סובלת מהחום? את חייבת איפור עמיד במים

הקיץ קרב ובא ומה יותר חשוב מלהיות ערוכים עם איפור עמיד לעונה זו? את לא רוצה להיתפס לא מוכנה בחום! למי מיועד איפור עמיד במים? (יופי, סטייל)

מאמע | כיכר השבת |
ואם כבר מזג אוויר חם, אז לפחות שהמסקרה לא תימרח ותיראי במיטבך. שרון גוטליב, מנהלת הדרכה, אסתי לאודר ישראל ממליצה לנו על שימוש מוצרי איפור עמידים: הקיץ מגיע, חם ולח יותר בחוץ וזה הזמן לחפש מוצרי איפור עמידים במים.

מוצר עמיד במים, כלומר עמיד במי בריכה, בים וגם שיהיה עמיד בתנאי לחות, זיעה ומזג אוויר קיצי. מוצרים עמידים רצוי וניתן להסיר עם מסיר איפור ייעודי.

למי מיועדים מוצרי איפור עמידים?

לנשים הנוטות להזיע או אשר נמצאות בגיל המעבר, לבחורות צעירות עם עור שמן ומעורב ולכל אישה באשר היא המעוניינת במוצר איפור עמיד ויציב לקיץ, במים ובכלל.

גוטליב מסבירה לנו כיצד להתאפר נכון וכיצד לקבל תוצאה עמידה יותר באיפור : הצעד הראשון באיפור עמיד, שבאמת ילווה אותך לאורך שעות היום, הוא הקפדה על הכנה נכונה של העור, לחות קלה במרקם ג'ל, פריימר מאט,סרום לעור שמן או מעורב. השתדלי לא להעמיס הרבה איפור על הפנים.

בחרי מייק אפ עמיד או דק מאד. "לייט" ברגע שאין כבדות על העור. הבסיס אינו ניתק מהפנים ומכביד. אם את נוטה להזיע, קחי טישו ,וספגי מעט מהלחות שעל פניך, באופן כזה שמייק אפ יתיישב ויתקבע.

לאחר הנחת הבסיס וקיבועו, מגיע שלב הסומק. סומק במרקם קרמי הרבה יותר עמיד מסומק פודרה. כל דבר שהוא על בסיס לחותי במרקם שלו ייתפס יותר טוב על העור מאשר אבקה, במיוחד אם את מניחה את הסומק ישירות על העור ללא בסיס לפני.

כעת, מבחינת איפור העיניים, חשוב להשתמש בבסיס עמיד- צלליות קרמיות או צלליות עיפרון קרמיות. אלה מהווים בסיס מצוין לצלליות ואבקות. לסיום, מרחי מסקרה עמידה במים. מסקרה עמידה צריך רק להקפיד להסיר בעדינות, באמצעות מסיר איפור.

בכל הקשור לשפתיים, חשוב למרוח שפתונים עמידים ישר על השפתיים ולא על שכבת לחות, הם עובדים על יובש.

המוצרים העמידים של אסתי לאודר:

1. מייקאפ Double Wear –מחיר לצרכן 270 ₪

2. מסקרה SUMPTOUS EXTREME WATERPROOF –מחיר לצרכן 175 ₪

3. עפרון עיניים DOUBLE WEAR – מחיר לצרכן 133 ₪.

4. שפתון מאט PURE COLOR ENVY MATTE – מחיר לצרכן 190 ₪.

5. עפרון להגדרת גבות BROW DEFINING PENCIL – מחיר לצרכן 118 ₪

6. BROW DEFINING TINT צבע לגבות – מחיר לצרכן : 118 ₪

7. מג'יק סמוקי MAGIC SMOKEY – צללית אבקה בעפרון, עמיד עד ל – 8 שעות – מחיר לצרכן : 138 ₪

פשוט, תנסי את זה בבית..

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית