כביסות: הנוסחה לפתרון תעלומת 'הגרביים האבודות'

הפסח מאחורינו והכביסות חוגגות, מה שנותר לא פתור מאז ומעולם זו תופעת הגרביים -'הגרביים האבודות'. כמה פעמים אבדו לכם גרביים במכונת הכביסה, זוגות בודדים מחקר חדש בתחום המעיק הזה, בדק ומצא כי יש פתרון מדעי לכך (גרביים)

טליה אדר | כיכר השבת |
הפסיכולוגית ד"ר סימון מור והסטטיסטיקן ד"ר ג'ף אליס פיתחו נוסחה שמחשבת התדירות והסיכויים שאתם מאבדים את הגרביים שלכם. הנוסחה מתייחסת לכמויות, תדירות ולא תאמינו אפילו לתשומת הלב שלכם. במהלך המחקר שנערך בבריטניה עלה כי אדם מאבד בממוצע 1.3 גרביים בחודש. בהשוואה לתוחלת חיים ממוצעת, אנחנו מאבדים 1,264 גרביים. בבריטניה, שם נערך המחקר סיכמו כי אובדן זה עולה למדינה כ-2 מיליארד לירות שטרלינג - כמעט 11 מיליארד שקלים.

נוסחת 'הגרביים האבודות' שפיתחו המדענים מור ואליס (L(p x f)+C(t x s))-(P x A) היא אמנם נראית מסובכת משהו.. אך כאשר מפשיטים אותה ומחלקים אותה לגורמים זו התוצאה המתקבלת...

ואל תשכחו כמו שתמיד היתה אומרת המורה למתמטיקה: 'הדרך לא פחות חשובה, גם אם הולכים בה לאיבוד'..

הנוחסה בחלוקה לגורמים:

L = גודל הכביסה
p = מספר האנשים שגרים בבית
f = תדירות הכביסות בשבוע
C = מורכבות הכביסות
t = כמה סוגי כביסות עושים בשבוע
s = מספר הגרביים המכובסים בשבוע
P = היחס כלפי "עשיית כביסה", שנמדד מ-1 עד 5. כלומר, כמה כיף לכם לעשות כביסה מ-1 עד 10?
A = מידת תשומת הלב שלכם במהלך הכביסה, כולל בדיקות מקיפות של כיסים, קיפול שרוולים, הפיכת בגדים, כלי מיטה וסרבולי מגבות למינהם.

אז אם אתם ממש רוצים להפסיק לאבד גרביים, פשטו את הכביסות, הקטינו את כמות הבגדים במכונה וחלקו אותם לפי סוגים, והכי חשב תנו תשומת לב לכבסי שלכם.. זה בעיקר מה שיעזור לכם..

הסרטון שיסביר לכם איך לא לאבד את הגרביים שלכם:

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית