הגיעה ליעד: סיפור ההצלחה של רוני בן דוד

היא עזבה קריירה מצליחה במשרד רואי חשבון שהיתה שותפה בכירה בו לטובת שנת שבתון. מהר מאוד היא הפכה למטפלת, ההצלחות נרשמו, אפיקי פרנסה חדשה נראו בשטח ושנת השבתון מתמשכת עד עצם היום הזה כשרוני בן דוד מחזיקה בקליניקה משלה * כשהמעיינות נפתחים, הפרנסה זורמת

מאמע | כיכר השבת |
"אני מרגישה סחרחורות בכל פעם שהאביב מגיע", התלוננה הפציינטית, אחת מני רבות שפוקדות את הקליניקה העמוסה ברחוב בית הדפוס הירושלמי. "זו אלרגיית אביב, בוודאות, הבעיה שעד היום ניסיתי לקחת אינספור שיקויים ואפילו תרופות אך הן רק הקלו על התסמינים ולא ביטלו אותן לגמרי".

האשה שהגיעה לקליניקה של רוני בן דוד היתה אז ערב לידת בנה הראשון, והאלרגיה, בתוספת להריון המתקדם, הפכו אותה לחסרת חיוניות, חסרת מוטיבציה לצאת מהבית ונטולת כל חשק לחיי שגרה תקינים. שיקוי הקסמים של רוני, כפי שהיא מכנה אותו עד עצם היום הזה – למרות שכבר מזמן אינה לוקחת אותו עוד, והוא בא לה לשימוש מאביב לאביב – הפך את שלהי ההריון ואת הלידה שאחריו לחווייה מדהימה, של אשה מלאת שמחת חיים והרבה מאוד סיפוק.

רוני בן דוד (ronybendavid.co.il) הפכה למטפלת בפרחי באך לאחר שעזבה קריירה מצליחה כשותפה בכירה במשרד רואי החשבון בן דוד ושות' – מגדולי משרדי ראיית החשבון בארץ. היא יצאה לשנת שבתון, העשירה את יומה – בלי כונה להפוך למטפלת – בקורס במכללת מעיינות, שלוחת החוץ של האוניברסיטה הפתוחה. אך עם סיום שנת הלימודים הראשונה במסגרת הקורס לטיפול בפרחי באך, הבינה, כי זהו ייעודה בחיים.

היא עזבה את המספרים, התיקים הגדולים וניהול החשבונות, ובמקביל לקליניקה שהיא מנהלת החל מסיום שנת הלימודים הראשונה שלה, בן דוד מעשירה את עצמה בלימודי המשך במכללת מעיינות, תוך כדי שהיא מתפרנסת מהקליניקה המבוקשת שלה, כאמור - תוך כדי הלימודים.

להפתעתה, ההצלחה היתה כה גדולה עד שהיא הפסיקה לקבל מביתה מטופלות ושכרה קליניקה פרטית הפעילה במרבית שעות היום. "זהו סיפוק עצום בשבילי, המשולב בפרנסה מכובדת, שאכן לא ציפיתי לה – ואני יודעת בדיוק, ממשרתי הקודמת כרואת חשבון – עד כמה קשה להקים עסק חדש ולהביא אותו ליציבות ואפילו לרווחיות", מציינת בן דוד.

כמוה, עוד מאות נשים דתיות וחרדיות שכבר בתוך שנות לימודיהן בתחום הרפואה המשלימה במכללת מעינות החלו להפוך למטפלות המתפרנסות מהפיכת הלימודים למעשיים ותועלתיים לכלכלת ביתן - ונהנות מהקבלה וההכרה ההולכת וגדלה בשיטותיה השונות של הרפואה המשלימה. רבות מהן מציינות כי הביקוש עולה על ההיצע בתחום, והדרישה למטפלים בשיטות הרפואה המשלימה הולכת וגוברת.

גם כיום רוני בן דוד ממשיכה בלימודי נטורופתיה במכללת מעינות - שיטת ריפוי טבעית המשלבת ידע מדעי מודרני ורפואה טבעית מסורתית. זוהי שיטה רפואית המדגישה את השמירה על הבריאות ומניעתן של מחלות. ביסוד השיטה עומד הפתגם: "גרם של מניעה שווה ק"ג מרפא". הנטורופת תופס את האדם כשלם - גוף נפש, ומכיר במנגנוני הריפוי והשיקום בגוף, המאפשרים לאדם לרפא את עצמו. שיטות הטיפול הנטורופתיות הינן שונות ומגוונות: תזונה, צמחי מרפא, תוספי מזון, פרחי באך, ארומתרפיה, טיפולי גוף ונפש (מגע, דמיון מודרך,(NLP ועוד מגוון שיטות שתומכות בתהליך הריפוי וכולן נרכשות במכללת מעינות.

אתן מוזמנות ליום פתוח ביום שלישי ה' באב (9.8) במכללת מעינות רחוב בית הדפוס 11 ירושלים, בין השעות 15:00-22:00. להרשמה, צרי קשר: 072-39-55-084

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית