ללא ספק: את מיוחדת גם בכיסוי ראש

חג השבועות כורך בחובו כל-כך הרבה רבדים רוחניים וגשמיים. הלבן, הטוהר, הקדושה והיופי מקבלים פוקוס יותר משאר ימות השנה, יחסי הגומלין בין העם הנבחר לתורה הקדושה * כיסוי ראש ציוויה של האישה מתהדר במיוחד בחג לבן זה, רייצ'ל מעצבת כיסויי ראש, מסבירה למה זה פשוט ויפה יותר (יופי, סטייל)

רחלי ביטון | כיכר השבת |
דווקא בחג זה אני מוצאת קישורים רבים לעניין כיסויי הראש שמסמל גם הוא משהו נבדל משהו טהור, אקט חבישת כיסויי הראש מבדל ומייחד אותך כאישה נשואה, בחג השבועות גם אנו עמ'י נבחרנו וייוחדנו להיות עמו וכאות על כך הוכתרנו בכתרים והם אלו הקושרים אותנו אל רבש'ע בקשר נצחי. גם כיסוי הראש קושר אותנו בברית הנישואין ומבדל אותנו מהשאר ומייחד ומייקר את קרנה של האישה.

לראייה קחנה לדוגמא את מלכת אנגלייה שמתהדרת בכובעים אופנתיים המשווים לה חשיבות, מכובדות, אצילות ומראה מורם מעם, גם את היי מורמת מעם בך הקב'ה בחר את ולא אחרת. התהדרי בכך ואם זה מתכתב עם צו האופנה, הנה מה טוב. אמרנו כתר, אמרנו קדושה מתבקש שנאמר גם "טוהר" וזה בדיוק מה שמקנה לך כיסויי הראש טוהר אצילות וכבוד.

עונת הארועים:

כעת לאחר שסיימנו לספור את ימי האבל החלה רישמית עונת החתונות, ואז אני פוגשת אתכן כלות טריות שנדרשות בפעם הראשונה אל הסוגייה ושמה כיסויי ראש. אצלי בסטודיו אני פוגשת אתכן מבויישות חוששות ובעיקר בעיקר לא יודעות ובמיוחד בשביל הרגעים האלה אני כאן לצעוד איתך יד ביד אל העולם המופלא הזה שנקרא כיסויי ראש, וכן היום הוא לגמרי מופלא, עדכני וחדשני ופורץ דרך, היום בשונה מהעבר הלא רחוק יש כ'כ הרבה אופנות שמתחדשות ובאות עלינו לטובה כי למה לא בעצם?

אמרנו אישה, אמרנו יופי - ואדרבא אם יש בכך גם מעלה ובדרך את גם מקדשת את שמו לגמרי עשית את העבודה ואת המוטל עלייך כאישה . זה מאתגר אותי מחדש וממלא אותי בסיפוק עצום. אני תמיד נזכרת בעצמי לפני 10 שנים כשהתחתנתיי והאפשרויות שעמדו בפניי היו כ'כ דלות ומיושנות אולי אז ניצת בי בפעם הראשונה הרצון, אבל לקח לו כמה שנים לבעור. בכל אופן היום האידיאל שעומד מאחורי כל יצירה שלי זה הרצון לעשות אתכן יפות יותר, אופנתיות יותר וכן גם צנועות יותר... ( הלוואי שאזכה)

אצלינו בסטודיו אנו שמים דגש על חדשנות, חשוב לנו להתכתב נכון עם מגמות האופנה בעולם, סוגי הבדים, הטקסטורות, המירקמים הכל יחד בא לכדי יצירה שאמורה לפאר אותך ביום חגך או סתם בכל יום בו את רוצה להראות במיטבך.

אצלינו המגוון הוא רחב ישנם כיסויים פשוטים המתאימים ליומיום, יש כאלה מפוארים יותר לשבתות חגים וארועים כמו'כ ניתן לבצע אצלנו בסטודיו "סטיילניג אישי" שנקבע מראש ואז את הופכת לחלק אינטגרלי בחווית העיצוב את יכולה להביא איתך את הבגד ואנו יחד נתאים לך את הכיסוי האולטימטיבי בדר'כ אופצייה זו מוצעת לבעלות ארועים שרוצות להתאים סט של בגד וכיסויי ראש .

בטוחה שאצלינו תצליחי למצוא פינה שקטה ורגועה ולהתאים עבורך את כיסוי הראש בצורה המושלמת ובהמון אהבה ומתפללת לסיעתא דישמיאשתצאי מרוצה ותרשי לעצמך להיות אישה מכובדת יפה וצנועה. כן זה לגמרי הולך ביחד ובמיוחד עבור נשים אשר אין ביכולתן להגיע עד אלינו לסטודיו השקנו אתר חדש ומזמין בו תוכלי לבצע את רכישותייך גם אם את מעבר לים.

לראייה קחנה לדוגמא את מלכת אנגלייה שמתהדרת בכובעים אופנתיים המשווים לה חשיבות, מכובדות, אצילות ומראה מורם מעם, גם את היי מורמת מעם בך הקב'ה בחר את ולא אחרת. התהדרי בכך ואם זה מתכתב עם צו האופנה, הנה מה טוב. אמרנו כתר, אמרנו קדושה מתבקש שנאמר גם "טוהר" וזה בדיוק מה שמקנה לך כיסויי הראש טוהר אצילות וכבוד.,עונת הארועים:,כעת לאחר שסיימנו לספור את ימי האבל החלה רישמית עונת החתונות, ואז אני פוגשת אתכן כלות טריות שנדרשות בפעם הראשונה אל הסוגייה ושמה כיסויי ראש. אצלי בסטודיו אני פוגשת אתכן מבויישות חוששות ובעיקר בעיקר לא יודעות ובמיוחד בשביל הרגעים האלה אני כאן לצעוד איתך יד ביד אל העולם המופלא הזה שנקרא כיסויי ראש, וכן היום הוא לגמרי מופלא, עדכני וחדשני ופורץ דרך, היום בשונה מהעבר הלא רחוק יש כ'כ הרבה אופנות שמתחדשות ובאות עלינו לטובה כי למה לא בעצם?,אמרנו אישה, אמרנו יופי - ואדרבא אם יש בכך גם מעלה ובדרך את גם מקדשת את שמו לגמרי עשית את העבודה ואת המוטל עלייך כאישה . זה מאתגר אותי מחדש וממלא אותי בסיפוק עצום. אני תמיד נזכרת בעצמי לפני 10 שנים כשהתחתנתיי והאפשרויות שעמדו בפניי היו כ'כ דלות ומיושנות אולי אז ניצת בי בפעם הראשונה הרצון, אבל לקח לו כמה שנים לבעור. בכל אופן היום האידיאל שעומד מאחורי כל יצירה שלי זה הרצון לעשות אתכן יפות יותר, אופנתיות יותר וכן גם צנועות יותר... ( הלוואי שאזכה),אצלינו בסטודיו אנו שמים דגש על חדשנות, חשוב לנו להתכתב נכון עם מגמות האופנה בעולם, סוגי הבדים, הטקסטורות, המירקמים הכל יחד בא לכדי יצירה שאמורה לפאר אותך ביום חגך או סתם בכל יום בו את רוצה להראות במיטבך.,אצלינו המגוון הוא רחב ישנם כיסויים פשוטים המתאימים ליומיום, יש כאלה מפוארים יותר לשבתות חגים וארועים כמו'כ ניתן לבצע אצלנו בסטודיו "סטיילניג אישי" שנקבע מראש ואז את הופכת לחלק אינטגרלי בחווית העיצוב את יכולה להביא איתך את הבגד ואנו יחד נתאים לך את הכיסוי האולטימטיבי בדר'כ אופצייה זו מוצעת לבעלות ארועים שרוצות להתאים סט של בגד וכיסויי ראש .,בטוחה שאצלינו תצליחי למצוא פינה שקטה ורגועה ולהתאים עבורך את כיסוי הראש בצורה המושלמת ובהמון אהבה ומתפללת לסיעתא דישמיאשתצאי מרוצה ותרשי לעצמך להיות אישה מכובדת יפה וצנועה. כן זה לגמרי הולך ביחד ובמיוחד עבור נשים אשר אין ביכולתן להגיע עד אלינו לסטודיו השקנו אתר חדש ומזמין בו תוכלי לבצע את רכישותייך גם אם את מעבר לים.,,,,,,,סטודיו רייצל יפו 220 (קומה א)
‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏

סטודיו רייצל יפו 220 (קומה א) צמוד לתחנה המרכזית ירושלים:

www.rachel.org.il

בברכת חג שמח

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית