הילד חולה בחופש, מה עושים?

הילדים בבית, ואתם מתכננים לצאת לטיול משפחתי, פתאום את מבחינה כי הוא חיוור ומפתח חום, כמה סימנים שיעזרו לך להחליט אן להישאר או לצאת איתו לטיול (בריאות)

מאמע | כיכר השבת |
היגיינה ושמירה על ניקיון הידיים חשוב מאד, הסביבה בה הילדים מצויים מעבירה חיידקים וכך נוצרת תופעת ההדבקות והתפשטותן של מחלות שונות. במקרה של מחלה המונעת השתתפות פעילה של הילד בחופש, מחלה קשה או מחלה הדורשת טיפול בילד החולה באופן שמונע ממךך להתייחס לילדים האחרים ואף להימנע מיציאה איתו מחוץ לבית.

*שימי לב כי כאשר התסמינים מתדרדרים, פני מיד לרופא על מנת איגוד הרופאים מוציא מפעם לפעם הוראות מעודכנות לגבי מחלות ילדים ומתייחס לזמנים בהם צריך לראות רופא כאשר הילד אינו חש בטוב ומפתח אחד מהתסמינים הבאים:

הקאה – כאשר הילד מקיא יותר מפעם אחת בתוך 24 שעות, יש להיוועץ עם הרופא על מנת למנוע סכנת התייבשות.

שפעת – מחולת חום שונות, צמרמורות, תחושת כבדות יש להוציא את הילד למנוחה, וכמובן לבדיקת רופא.

יציאה מימית – במידה וזה מופיע 3 פעמים בתוך 24 שעות, יש להביאו בפני רופא על מנת למנוע סכנת התייבשות.

זיהום חיידקי בסטרפטוקוקוס - זיהום חיידקי בסטרפטוקוקוס (בגרון או באוזן). יש לראות רופא מיד, 24 שעות ההשפעה מתחילה מתחילת טיפול אנטיביוטי מתאים. במקרה של חום יש להמתין 24 שעות לאחר ירידת החום טרם חזרת הילד למסגרת החינוכית.

אבעבועות רוח – שישה ימים לאחר ההתפשטות יש להאיר את הילד בבית.

שעלת - יש להשאיר את הילד בביתו עד לחלוף 5 ימים מתחילת קבלת טיפול אנטיביוטי מתאים. אם לא נלקח טיפול אנטיביוטי יש להישאר בבית עד לחלוף 3 שבועות ממועד תחילת השיעול.

חצבת - הילד יישאר בביתו עד לחלוף 4 ימים לפחות ממועד הופעת הפריחה.

חזרת - הילד יישאר בביתו עד לחלוף 5 ימים לפחות ממועד הופעת הנפיחות בבלוטות הרוק.

אדמת - הילד יישאר בביתו עד לחלוף 5 ימים לפחות ממועד הופעת הפריחה.

צהבת נגיפית מסוג A- הילד יישאר בביתו עד לחלוף שבוע לפחות ממועד הופעת הצהבת. יש לוודא שכל הילדים בסביבתו ואנשי צוות המסגרת החינוכית יחוסנו כנגד צהבת נגיפית מסוג A לפחות שבועיים טרם חזרת הילד לגן או לבית הספר. במידת הצורך יש לחסן חיסון סביל להשפעה מידית נגד הנגיף.

במקרים הבאים לא ניתן יהיה לשלוח את הילד לבית הספר: פצעים בפה המלווים בריור, הפרשה מוגברת של רוק, דלקת עיניים מוגלתית, פריחה המלווה בחום או בשינויי התנהגות, מחלות שאינן מלוות בחום לרבות נזלת, כאב גרון, שיעול או דלקת אוזניים. דלקת עיניים קלה (בלחמית העין).

הכוונה לדלקת שאינה מוגלתית ומתבטאת באדמומיות בעין ובהפרשה שקופה ושאינה מלווה בחום או בכאב בעין. פריחה שאינה מלווה בחום או בשינויי התנהגות, שלשול או הקאה חד פעמיים, זיהום חשוד או מוכח בנגיף המכונה המחלה החמישית', דלקת כבד נגיפית – הפטיטיס B, כינים, גרדת.

אמנם ישנן תופעות שצוינו לעיל ונראות כי הן אינן מהוות בעיה כגון: כינים וכיוצא בזה, בהזנחה ואי שימת לב תופעות אלו יכולות להוות סיכון עבור הילד והסביבה בה הוא שוהה.

*לסיכום על ההורים לקחת אחריות, להיות ערניים ובמידה ויש החמרה במצבו של הילד יש לפנות מיד לרופא משפחה, ובמידה ותכננתם טיול דאגו כי יהיה באזור רופא אליו תוכלו להביא את הילד במידה ותהיה החמרה במצב הבריאותי שלו.

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית