ההורים המאמצים נרתעו והתינוקת נשארה עם האם הביולוגית

סיפורים מהחיים מקבלים משמעות מרגשת במיוחד כשמדובר בילדים, כריסטינה פישר לא רצתה לגדל את ילדתה, עוד טרם נולדה היא החליטה למסור אותה לאימוץ, כאשר היא נולדה ההורים המאמצים קיבלו רגליים קרות ואביגיל נשארה עם אמה הביולוגית * סוף טוב לסיפור הזה (תינוקות)

טליה אדר | כיכר השבת |
במהלך ההריון פנתה כריסטינה לסוכנות אימוץ ילדים שהפנו אותה לזוג והורים מאמצים שרצו לאמץ ילד וחיכו בכיליון עניים ללידתה.

כאשר נולדה התינוקת השתבשו העניינים, אביגיל לין נולדה עם תסמונת “Treacher Collins” שלא נצפתה במהלך ההיריון, התסמונת הזו גורמת לעוות הפנים, וגורמת לבעיות בשמיעה ולקויות בראיה ולבעיות בהתפתחות, אך ניתן לחיות איתה.

ההורים המאמצים ראו את אביגיל ונרתעו, תגובתם היתה " זה לא מה שציפינו" וברחו מבית החולים. האישה היתה מזועזעת מאד ממראה התינוקת ולא רצתה לראותה יותר וביטלה את תהליך האימוץ. האם הביולוגית כריסטינה, הבינה כי היא אינה יכולה לדמיין את חייה ללא אביגיל ושמחה על- כך שההורים המאמצים נרתעו. סוכנות האימוץ שהיתה מעורבת בתהליך גינתה את תגובת ההורים המאמצים ואמרה כי יחסם כלפי התינוקת הרכה אינו ראוי.

מה שטוב בסיפור הזה שהאמא התעשתה ובחרה ברגש האימהי שבה, אביגיל כיום בת חמישה חודשים וכריסטינה וביתה יצאו לתעד את האושר שלהם יחד. הם הצטלמו באלבום משותף.

כאשר נולדה התינוקת השתבשו העניינים, אביגיל לין נולדה עם תסמונת “Treacher Collins” שלא נצפתה במהלך ההיריון, התסמונת הזו גורמת לעוות הפנים, וגורמת לבעיות בשמיעה ולקויות בראיה ולבעיות בהתפתחות, אך ניתן לחיות איתה. ,ההורים המאמצים ראו את אביגיל ונרתעו, תגובתם היתה " זה לא מה שציפינו" וברחו מבית החולים. האישה היתה מזועזעת מאד ממראה התינוקת ולא רצתה לראותה יותר וביטלה את תהליך האימוץ. האם הביולוגית כריסטינה, הבינה כי היא אינה יכולה לדמיין את חייה ללא אביגיל ושמחה על- כך שההורים המאמצים נרתעו. סוכנות האימוץ שהיתה מעורבת בתהליך גינתה את תגובת ההורים המאמצים ואמרה כי יחסם כלפי התינוקת הרכה אינו ראוי.,מה שטוב בסיפור הזה שהאמא התעשתה ובחרה ברגש האימהי שבה, אביגיל כיום בת חמישה חודשים וכריסטינה וביתה יצאו לתעד את האושר שלהם יחד. הם הצטלמו באלבום משותף.,,הצלמת אוקסנה פרי התרגשה מהסיפור שלהן כמו עוד אלפי גולשים ברשת והחליטה לתעד אותן באופן מיוחד, התמונות אכן מרגשות. מה שנותר לנו הוא ללא ספק הסיום הטוב שבסיפור, אילולא כן, סיפורה של אביגיל יכל להגמר אחרת לחלוטין.,פישר אמרה כי היא מודה לכל מי שתמך בה, אמנם היא לא היתה ככ מוכנה לגדל בת נוספת אבל כיום היא אינה יכולה לדמיין את חייה ללא אחת מבנותיה. הסיפור של אביגיל ריגש אלפי גולשים ברשת, ומזכיר לנו כל פעם מחדש כמה לא צריך לשפוט לפי מראה חיצוני..
‏(מיתוף דף הפייסבוק)

הצלמת אוקסנה פרי התרגשה מהסיפור שלהן כמו עוד אלפי גולשים ברשת והחליטה לתעד אותן באופן מיוחד, התמונות אכן מרגשות. מה שנותר לנו הוא ללא ספק הסיום הטוב שבסיפור, אילולא כן, סיפורה של אביגיל יכל להגמר אחרת לחלוטין.

פישר אמרה כי היא מודה לכל מי שתמך בה, אמנם היא לא היתה ככ מוכנה לגדל בת נוספת אבל כיום היא אינה יכולה לדמיין את חייה ללא אחת מבנותיה. הסיפור של אביגיל ריגש אלפי גולשים ברשת, ומזכיר לנו כל פעם מחדש כמה לא צריך לשפוט לפי מראה חיצוני..

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית