אופה בנייר כסף? כדאי שתפסיקי עם ההרגל הזה

אנחנו אוהבות לעטוף את המאכלים שאנו אופות בנייר כסף, גם מבחינה אסתטית זה נראה מעולה וגם כי ככה לימדו אותנו שנייר כסף מיועד לאפיה! אז זהו, מסתבר שלא בטוח, נייר כסף יכול להיות מאד בעייתי, דווקא כאשר הוא בא במגע עם האפייה (בריאות)

מאמע | כיכר השבת |
מחקר חדש שנערך באוניברסיטה במצרים מצא כי חדירת אלומיניום למאכלים שאנו אוכלים, עולה על הכמות המותרת שנקבעה ע"י ארגון הבריאות העולמי, הכמות הנורמלית היא בערך עד 40 מ"ג לכל קילו ממשקל הגוף.

האלומיניום נמצא גם בציפוי סירים ומחבתות אבל כאשר הוא מגיע במגע עם אפיה, כמויות האלומיניום עולות וההפרשה של האלומיניום מחוץ לגוף הופכת להיות פחות, החדירה למזון באפיה גבוהה יותר מאשר בבישול.

מאכלים כמו לימון, עגבנייה, תבלינים וגם אלכוהול, כאשר הכלים מצופים באלומיניום יש להימנע משפשוף יתר על מנת להימנע מהפרשת אלומיניום, ולגרום לחרור יתר של אלומיניום בבישול הבא.

אלומיניום יכול לגרום לפגיעה מוחית, אלצהיימר, ופגיעה בצפיפות העצם. השימוש באלומיניום בכמות מוגברת גורם לנזקים. המחקר ממליץ לבשל בכלי זכוכית או פורצלן על מנת להמנע מהפרשת יתר של חומרים מסוכנים אלו.

השימוש בנייר כסף במאכלים קרים פחות מהווה בעיה ולכן ניתן להשתמש בו עטיפת מאכלים, אך כדאי אף להמנע במידה ויש חלופה זמינה אחרת.

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית