התינוקות שהוחלפו בלידה שבו להוריהם הביולוגיים לאחר שנה

הפחד הגדול ביותר של כל יולדת הוא שחלילה יוחלף תינוקה. כמה פעמים מצאת את עצמך רצה אחר מיטת התינוק שלך ומנסה למצא סימן שזה הוא בוודאות? הפחד הזה לשחרר את התינוק מיד לאחר הלידה קיים אצל כל אמא. באל סלבדור שבאמריקה, לפני כשנה נפלה טעות על אף כל אמצעי הזהירות, מתרחשות טעויות ותינוקות מוחלפים, המקרה הזה זה הסתיים בטוב (תינוקות)

טליה אדר | כיכר השבת |
לפני כשנה באל סלבדור בלב אמריקה, הגב' מרסי קסנלס חזרה לביתה לאחר ניתוח קיסרי, היא הביטה בתינוקה והרגישה כי משהו לא בסדר איתו, היא אמנם טיפלה בו במסירות במשך כשנה שלימה אבל בליבה הרגישה כי זהו אינו בנה.

אמנם היא ילדה בניתוח חירום והספיקה לראות את בנה לכמה דק' אך היא מיד הבחינה כי יש לו את העיניים הכחולות של בעלה ואת האף המחודד שלה, אלו הם בדיוק הפרטים הקטנים שרק אמא יכולה לראות ולזכור. התינוק שקיבלה לאחר שהתאוששה לא היה התינוק אותו ראתה קודם, היא הבינה מיד כי יש כאן בעיה, אבל אף אחד לא שמע והסכים איתה, היא אמנם דיווחה לצוות האחיות כי זהו אינו בנה אך הם דאגו לשכנע אותה שזהו אכן בנה.

במשך ארבעה חודשים טיפלה מרסי בבן לא שלה, הספק המשיך לנקר בליבה והיא החליטה לבצע בדיקת רקמות, היא הרגישה כי היא בוגדת אמנם בבנה, אך לא היתה לה ברירה הלב אמר לה שזה לא בנה הביולוגי. לאחר ארבעה חודשים מרסי החליטה כי היא עושה בדיקת רקמות, היא אכן קיבלה תוצאות שאימתו את ניקורי ליבה, זה לא היה בנה הביולוגי.

מרסי ובעלה פנו מיד לצוות הרפואי וכאן החל 'המסע' להשיב את בנם האמיתי לחיקם. במשך תשעה חודשים הם נלחמו ברשויות על מנת להשיב את בנם האמיתי.

לאחר כמעט כשנה ג'ייקוב הוחלף במוזס - היה לה קשה, רגעי ההחלפה ןהפרידה היו קשים, בכל אופן היא גידלה אותו כמעט שנה, נפרדה ממנו וקיבלה את בנה בחזרה.

בראיון לרדיו BBC, מספרים ההורים על הרגע בו נאלצו להשיב את ג'ייקוב, התינוק שגידלו במשך שנה ולקבל את בנם הביולוגי, מוזס. "בקושי היה לנו זמן להיפרד מג'ייקוב ולומר לו שלום. לקחתי את כל הבגדים שלו, והבאנו אותו למשרד. ואז, ברגע העצוב הזה כל כך - קיבלנו את בננו וזה היה רגע מאושר. לקחנו את מוזס הביתה. זכיתי להניק אותו ללא כל בעיה. הוא הסתגל במהרה. הוא היה מדהים, רגוע, שלו ומאוד שמח".

מקרים כאלו מתרחשים וצריך לשים לב, אז אם יש בך חשש פשוט תבדקי..

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית