להיראות היום כמו פעם

אומרים שההיסטוריה חוזרת על עצמה. אפשר להתווכח על הטענה, אבל בתחום אחד אין שום ספק שהיא אכן חוזרת על עצמה ובגדול * תחום האופנה והעיצוב כשפעם והיום נפגשים (סטייל, אופנה)

חוי חפץ | כיכר השבת |
לפעמים מדהים להשוות בין הלבוש המופיע בתמונות של הסבתות והאימהות לבין הקטלוגים של מותגי האופנה הגדולים, ממש דומה. וכמו בכל הקשור לעולם האופנה אנחנו בתור פאשניסטיות דתיות גם כן לא נישארות חייבות . עולה המודעות לצנוע-סטייל ועובדה חדשה נוצרת לה כבר בצורת -בשורה חדשה .
,אם נתייחס לימים שבהם אנו עומדות היום חג מתן תורה חג של פריחה להצלחה והיתחדשות שבו כולן קיבלו על עצמן נעשה ונשמע . וכל אחת מחליטה להפריח מבחינתה את השינוי שלה.. את המשך הזה שיגרום לה להתקדם ולעלות. לי יש ליין של יצירות haute couture הנקרא -HADYO ושם גם כן שמתי דגש כמו עוד הרבה בתי אופנה גדולים ומעצבים להטביע את החותמת של הפריחה.,הפריחה והציבעוניות העונה נכנסו אלינו לבגדים בטוטאל במיוחד כשהיא מופיעה בטקסטורות של פרחים תלת מימד. בהרבה צבעי פסטל-צהוב, תכלת ורוד..הצבעוניות שולטת. כמה שיותר צבעים וכמה שיותר שונה. אני בתור מעצבת מרבה לשלב הרבה פונפונים שזה נהפך להיות הטרנד הלוהט של הקיץ, זה תמיד כיף ובכל גיל, אבנים ופרחים וכל מיני אביזרים שהופכים כל בגד ליצירה מעניינת, שונה ומקורית.,לא להסס בשילובי צבעים לשבור סטיגמות, היום השחור החדש התחלף במלא צבעים חדשים שנכנסו אלינו - ואחד מהם הבולטים לעונה הוא הלבן שהוא פרקטי מאד מבחינת שילוב כל מיני אקססוריז עליו שנותנים לו טוויסט מיוחד. ,,אז שניזכה כולנו לתקופה פורחת מלאה בסטייל משובח...
‏

אם נתייחס לימים שבהם אנו עומדות היום חג מתן תורה חג של פריחה להצלחה והיתחדשות שבו כולן קיבלו על עצמן נעשה ונשמע . וכל אחת מחליטה להפריח מבחינתה את השינוי שלה.. את המשך הזה שיגרום לה להתקדם ולעלות. לי יש ליין של יצירות haute couture הנקרא -HADYO ושם גם כן שמתי דגש כמו עוד הרבה בתי אופנה גדולים ומעצבים להטביע את החותמת של הפריחה.

הפריחה והציבעוניות העונה נכנסו אלינו לבגדים בטוטאל במיוחד כשהיא מופיעה בטקסטורות של פרחים תלת מימד. בהרבה צבעי פסטל-צהוב, תכלת ורוד..הצבעוניות שולטת. כמה שיותר צבעים וכמה שיותר שונה. אני בתור מעצבת מרבה לשלב הרבה פונפונים שזה נהפך להיות הטרנד הלוהט של הקיץ, זה תמיד כיף ובכל גיל, אבנים ופרחים וכל מיני אביזרים שהופכים כל בגד ליצירה מעניינת, שונה ומקורית.

לא להסס בשילובי צבעים לשבור סטיגמות, היום השחור החדש התחלף במלא צבעים חדשים שנכנסו אלינו - ואחד מהם הבולטים לעונה הוא הלבן שהוא פרקטי מאד מבחינת שילוב כל מיני אקססוריז עליו שנותנים לו טוויסט מיוחד.

‏

אז שניזכה כולנו לתקופה פורחת מלאה בסטייל משובח...

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית