שיא הסטייל: טרנד הקשירות גם במטפחת שלך

החום והלחות גורמים לנו לרצות לאסוף את עצמנו וכמה שיותר, באופנת השיער ישנו טרנד חזק ה"קוקס" שתפקידו לאסוף את השיער ולתת תחושה קלילה אוורירית וטרנדית, כמובן וכמקבילה נכנסה לאופנת כיסויי הראש "אופנת הקשירות" * רייצ'ל עם הטרנד הבא (אופנה, סטייל)

מאמע | כיכר השבת |
כחלק מסידרת כתבות בה נסקר מעת לעת טרנדים משתנים בתחום כיסויי הראש, הפעם נסקר בהרחבה את עונת הקיץ על כל 'טרנדיה' ואיך היא משפיעה עלינו. רחלי ביטון, עם הטרנד החם 'קשירות גם במטפחת שלך'

החום והלחות גורמים לנו לרצות לאסוף את עצמנו וכמה שיותר, באופנת השיער ישנו טרנד חזק ה"קוקס" שתפקידו לאסוף את השיער ולתת תחושה קלילה, אוורירית וטרנדית. כמובן וכמקבילה נכנסה לאופנת כיסויי הראש "אופנת הקשירות".

תורה שלימה ומדריכים שלמים והיום גם סדנאות כולם לטובת האופנה האחרונה, ומי מאיתנו תמציא את הקשירה החדשה שתתפוס תאוצה על ראשיהם של כולנו, זה התחיל בטורבנים שגם עליהם הרימו בהתחלה גבה. אני זוכרת שקשרתי כך בפעם הראשונה שהייתי באיטליה לפני 4 שנים ומשהו.. באוויר של ונצייה גרם לי לרצות להמציא את עצמי מחדש.... חזרתי לארץ והאמת שדי הובכתי לגלות שאני מיעוט קטן ואף זעום, אבל האמנתי בחידוש ומסתבר שגם אחרות כמוני אהבו ורצו לגוון, וזה אכן תפס ומאז ועד היום אינציקלופדייה שלימה הומצאה.. והכל בתחום הקשירות.

החום והלחות גורמים לנו לרצות לאסוף את עצמנו וכמה שיותר, באופנת השיער ישנו טרנד חזק ה"קוקס" שתפקידו לאסוף את השיער ולתת תחושה קלילה, אוורירית וטרנדית. כמובן וכמקבילה נכנסה לאופנת כיסויי הראש "אופנת הקשירות". ,תורה שלימה ומדריכים שלמים והיום גם סדנאות כולם לטובת האופנה האחרונה, ומי מאיתנו תמציא את הקשירה החדשה שתתפוס תאוצה על ראשיהם של כולנו, זה התחיל בטורבנים שגם עליהם הרימו בהתחלה גבה. אני זוכרת שקשרתי כך בפעם הראשונה שהייתי באיטליה לפני 4 שנים ומשהו.. באוויר של ונצייה גרם לי לרצות להמציא את עצמי מחדש.... חזרתי לארץ והאמת שדי הובכתי לגלות שאני מיעוט קטן ואף זעום, אבל האמנתי בחידוש ומסתבר שגם אחרות כמוני אהבו ורצו לגוון, וזה אכן תפס ומאז ועד היום אינציקלופדייה שלימה הומצאה.. והכל בתחום הקשירות.,,טרנד הקשירות גורם לנו לאסוף את השיער, בשביל לתת אחיזה נכונה לשיער והרגשה בטוחה שהכיסוי יישב טוב על הראש ולא יחליק חלילה, אני ממליצה על בסיס טוב הלא הוא ה"בובו" בסיס עשוי כותנה (בד אווירי ונושם)
‏

טרנד הקשירות גורם לנו לאסוף את השיער, בשביל לתת אחיזה נכונה לשיער והרגשה בטוחה שהכיסוי יישב טוב על הראש ולא יחליק חלילה, אני ממליצה על בסיס טוב הלא הוא ה"בובו" בסיס עשוי כותנה (בד אווירי ונושם) עם נפח מתכוונן כל אחת יכולה לנפח לפי רצונה האישי וגולת הכותרת סרט מונע החלקה, שנועד לתת אחיזה בטוחה יותר על השיער, הבובו אף גורם לאורח חיים ארוך יותר של המטפחת, במיוחד עכשיו בימות הקיץ כשאנחנו מזיעות. הבסיס שעשוי בד כותנה סופג את הזיעה ושומר על מראה מוקפד אפילו בלחות גבוהה.

כאמא ל-3 קטנטנים שיהיו בריאים, וכאישה עצמאית אני מוצאת שאין לנו יותר מידי זמן להתארגן מול המראה, וכל אופנת הקשירות דורשת הרבה זמן ולכן מתוך הצורך להקליל את חווית החבישה, ומתוך הרצון לחדש עבורכן תמיד, ייצרתי את הפטנט החדש שלי "אדלה" כיסוי ראש המדמה קשירה - אך כולו חתיכה אחת פשוט לשים על הראש ולצאת מהבית בלי לוותר כמובן על הרצון להראות הכי נכונה ואופנתית. אדלה עשוי מבדים נושמים וקלילים שמתאימים לימים החמים ..

‏

תנסי פעם אחת ותתמכרי, זהו פטנט שנולד מתוך צורך אישי והפך במהרה לטרנד מבוקש, ישנו טרנד נוסף בתחום הקשירות והוא מטפחות סינר עם קצוות ארוכות, עם תוספת דנטל למראה מעניין יותר בקשירה, הסינרים ניתנים לקשירה במספר סגנונות כל אחת והעדפתה האישית, ניתן להניחו משתי הכיוונים כך שאותה המטפחת תוכל לשמש אותך למס' שימושים כמו האדלה גם הסינרים עשויים מבדים נושמים וקלילים במיוחד לעונת הקיץ.

‏

אני מצרפת לכן כאן תמונות להמחשה ורעיונות לקשירה אותה הגברת בשינוי אדרת.. למסקנה אל תפחדי להעיז ואל תצפי להצליח לקשור כל פעם את אותה הקשירה בדיוק אדרבא אם תנסי אולי תגלי רעיונות נוספים שיחמיאו לך, ממליצה לך להכנס למדריכים ביוטיב יש על כך הרבה סרטונים שנותנים הסבר מפורט.

‏ ‏

מחכה לך אצלי בסטודיו לעזור ולתת לכן טיפים חדשים שיקלו עלייך וייתנו לך חוויה אמיתית בחבישת כיסוי הראש כי היום זו אופנה לכל דבר ...

בקרו אותנו באתר הבית: www.Rachel.org.il

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית