את מלכה: כך תצאי מנצחת מראיון עבודה

ראיון עבודה הוא אחד המכשולים להשגת היעד שאליו רצית להגיע, גם אם התפקיד 'תפור' בדיוק בשבילך, במידה ולא צלחת את הראיון, יתכן שפשוט פספסת. לעומת זאת, רושם טוב בראיון עבודה יכול להוביל אותך לתפקיד הנכסף, גם את לא העיפרון הכי מחודד בקלמר (ראיון עבודה)

טליה אדר | כיכר השבת |
הוזמנת לראיון עבודה, תפקיד שכבר הרבה זמן חלמת לאיישו, את מתכוננת לילה לפני, עומדת מול המראה ומנסה בכל מיני וריאציות את מזלך. מסתבר שמלבד כישוריך מצטרף נתון נוסף וחשוב, המראה החיצוני..

למראה החיצוני יש משקל רב, אי אפשר להתעלם מכך או להעפיל עליו בכשרונת על שיהדהדו וימתנו את המראה המרושל, או הלא מכובד. לכן אם את רוצה להשיג חצי תשובה חיובית כבר מהכניסה הראשונה שלך, יש כמה כללים שיעזרו לך לבחור את הבגדים לילה קודם.

קוד לבוש מכובד

אם הראיון הוא לחברה מכובדת, כדאי שתגיעי בלבוש מכובד הכולל חולצה מכופתרת, ג'קט וחצאית סולידית, אם מדובר בימים חמים יותר, כדאי למרות זאת להגיע עם נעליים סגורות, חולצה מכובדת ומראה לבוש ומסודר. ככל שהבגדים יהיו יצוגיים יותר המראה פחות יטריד, ויתקבל. גם אם הראיון אמור להיות בחברה שקוד הלבוש שם יותר פתוח או פחות חשוב, כדאי שתהיי צמודה לכללי המכובדות ולבושה בצורה מכובדת, אחרי שתתקבלי ותתברגי בחברה כבר יהיה לכם את הפריבילגיה לבחור בין מכובד למרושל.. למרות, שתמיד מומלץ להיות בעל מראה מכובד ואסטתי.

בחירת החצאית - בחירת החצאית יכולה להיות מלווה בהתלבטויות רבות, השתדלי כ החצאית תהיה נוחה, לא קצרה מדי וכמובן מכובדת, חולצהה פתוחה למדי גם יכולה להוות מכשול, והנעליים צריכות להיות נוחות ולא מוזרות.

בקיצור, לא מדובר בקוד לבוש לפי תקנון מסויים אלא לפי מראה מכובד ועדכני, לא מאיים, מסיח את הדעת, מרושל או צעקני מדי. לבחירת הבושם שלך גם יש משמעות כבדה, השתדלי להשתמש בו במינון הנכון, לא בטוח שכולן יאהבו את הבושם וייתכן כי ריחנות יתר עלולה לגרום לראיון להתקצר ולאבד מטעמו.

ריח הפה - הוא אלמנט חשוב במיוחד, אנשים רבים הפסידו לקוחת, הזדמנויות ומקומות עבודה בגלל ריחות למינהם, לכן כדאי מאד להקפיד ולתת תשומת לב לפני היציאה לראיון העבודה. גם בחירת הבושם צריכה להעשות בתבונה ובעדינות, לא כולם אוהבים ריחות ובמיוחד כשמדובר בטעם וריח...

וכמובן לא לשכוח, לבוש והריח הם מרכיבים חשובים, ישנו מרכיב נוסף וחשוב ביותר הוא ההנהגות והנימוסין שלכם, שימו לב לצורת הדיבור, להבעות, אל תשכחי להיות נינוחה ובטוחה,חיוך תמיד עושה טוב.

לפני היציאה תזכירי לעצמך כמה את טובה, איכותית ומוכשרת. אחרי שתעמדי בכל הכללים הנ"ל לא נותר לנו אלא לאחל לך בהצלחה רבה.

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית