למה כובע? טרנד כובעי הפדורה

אם את חובבת סטייל במיוחד, טרנד הכובעים במיוחד בשבילך. כובעי פדורה בשילוב הופעה יומית ללא צורף באקססוריז או כל אביזר מקשט נוסף, חובשים ויוצאים. יתרון נוסף - מגן מפני קרני השמש (סטייל, יופי)

גילי ש. | כיכר השבת |
כובעי נשים מזכירים לרובינו, את הגברות המקושטות במירוצי סוסים אנגליים או חתונות עשירות ומלכותיות. עם זאת, בשנים האחרונות הפך הכובע לפריט חשוב במלתחה הנשית, בגלל יכולתו להגן על הראש והפנים מפני קרני השמש החמות.

בשל כך, המגמה האופנתית בעולם התפתחה בכל מה שקשור לכובעים, וכבר הפך לחלק בלתי נפרד, הכובע - מעשיר את הלוק ומשדרג אותו לטופ, לוק רגיל הופך להיות נוטף סטייל בלי להוסיף ללוק אקססוריז מיותרים, כל החברות הגדולות ללא יוצא מן הכלל מציעות כבר אוטומטית בחלונות ראווה לוקים בשילוב הכובע.

זה פשוט, רק להניח על הראש בלי תסרוקות למיניהם ואת חגיגית ומאושרת, פלוס בונוס מגן עלייך מפני השמש ומקרניה המזיקות לעור הפנים.

הפעם אתייחס דווקא לכובעי הפדורה - כובעים נוחים במיוחד הנמכרים כמעט בכל החברות ובהישג יד כגון /Zara /mango /reserved pull and bear והיד עוד נטויה.

צריך לזכור, כאשר חובשים את הכובע, אין צורך ביותר מדי תוספות על הבגדים שלא יהיה ״טו מאץ׳״ נקרא לזה, אם זו שמלת קיץ אוורירית או חולצה מכופתרת וחצאית פרחונית, כובע משקפי שמש וזהו! ללא תכשיטים מיותרים או תוספות מוגזמות כי גם יותר מדי זה לא טוב.

הכובע עצמו משדרג את המראה למראה חדשני וטרנדי יותר . את השיער אפשר לסדר הצידה,או שתי צמות על הכתפיים,או צמה אחת ארוכה על הכתף או סתם במראה פראי לפזר את השיער ולהניח, כל אחת תקלוט לבד מה הכי מתאים לה.

אז למה אתן שואלות אותי? כובע!

הכובעים בתמונות:

בשל כך, המגמה האופנתית בעולם התפתחה בכל מה שקשור לכובעים, וכבר הפך לחלק בלתי נפרד, הכובע - מעשיר את הלוק ומשדרג אותו לטופ, לוק רגיל הופך להיות נוטף סטייל בלי להוסיף ללוק אקססוריז מיותרים, כל החברות הגדולות ללא יוצא מן הכלל מציעות כבר אוטומטית בחלונות ראווה לוקים בשילוב הכובע.,זה פשוט, רק להניח על הראש בלי תסרוקות למיניהם ואת חגיגית ומאושרת, פלוס בונוס מגן עלייך מפני השמש ומקרניה המזיקות לעור הפנים. ,הפעם אתייחס דווקא לכובעי הפדורה - כובעים נוחים במיוחד הנמכרים כמעט בכל החברות ובהישג יד כגון /Zara /mango /reserved pull and bear והיד עוד נטויה.,צריך לזכור, כאשר חובשים את הכובע, אין צורך ביותר מדי תוספות על הבגדים שלא יהיה ״טו מאץ׳״ נקרא לזה, אם זו שמלת קיץ אוורירית או חולצה מכופתרת וחצאית פרחונית, כובע משקפי שמש וזהו! ללא תכשיטים מיותרים או תוספות מוגזמות כי גם יותר מדי זה לא טוב.,הכובע עצמו משדרג את המראה למראה חדשני וטרנדי יותר . את השיער אפשר לסדר הצידה,או שתי צמות על הכתפיים,או צמה אחת ארוכה על הכתף או סתם במראה פראי לפזר את השיער ולהניח, כל אחת תקלוט לבד מה הכי מתאים לה.,אז למה אתן שואלות אותי? כובע!,הכובעים בתמונות: ,,,,,קיץ נעים לכולן :)
‏פנדורה שחור :Zara, פנדורה בורדו:mango, פנדורה בז׳:pull and bear, כובע סרט כחול:italy. כמה לוקים בשילוב כובע הפנדורה.. ‏ ‏ ‏

קיץ נעים לכולן :)

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית