מה היית קונה בארבע וחצי מיליון דולר?

טעות חלומית? הבנק העביר בטעות ארבע וחצי מיליון שח לכריסטין מאוסטרליה. החלום הזה ארע לפני ארבע שנים, נכון עד לשנה שחלפה אף אחד לא שם לב לכך, וכריסטין נהנתה מארבע שנות עושר.. לא שלה! (אקטואליה)

מאמע | כיכר השבת |
אולי גילה הצעיר של כריסטין גרם לה לטעות בצורה כזו, ולבזבז ככ' הרבה כסף היא נלכדה על ידי משטרת הגבולות מתי שתכננה לשוב לעיר הולדתה במלזיה, את התשובה לבזבוזיה ולמחדל שנעשה היא השיבה כי חשבה שזה כסף שהוריה העבירו לה לחשבון, מעניין מה יעלה ממקרה זה, אך להתעורר מחלום כזה שארך ארבע שנים, זה לא פשוט בכלל..
,‏(צילום: סריקה),כריסטין בזבזה את הכסף שהועבר אליה בטעות על תיקים, נעליים ובעיקר על מותגי אופנה מובילים. כשנשאלה לפשרו של מחדל זה היא אמרה כי חשבה שהוריה העבירו לה את הכסף, האם היא לא בדקה את נמען המעביר? ומה גם לא בטוח שהוריה מעבירים לה סכום כזה במתנה וללא עדכון. ,אם במידה נתקלתם בסכום לא ברור שהועבר לחשבונכם, פשוט בררו את מקור העברה, התאריך, וסיבת העברה. ואל תשכחו דבר ראשון תבררו אם ההורים שלכם העבירו לכם סתם ככה כסף לחשבון.. ,,‏‏ (צילום: סריקה)
‏(צילום: סריקה)

כריסטין בזבזה את הכסף שהועבר אליה בטעות על תיקים, נעליים ובעיקר על מותגי אופנה מובילים. כשנשאלה לפשרו של מחדל זה היא אמרה כי חשבה שהוריה העבירו לה את הכסף, האם היא לא בדקה את נמען המעביר? ומה גם לא בטוח שהוריה מעבירים לה סכום כזה במתנה וללא עדכון.

אם במידה נתקלתם בסכום לא ברור שהועבר לחשבונכם, פשוט בררו את מקור העברה, התאריך, וסיבת העברה. ואל תשכחו דבר ראשון תבררו אם ההורים שלכם העבירו לכם סתם ככה כסף לחשבון..

‏‏(צילום: סריקה)‏ ]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית