לפני שייגמר: למה נשים אוהבות פרחים?

הפרח מסמל את אידאל היופי שבטבע, נשים רבות קרויות על שם פרחים כמו למשל: סיגל, שושנה, לילך וכו'. נשים אוהבות פרחים בגלל המראה ובעיקר בשל המחווה הרגשית שהם מסמלים * אמני האופנה החליטו השנה כי הם 'ידברו' לחובבות הסטייל בפרחים * טרנד הפרחים עוד שניה חולף, אבל אי אפשר להתעלם מכך שהוא משמח ומעורר השראה (סטייל, אופנה)

סמדר בן טוב | כיכר השבת |
מי היה מאמין שפרחים הם הדבר החם כל כך חם עד שזה מחלחל בכל עיצוב, מתפשט לשטיח האדום ונראה בכל חתונה. "טרנד הפרחים התחיל בעמדות השזירה, המשיך בהדפסים ובטקסטורות על בדים, תיקים ונעליים או כל אביזר אופנה אחר. וכמובן איך אפשר לשכוח את קשת הפרחים על כל ילדה, נערה, אישה וכמעט לכל אירוע. פינת הפרחים צברה תאוצה, ונראה כי הפרחים הולכים להישאר איתנו עוד.

איך ללבוש פרחים?

פרחים זה נהדר, פרחים גדולים זה יפה יותר, אבל צריך להיזהר ולבחור את הפריטים הנכונים כדי לא להיראות כאילו טבענו בשדה פרחים, בתור התחלה, חשוב לבחור צבעים מחמיאים לנו (כל אחת יודעת מה מתאים לה). אמצו את הצבעים האהובים עליכן, רק בתוך הדפס פרחוני.

מומלץ לפחות פריט פרחוני אחד לסטיילינג מושלם. שמלה פרחונית נעליים ותיק בצבע שקט. שמלה או חצאית וחולצה בצבע בהיר נעלים בצבע עם נוכחות ותיק פרחים או הפוך.

אספתי בשבילכן 6 פריטים שישדרגו כל הופעה שלכן לעבודה, לבית קפה עם חברה, חתונה או כל אירוע נוצץ אחר. החוכמה לקנות בסופעונה פריטים יקרים במחירים טובים יותר.

איך ללבוש פרחים?,פרחים זה נהדר, פרחים גדולים זה יפה יותר, אבל צריך להיזהר ולבחור את הפריטים הנכונים כדי לא להיראות כאילו טבענו בשדה פרחים, בתור התחלה, חשוב לבחור צבעים מחמיאים לנו (כל אחת יודעת מה מתאים לה)
‏קשתות - ננה הלפרין, לכל הגילאים ובכל הצבעים.. ‏נעל ספורט סקצ'רס 309 , נעל מרק פישר 499.99, תיק ניין ווסט 799.99. ‏קשתות - מיכל נגרין 459, שעון סווטש 349, ג'קט פרחים גולברי 249.90 תמונות: יחצ, ננה הלפרין, מיכל נגרין, רנואר, גולבארי, סוואטש, סקצרס, מרק, ניין ווסט]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית