חכמי לב, האמנם?

רעש ומהומה, יצאו בטרוניה גדולה על הישיבה המדוברת ובמילים חריפות שהצופה מן הצד לא כלכך מבין על מה ולמה, אמנם לימודים והשכלה לא במחננו, אבל אולי יש צד לבחון כצורך השעה, הדור וכל מה שניתן להכשיר על מנת לעזור להשאיר את אותם הלומדים במסגרת? (דעות)

גילי שוילי | כיכר השבת |
הטענות חלקן מאומתות ,אך לא תמיד צודקות ועניניות לזמנינו, אין מה לעשות, אוכלוסית הסטודנטית החרדית גדלה ואלו הרוצים להוציא בגרויות ותארים, אך עדיין להשאר בקטגורית 'החרדים'. כששמעתי על השילוב שמחתי נורא, וחיכיתי שזה כבר יופיע בצד הנשי מכללת או סמינר כזה שניצן להוציא בו תואר כדן וכדין ולא בתוספת כל מיני תוספות ופרוצדורות מעצבנות.

אז נכון, אנחנו מפחדים להכניס אצלינו את לימודי החול ולא שחלילה אני יוצאת נגד מישהו שהוא גדול ומבין ממני..
אבל בתור מי שרואה את הדור הצעיר ויודע מה הוא מחפש, אני חושבת שזה חייב ומבורך!! לא מדובר פה ב״חרדים חדשים״ ״חרדלים״ וכדומה.

זה מבורך שבמסגרת חרדית ניתן גם ללמוד בצורה כזו ולהשאר 'בבית' כמו שאומרים, כי בחור שמחפש להוציא תואר ולהשלים בגרויות..הוא יעשה את זה! למה לא לתת לו את זה בבית?למה שיחפש את זה בחוץ? ולמה ישר לקבוע מדד של יראת שמים לאותם סטודנטים?

בחול זה לגיטימי ומבורך ושם ללמוד זה לא להתקלקל.. ללמוד זה כח וזה משהו חיובי וטוב, למה פה זה ישר צריך להקצין בצורה כלכך קיצונית של חרד״ל וכדומה? האם לקרוא חדשות ועיתון זה ״פחות פותח״ את הבחור החרדי?
אין פה עניין של קלקול! ההיפך.. יש כאן עניין של תיקון .

תיקון לאלו שהלכו לחפש את זה בשדות אחרים ולאלו שיחפשו את זה וימצאו להם מסגרת נכונה וטובה בשבילם בלי לפגוע ברוחניות שלהם!

המחלוקת והסתה הזו היא זו שהורסת לאותם בחורים שעד כה חשבו שעשו משהו מבורך, יש פה עניין של ברכה בעולם החרדי אין כאן התקדמות..יש פה עניין של הבנה ושילוב שעוזר לתלמיד החרדי להשאר בחרדיותו וגם להגשים את הרצונות שלו עם לימודי החול, אין פה מקום למחלוקות הסתות ומריבות..

#סטודנטית...

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית