כאן אסור לדבר!

ששש.. שקט שקט רק שלא ישמעו בחברה, אז זה נכון שהפחד ממה יגידו קיים בכל מקום וכל מצב. אבל אצלנו, לצערי המצב כפול ומכופל. הסיפורים שרצו בשבועות האחרונים בעולם התקשורת החרדית לא השאיר בנו קורט אדישות ונלקחה ממנו בחטף גם טיפת התמימות האחרונה (דעות)

גילי ש. | כיכר השבת |
השתיקה החרדית.. זה נושא כלכך קשה לדבר עליו, אבל כלכך זקוק לדיבור עליו. השתיקה החרדית, נושא כלכך כאוב, נושא כלכך צורב כלהבות אש, צד אחד באלך לרוץ לספר להגיד לעולם שאתה צריך עזרה.

צד שני, ששש שקט שקט רק שלא ישמעו בחברה, אז זה נכון שהפחד ממה יגידו קיים בכל מקום וכל מצב. אבל אצלינו, לצערי המצב כפול ומכופל. הסיפורים שרצו בשבועות האחרונים בעולם התקשורת החרדית לא השאיר בנו קורט אדישות ונלקחה ממנו גם טיפת התמימות האחרונה.

יושבת בוכיה מול ערימת האשמות על אנשים,שנראו כל כולם טלית שכולה תכלת וארגמן. הסיפורים, חלקם קצת מוכרים, חלקם מעלים חלחלה, וחלקם לא רוצים בכלל להכנס למוח שמא חלילה וחס יש מצב קיים כזה.

אני יושבת ומנסה לעשות סדר עדיפויות במח, צד אחד.. ילד חייב לגדול עם תמימות, ילד חייב להנות מעולם וורוד בלי פחד
לפחות את שנותיו הראשונות.. אך מה לעשות שקיימים בעולם הזה אנשים ללא לב ,מחשבה על ההשלכות וכל כולם דבוקים במטרה אחת של להדביק הרס על חייו של אותו ילד/ילדה לדורות..

אז אתה רוצה להגן עליהם, על אותם ילדים, אבל זה בא לך ממקומות קרובים! מי היה מאמין ומי ישמע איך נפלו ״גיבורים״ .
ואני, עוד רק בת עשרים ושתיים שנה, איך שהוא קיבלתי את מנת התמימות שלי וגם היא נלקחה מהר מידיי כי העולם מתקדם מהר..

אך,
מה יהיה על הדור הבא? הסיפורים שנשמעים עכשיו ממש נלקחו מסרט אימה! איך נגדל אותם בלי פחד על מה יהיה ולאן לשלוח אותם ושכבר אי אפשר לסמוך גם לא על הרבה של החיידר, או המנהל של הסמינר? אנחנו איך שהוא עוד זכינו לקורט תמימות..

אך,
מה יהיה בהמשך? זה רק הולך יורד ומחמיר.. ממש גוג ומגוג, דברים הזויים שלא עולים על הדעת ועל מחשבה על עצם הקיום של אנשים כאלו..

ומה? איך אפשר להגיע למצב שילד/משפחה שנפגעה לא תפחד לספר? לשתף? לפחד בכפולות שלוש,מהטראומה,מהמצב שחלילה יגלו, ומלחיות את החיים הללו בלי לסמוך על איש? השידוכים, השם הטוב של המשפחה, ואותה בחורה מסכנה שכבר מביטים בה במבטי רחמנות ומסכנות, איך אפשר להגיע למצב של לחנך ילד בעולם הזה ולהגיד לו להיזהר בלי לקחת ממנו את התמימות שלו? גם לו מותר להנות ממנה!

כמה שיגידו, זהו. אנחנו חרדים של 2016.. יש דברים שזה אצלינו דבוק. כן, ההשתקה הזו בעולם החרדי,היא דבר שצריך לתת לה סוף.. לא שיש לי אי זו תלונה אפילו קטנה על העולם שלנו,העולם החרדי.. אבל נסה להכנס לראש של נפגע או נפגעת, נסה להבין מה הוא מרגיש.

קשה לנו מי שלא עבר זאת לעכל את זה ולהיכנס לזה, אבל אדם כזה צריך גיבוי כללי, ממשפחתו מסובביו מחבריו, דווקא הזמן הזה שהוא איבד את האמון בחייו, צריך לתת לו להבין שזה עדיין טיפה קיים,יש אנשים טובים ורעים בכל מקום, צריך להבין שיש טוב ורע, ולא לפחד על מה יגידו, אז שיגידו! אנשים שלא מקבלים את זה,אלו אנשים שצריכים להזהר מהם פן מסתירים הם סוד חבוי ושחור...

פקח עיניך ילד, היה זהיר, ואת/אתה! אם חלילה נפגעת, רוץ/י לאמא או אבא, את אמא ואתה אבא! שמרו על הילד הזה,אל תפחדו על מי ומה יגידו, החיים ממשיכים אנשים שוכחים, אך אם הילד ירגיש שהוא צריך לשמור סוד מהעולם. הוא יסבול הרבה יותר! לפתע גם ליידי החלו להשמע סיפורים של בנות שכבר הקימו בית אבל רק עכשיו לאור המצב הם פתחו את הפה. אבל בגלל הפחד הזה, הילדות שלהם הפכה לחור שחור, אז אין מה לחכות למצב לאומי שיתפוצץ בשביל להרגיש בטוח לספר.

אלוקי!

שמור טיפה מהתמימות לילדיי, אחרי שאקים בית בישראל, גם להם מגיע לטעום מן המן, אך שמור אותם מאנשים,שהתמימות בשבילם זה כלי להצליח בזממם.

תחזיק חזק,עלה קטן שלי..

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית