 'כנשים אמיתיות'..

אישה אמיתית היא לא גבר

אישה עצמאית היא לא גבר

אישה חזקה היא לא גבר..

לאישה יש אישיות, אופי, ותפקידים אחרים ושונים וזה בסדר זה עדיין לא גורע מכבודה, היא פשוט צריכה לעשות אותם ולא לרצות לעשות את תפקידי הגבר על מנת לקבל הערצה, הערכה או כל דבר אחר כהכרה בנשיותה המובהקת.

אישה היא אישה.. והיא כן צריכה לדאוג למעמדה, ליחס שווה ולמשכורת מתגמלת כאשר היא עושה כפול מגבר או מאישה אחרת במעמדה. לנשים כמובן צריכה להנתן זכות לבחור ולהבחר במידה והן רוצות בכך, ולא בגלל שמכריחים אותן (זה גם פמניזם מהסוג הטהור יותר..)

צר לי לראות כי קבוצת נשים, מכובדות, (לפחות כך הן נראות) משתמשות בנשיותן על מנת לפרוץ את הגדר האמיתי ואת ההפרדה המוחלטת בין גברים לנשים לא קשר לדת, גזע אלא רק באופן שיטתי חדור מטרה כי אני כאן האישה/גבר כאחד. אז אולי בא להן להיות גבר ולהניח תפילין, להתפלל, לקרא בתורה ועוד כל מיני סממנים דתיים יפים לכאורה (שאני אישית לא מבינה למה הן רוצות בזה, וכי חסר להן מטלות קשות מאלו) אז נכון שיש כאלו שיאמרו נו מה הקשר הרי יש כאן 'אלמנט דתי סמלי' לחלוטין.

אז ככה שלא ימכרו לכן תותים.. שום דת ושום נעליים, הערצה סתומה ל'כח הנשי' שמהווה מכשול עצום לנשים רבות, יש את אלו ששעטו קדימה מדי עם הפמיניזם וקידשו בו כל דבר אפשרי, לו יצוייר שנשים ישלטו בעולם ויעשו את תפקידם של הגברים, מצרים ממש. הגבול הדק הזה שהולך לאיבוד בין הרצון המבורך להיות אישה חזקה לבין להיות אישה גבר. הרצון העז הזה להיות גברים בכל מחיר, בשם הנשיות הוא דוחה ומעליב נשים רבות בחברה הומוגנית כשלנו.. המורכבת בעיקר משני מינים שהם להזכירכן - 'זכרים ונקבות'.

לנשים מגיעה במה מכובדת מאד ולא זילזול בוטה מעצם היותן נשים. 'השבוחע נשמה' היה סבי נוהג לומר לסבתי - מה שהיה נשמע כביטוי חלש, נו לך מותר כי את אישה.. אבל פרשנות אחרת דווקא מעצימה את הביטוי המבורך הזה - את אישה ומגיע לך. ברגע שהרצון מאבד מיופיו, וההתלהמות להיות אישה בדמות גבר רומסת כל גבול ומידה ועוד בשם החוק.. סלחו לי 'גבריות הכותל' זה מעליב אותי באופן אישי, ועוד נשים רבות.

אז אולי באמת צריכה לקום כאן מפלגת 'נשים אמיתיות' שתלחם על 'נשיותן של הנשים' בדיוק באותה מידה של אלו שכביכול נלחמות על זכויותיה של האישה, כי לפני זכויות האישה, מעמד האישה וכו' צריכות להיות כאן נשים אמיתיות, נשיות. שתפקידן הנשי הוא 'הכח' שלהן. ועל הדרך גם להגדיר את מקומו של הגבר, את תפקידו שקצת התכהה והלך לאיבוד בים הפמיניזים/ שוביניזם המצוייר הזה. עוד ידובר רבות בשנים הבאות על הבידול המשמעותי בין גבר לאישה - אל תמחקו לנו את הקוים ואל תנסו ליצור מציאות מגונה ומדומה, היו נשים - נשות הכותל #מבזה#.

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית