גלים של צבעים

הפקת אופנה ייחודית של קולקציית אביב 2016 בהשראת גלי הים. בעולם ששוטף אותנו בכל כך הרבה טרנדים, מגמות, צבעים, בדים חשוב למצוא את האיזון ליצירת ההופעה הנכונה, להקשיב לרחש הגלים וליצור פלטת צבעים מאוזנת (עיצוב)

טליה אדר | כיכר השבת |
הסוד בשילוב של גוונים, בצורת גלים בא לידי ביטוי ביכולת לייצר דיאלוג פורה ומעורר השראה ועל ידי כך לעצב סטייל ייחודי מאפשרים הכוונה מדויקת לבחירת גזרה מתאימה ומחמיאה, תוך תשומת לב לפרטים הקטנים - הופכת את המראה למושלם.

קולקציית הגלים מצליחה לאזן ולשלב בין עולם הצבעים החזקים לצבעי הפסטל המעודנים. בין הבדים החזקים לאלו הרכים והמלטפים בין עומס אלגנטי למינימליזם עדכני ואפילו בין הגזרות המפוסלות והקשיחות לבין גזרות הנשפכות וזורמות על הגוף.. ממש תפירה של חלומות יחד.

הטרנדי

בגדים בגווני שחור ולבן בשילוב הדפסים פרחוניים, המעניקים לבגד מראה נשי, זאת בתוספת רקמות ושיבוץ אבנים יקרות. מגמה נוספת היא משחק עם שקיפות הבדים ע"י שילוב תחרה, בדים שקופים וסריגה בטכניקת קרושה.

קולקציית הגלים מצליחה לאזן ולשלב בין עולם הצבעים החזקים לצבעי הפסטל המעודנים. בין הבדים החזקים לאלו הרכים והמלטפים בין עומס אלגנטי למינימליזם עדכני ואפילו בין הגזרות המפוסלות והקשיחות לבין גזרות הנשפכות וזורמות על הגוף.. ממש תפירה של חלומות יחד.,הטרנדי,בגדים בגווני שחור ולבן בשילוב הדפסים פרחוניים, המעניקים לבגד מראה נשי, זאת בתוספת רקמות ושיבוץ אבנים יקרות. מגמה נוספת היא משחק עם שקיפות הבדים ע"י שילוב תחרה, בדים שקופים וסריגה בטכניקת קרושה.,,‏צילום: אלה אוזון,הקלאסי,שילוב של בדים קלאסיים וגזרות מחויטות בקווים ישרים וארוכים ללוק שיקי. טרנד הפפלום שכבש את העולם משתלב באלגנטיות בשמלות מידי וחליפות חצאיות עיפרון עם טופים מתאימים. הטוויסט של טאצ' הוא במשחקי הצבע המקוריים ומרקמי הבדים האופנתיים.,,מיקס אנד מאצ',בקולקצייה ניתן למצוא פריטים במגוון רב מאוד, דבר המאפשר לבצע שילובים כמעט אין סופיים. שילוב של טופים צבעוניים המתאימים לחתונה, שבת או סתם יציאה אופנתית של יום חול יחד עם חצאיות עם מותן גבוהה או גזרה רחבה יוצרים יחד טוטאל לוק מקורי ועדכני.,,קולקציית הקוטור,פריטים ייחודיים המשדרים יוקרה ותחכום. הקולקציה משתמשת בבדים רכים בצבעי פסטל ללוק נינוח, קליל ואלגנטי. הגזרות מחמיאות עם חיתוך במותן והבדים מתאפיינים בשלל אלמנטים יחודיים מלאי דרמה וצבע. לסיכום, בגד מושלם לאירוע מושלם.,,,,,,הפקה: צילום: אלה אוזון | סטיילינג: גילי לוונשטיין | איפור: אורטל אלימלך פוני | שיער: פדרו
‏צילום: אלה אוזון

הקלאסי

שילוב של בדים קלאסיים וגזרות מחויטות בקווים ישרים וארוכים ללוק שיקי. טרנד הפפלום שכבש את העולם משתלב באלגנטיות בשמלות מידי וחליפות חצאיות עיפרון עם טופים מתאימים. הטוויסט של טאצ' הוא במשחקי הצבע המקוריים ומרקמי הבדים האופנתיים.

‏

מיקס אנד מאצ'

בקולקצייה ניתן למצוא פריטים במגוון רב מאוד, דבר המאפשר לבצע שילובים כמעט אין סופיים. שילוב של טופים צבעוניים המתאימים לחתונה, שבת או סתם יציאה אופנתית של יום חול יחד עם חצאיות עם מותן גבוהה או גזרה רחבה יוצרים יחד טוטאל לוק מקורי ועדכני.

‏

קולקציית הקוטור

פריטים ייחודיים המשדרים יוקרה ותחכום. הקולקציה משתמשת בבדים רכים בצבעי פסטל ללוק נינוח, קליל ואלגנטי. הגזרות מחמיאות עם חיתוך במותן והבדים מתאפיינים בשלל אלמנטים יחודיים מלאי דרמה וצבע. לסיכום, בגד מושלם לאירוע מושלם.

‏ ‏ ‏ ‏ ‏ הקולקציה של טאצ' מציגה איכות בלתי מתפשרת, ומתאימה לנשים בעלות תודעה אופנתית גבוהה, המקפידות על ייחודיות וסגנון אישי.

הפקה: צילום: אלה אוזון | סטיילינג: גילי לוונשטיין | איפור: אורטל אלימלך פוני | שיער: פדרו

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית