אנחנו צריכים להפסיק להיות עניים!

את הכיף בלהישאר עני? ככה לא חייבים באמת להתאמץ ככה לא חייבים ממש לקום בבוקר ככה מרגישים שזוכרים אותנו כי אנחנו כל הזמן מבקשים ככה יש התעסקות עם גמח"ים, במקום עם הדברים שמקדמים אותנו להגשמת חלומותינו (מודעות)

פנינה סורסקי | כיכר השבת |
איזה כיף....

נגזר עלי, אז למה להתאמץ? למה לצאת מאזור הנוחות? עדיף לתת לקולות במוח לשלוט מן 2 קולות במוח כשהאחד אומר בוא אני יסייע לך והשני אומר מה פתאום, אשתי צריכה אותי, הילדים צריכים אותי, העיתון צריך אותי כולם צריכים אותי. חוץ ממה שאני באמת צריך לעשות כי ממילא מה כבר יצא ממני, עוני, חוסר כסף. כמה אנרגיה צריך בשביל להיות עני.

אבל, אני לא באמת חייב להיות בתירוצים שלי אני יכול לפעול ולקדם אותי ואת משפחתי. עוני - מילה נוראית שמתבוססים בה רבים. כמה באמת ניסו עוד הכנסה מהצד בלי לעזוב את העבודה? כן. הכנסה נוספת מהצד! ובלי לעזוב את העבודה.

לצאת מאזור הנוחות ולפעול בנוסף. כמה מעדיפים להיות עם המחשבה הנואשת איך נרוויח יותר? ולא לפעול? ואם אומר לך שיש דרך אחרת פשוטה קלה אך מחייבת יישום. כן. יש אתגרים ויש תהליכים אך יש דרך שמאפשרת בכל יום ויום לעלות עוד מדרגה , לפעול ולהתקדם בעוד מילימטר לצאת מהעוני. ואני אומרת אפשר אפילו שיהיה גם עושר.

איך יוצרים עושר?

דבר ראשון 'רוצים' רוצים ממש ולא מספרים סיפורי מעשיות. לא מספרים סיפורים שאף אחד לא קונה אותם. דבר שני יוצרים מוטיבציה, שתחזיק מעמד ולא בעליות ומורדות על ידי התחייבות מוחלטת כלפי אדם אחר עם קנס. כי הרי אנחנו משקרים לעצמינו כל הזמן מתחייבים לעצמינו, שוב ושוב ומפרים את ההבטחה שוב ושוב. אנחנו יוצרים בתוכינו את האימון שאיננו יכולים.

כי זה מה שהמוח קולט. המוח קולט שוב ושוב ושוב שאיננו מצליחים נחשו מה? אכן אינינו מצליחים. כשמתחילים במרץ במוטיבציה בלי התחייבות לאחר לאט לאט הולכים ונחלשים. זה טיבה של מוטיבציה היא עולה בפתאומיות ,ו... יורדת
כדי לשמר אותה צריך להתמיד בהרגל החדש, תוך כדי התחייבות לשני.

הסוד האמיתי הוא, ליצור סביבה מנצחת שמרוויחה המון, שיוצרת וללמוד מהם. הסוד האמיתי הוא שיש דרך נפלאה שיש פתיחות מחשבתית. כשאני פוגשת אנשים חכמים ואנרגטיים שעונים לי אין לי כסף אני מסתכלת עליו כמעט כעל פושע כי היום אין דבר כזה יש עצלן, יש מספר סיפורים אבל יש או מנצחים או מספרי סיפורים.

לא משנה כמה התירוצים מצדיקים, אלו תירוצים שמחבלים ברצונות ובתקוות. העצה הכי טובה שיש לי לשכיר תפתח עסק נוסף מהצד. אל תפחד. תפתח עכשיו: עוסק פטור יכול להרויח עד 100,000 ₪ בשנה ללא מס ומע"מ, אין תירוצים. תפתח עסק ואל תעזוב את העבודה.

ואיזה עסק?

כזה של העידן העכשווי, עסק שמאפשר לעבוד מעט ולהרוויח הרבה. האנשים שאני כיוונתי אותם מרוויחים היום אלפי דולרים לחודש בהכנסה נוספת. בעידן האינטרנט המתפתח, בעידן אתרי אינטרנט, בעידן של מיזמים שיוצרים הכנסות מאסיביות, אין דבר כזה שאין כסף. יש המון המון המון כסף.

ואני אומרת מנסיון. ממקום שהייתי למעלה עד מקום שנפלתי לעומק למטה ראיתי הכול, הבנתי שהכול תלוי בתודעה שלי, בתודעה שלך. בבחירות ובהחלטות שאתה לוקח. האם הבחירות הם מצד ימין של המוח, הצד היצירתי והמשגשג או מצד שמאל של המוח השורד, שסקפטי ולא מאמין שנכווה ולא מוכן לתת צ'אנס נוסף.

הרי מה ההיפך של אכזבה? זה נסיון מחדש, הרי אין סודות באמת יש לעשות את מה שעשיתי לא לוותר, להתעקש, להתעניין, לשפר את היכולות לשפר את תאי העצב במוח, לחזק את המשאבים ולדעת שיש הצעות מדהימות שמייצרות עושר.

עושר, אלפי דולרים לאחר בנייה ללא צורך קבוע בך. לעשירים יש עסקים. הם לא שכירים עסק הוא תנאי הכרחי להצלחה ענקית אומנם לא כל מי שיש לו עסק מצליח אבל לעשירים יש עסקים. עסק , תוך כדי עבודה במשכורת זה העצה הכי טובה שלי מניסיון.

ולמה להקשיב לי? כי כבר חוויתי את כל הניסיונות והתהיות, והעסק הכי טוב הוא יצירת מקורות הכנסה פסיביים מספר מקורות הכנסה. ואין " אין זמן", "אין זמן" זה רק סדר עדיפויות.

מוחלט וודאי. החלטה ודאית עם מוטיבציה התחייבות ראיה עתידית מה אתך, פתיחות מחשבתית להסתער על עולם האינטרנט להתחיל ליצור שיפורים קטנים ובלתי פוסקים ראשי תיבות שקו"פ, תפילה מדויקת עבודה אמיתית ועמוקה על התודעה.

הסנכרון בין הדברים מביא במהירות ובעזרת ה' את העושר. אני עברתי את זה ואני יודעת את זה מתוך עשרות מקרים
שהוצאתי אותם לעושר. הבשורה שלי היום שיש דרך נפלאה בואו לחדד את כוח הרצון והמוטיבציה שזה נשמת כל הכלים והשינויים לחיים.

לחיי העושר שלך אשמח לכוון להצלחה שפע ועושר בפניות למייל שלי: Like4success@gmail.com

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית