אל תתערבו במה שאינו שלכם!

רשת יקרה, קשה להכיל את מירב התגובות על המקרה העצוב של אסתי ויינשטיין. קשה מבחינת ההכלה, הבלבול והתגובות הנוגדות, סותרות, מביכות וסתם מיותרות. מותה של אסתי, הסיפור, המחלוקת, בין לבין, חציית הגבולות בין מגזרים, חילוקי הדעות הביאו לתגובות כואבות, זועמות ומשתתפות, היו כל מיני סוגי תגובות ברשת ויש גם מסקנה אחת זועקת (דעות)

חני שניידר | כיכר השבת |
זה בעצם נגע בכולם, בכל מי שקרוי אדם. בבעלי התשובה ביוצאי השאלה באלו שלא מוגדרים, באמהות אבות והורים אחים, דודים דודות. כן, גם בחסידים בכאלו שנעלבו ובכאלו שמזה רק התחזקו, כל מיני, ממש מגוון וגם בכאלו שממש שנאו תיעבו גידפו בלי כל סיבה .. החרדים האלו צריך להשמיד אותם, והיוצאים הללו זה סופם.. ועוד כל מיני מילים שניתן להגדירן כטרור תרבותי של ממש. רק כדי לעשות קצת סדר ולהבין שלכל מקרה בעולם יש משמעות ומסר.

אלו ואלו...

בעלי התשובה; מי ייתן וכולם ישובו בתשובה אל אביהם שבשמיים, אבא תרחם תחזק ובעיקר תפקח להם את העייניים.

היוצאים בשאלה; ככה זה כאשר הקולר על הצואר סוגר, קיצוניות תמיד הורגת וכשאת השני חא מקבלים באהבה ובהבנה זו התוצאה.

אמהות; כשאין הערכה והבנה, אישה יכולה להגיע עד כדי אובדן, הכי קל לומר 'לוקה בנפשה' ולצאת ידי חובה, אין לדעת מה עבר עליה, אמא לעולם לא נוטשת את ילדיה...

אבות; באמת כואב ומצער אבל איך ככה לקום וללכת, באמת לא ניתן לדעת, נשים מי יבין?

חסידים נפגעים; מצאו הזדמנות פז לתקוף, להכליל וליצור שנאה מיותרת, סיפור אישי - אינו נחלת הכלל, ותמיד יש יוצא מין הכלל.

חסידים מתחזקים; מכל דבר צריך ללמוד ואת הלקח להפיק, לא להכליל כמובן אך זה הזמן לעשות חשבון נפש קטן, פנימה להביט אוי טאטע.. תרחם.

חילונים זועמים; חייב להשמיד את החרדים, להעיף, להסיר, לגזור ולמחוק לצמיתות, ככה הם ממש כת מסוכנת, שאת מדינת ישראל לאבדון גוררת.

חילונים מתונים; כל הקצנה לא טובה, מכיר חבר חסיד, שחור אחלה בנאדם, לא כולם כאלו..

יש עוד המון תגובות אישיות, אמירות טפשיות, כאלו שסיכמו, ניחמו, ביקשו למתן וכאלו שניסו להצית להבעיר ואפילו סתם ככה.. נו חייב להגיב..

יש את תגובתה של סיון, השר ליצמן, האח, הבת, האב ועוד רבים וטובים... שלא כולם הסכימו וחלקם לייקו חתמו והחמיאו, אבל יש גם את תגובתה של הרשת; 'אל תחפשו אשמים, תחפשו בתוככם מה הכי כאב לכם ופשוט תתקנו רק את עצמכם... ועוד משהו חשוב אחד - אל תבחשו במה שאינו שלכם!'

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית