טיפים יעילים להסרת כתמים

אחת ההתמודדויות העיקריות שלנו כאימהות היא התמודדות עם כתמים קשים שלא יורדים, בגדים יקרים ואיכותיים שממון רב הושקע בהם, והוכתמו בכתם שמסרב לרדת * כמה טיפים שיעזרו לך להסיר את הכתם בקלות וביעילות (טיפים)

מאמע | כיכר השבת |
כאימהות מנוסות, אנחנו יודעות לעשות כביסה: בגדים חדשים יש לכבס בנפרד,יש להפריד לפני הכיבוס במכונה בין הכביסה הלבנה לכביסה הצבעונית כדי למנוע מעבר צבעים, בגדי צמר ובגדים עדינים יש לכבס ידנית ועוד. אבל כדי להסיר כתמים קשים צריך כבר מומחיות.

עצות סבתא ושיטות שפעלו אצל חברות עוברות מפה לאוזן, לפעמים מצליחות אך לפעמים הן מסבות לנו אכזבות. חשוב לדעת כי כאשר אנו מנסים להסיר כתמים בשיטות לא מקצועיות פעמים רבות לא רק שהכתם לא ירד אלא יתקבע והבגד עצמו עלול להינזק.

בדיוק בשביל זה שוחחנו עם נטע מיכנובסקי - מנהלת המותג וניש קליה שנאותה לשתף אותנו במידע רלוונטי חשוב:"מסיר הכתמים וניש קליה הוא מסיר כתמים לטיפול באופנים שונים ונועד לתת מענה מקצועי להסרת כתמים קשים ועיקשים: בטיפול מקדים, בהשרייה או בתוך מכונת הכביסה.

וניש קליה גולד המוצר המתקדם ביותר שלנו מסיר כתמים קשים שהתייבשו במשך 7 ימים וזאת תוך שלושים שניות בלבד. ואפילו מבלי לפגוע בצבע או בבד של הבגד" אומרת נטע." וניש קליה גולד מגיע באבקה או בג'ל כדי לאפשר נוחות שימוש מקסימלית לכל אישה לפי הרגליה האישיים".

כך תסירי כתמים קשים עם וניש קליה גולד:

טיפול נקודתי: ניתן למרוח נקודתית וניש קליה גולד (הוראות השימוש על מוצר) לשפשף, 30 שניות בלבד ולאחר מכן לכבס כרגיל במכונה. הכתם יוצא נקי לחלוטין.

השרייה: במקרה של כתמים קשים עוד יותר או בגדים הדורשים התייחסות מיוחדת כגון: גרביים לבנות שהאפירו, מומלץ לבצע תהליך של השריה במשך חצי שעה במים שנמהלו עם וניש קליה גולד ולאחר מכן לכבס כרגיל.

לכביסה רגילה: עם מגוון כתמים יומיומיים מומלץ להוסיף וניש קליה גולד בכל מכונה. וניש קליה גולד ישלים את פעולת אבקת הכביסה לקבלת תוצאות ניקיון מקסימליות .

לפריטי טקסטיל כמו מפות חגיגיות – וניש קליה גולד מציעה מוצר ייעודי לכביסה לבנה (מגיע בפורמט אבקה/ג'ל), המאפשר הסרת כתמים קשים תוך 30 שניות ובנוסף, הוא בעל נוסחה המלבינה את הבגד פי 3 ושומרת על היותו צחור ובוהק לאורך זמן.

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית