מתנות קטנות: 'הצלחות בטיפולי פוריות הן הבייבי שלנו'

צוות המרפאה לפוריות בהדסה לא נח אף פעם. המרפאה, הפועלת עבור זוגות אשר נתקלים בבעיות בדרך להשגת הריון, מאפשרת לקבל תמיכה וטיפולים בכל רמות הקושי ובמגוון של שיטות רפואיות וטכנולוגיות מן המתקדמות הקיימות בתחום * הדסה מובילה בתחום הפוריות (הדסה)

מאמע | כיכר השבת |
צוות המרפאה לפוריות בהדסה לא נח אף פעם. המרפאה, הפועלת עבור זוגות אשר נתקלים בבעיות בדרך להשגת הריון, מאפשרת לקבל תמיכה וטיפולים בכל רמות הקושי ובמגוון של שיטות רפואיות וטכנולוגיות מן המתקדמות הקיימות בתחום. מאות זוגות עם בעיות פריון התייצבו לאורך שנים במרפאה וביקשו את הסיוע על מנת שיוכלו לחבוק תינוק, לאחר שעברו אי אלו חתחתים בדרך.

כמובן, קיים מגוון מרשים ביותר של אפשרויות טיפול בנושא זה, החל משלבים קדם הריוניים, בהם מבצעים בדיקות שונות במטרה להעריך את אופי בעיית הפוריות, עבור הריונות וכלה בטיפול שלאחר הלידה. ד"ר יובל בדולח הוא מומחה לרפואת נשים ופריון ביחידה להפריה חוץ גופית הפועל בהדסה הר הצופים, ומי שאליו ואל עמיתיו נשואות עיניהם ותקוותיהם של זוגות רבים.

ד"ר בדולח מספר על סדר הדברים במרדף הבלתי מתפשר שלו. "הסיפורים במחלקה שלנו מתחילים בקשיים ברמות שונות להצליח ולהרות, דרך טיפול פיריון פשוט ועד שימוש בטכנולוגיות הפריה מתקדמות ומסתיימים בדרך כלל בלידות. בין סוגי הטיפול.

מקרי ההצלחות רבים והוא מספר בהתרגשות גלויה על שתי חברות שבעקבות עיכוב ממושך ביצירת הריון פנו אליו כדי שיעזור להן להרחיב את התא המשפחתי. ההתלבטות הייתה לגבי סוג הטיפול, בהתאמה לכל אחת. לבסוף האחת עברה טיפול פוריות סטנדרטי יחסית וחברתה נדרשה לביצוע הפרייה חוץ גופית. לכל אחת הוחזרו שניים מהם לרחם, לאחר הפשרתם. רצה הגורל, והאולטראסאונד אישר זאת, כי אצל שתי הנשים נוצרו לשמחת כל המעורבים תאומים. הסוף השמח היה כי שתי הנשים חובקות כעת שתי בנות כל אחת, שנולדו בהפרש של שבוע זו מזו.

"מה שמיוחד אצלנו" מעיד ד"ר בדולח, "הוא שיש לנו את הזכות להכניס את העובר לרחם אמו כאשר הוא עדיין זערורי, ולעיתים גם לחלץ אותו משם כתינוק. אמנם אנו עוסקים בייחוד בבעיות פריון, אך גם בלידות, בין אם רגילות או קיסריות."

הדרך להשגת ההריון לא תמיד פשוטה. ד"ר בדולח מספר גם על מקרים בהם זוגות היו בטיפול לתקופות ממושכות, מבלי שהצליח להיקלט ולו עובר אחד. הדבר יכול לנבוע ממגוון בעיות – כגון: בעיות הורמונליות ולעיתים גם בעיות שלא זוהו. "היה לנו זוג שלא הצליח להרות גם לאחר עשרים שנות נישואין ושנים של טיפולים אינטנסיביים. לבסוף בתהליך שכולו מלווה על ידי צוות התוכנית כאן בהדסה, נקלט הריון ונולד להם תינוק בריא וחייכן". הפתרונות, לדבריו, מגוונים, ובכולם עושים שימוש בהדסה.

התהליך אותו עוברים המגיעים למרפאת פוריות בהדסה כולל הערכה ראשונית שכוללת : פרופיל הורמונלי, הדמיה של המערכת הנשית לפי הצורך (US, צילום רחם, היסטרוסקופיה) ועוד בדיקות הכרחיות.

במרפאת הפוריות ניתן לבצע PCT - POST COITAL TEST בהמשך, לאחר ההערכה הראשונית, הגישה הרווחת במרפאת הפוריות היא כי אין "יותר מידי" או "לא כדאי". ילדים הם הכול עבור ד"ר בדולח ועמיתיו בהדסה הר הצופים ובעין כרם, ומעט מאד יעמוד בדרכם להפוך עוד ועוד זוגות להורים מאושרים.

הדסה פועלת בליווי מלא של המבקשים להשיג הריון, במגוון שיטות וטיפולים מתקדמים

לינק לאתר הדסה:

http://www.hadassah.org.il/medical-care/clinics/%D7%A0%D7%A9%D7%99%D7%9D-%D7%95%D7%99%D7%95%D7%9C%D7%93%D7%95%D7%AA-%D7%95%D7%94%D7%9E%D7%A8%D7%9B%D7%96-%D7%9C%D7%91%D7%A8%D7%99%D7%90%D7%95%D7%AA-%D7%94%D7%90%D7%99%D7%A9%D7%94/%D7%9E%D7%A8%D7%A4%D7%90%D7%AA-%D7%A4%D7%95%D7%A8%D7%99%D7%95%D7%AA.aspx

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית